- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #323 üzenetére
A ReShade nem működik explicit API-val. Az a gond a DirectX 12 és a Vulkan esetében, hogy egy injektorprogram a VRAM-on belül egy hatalmas bináris pacát lát. Lövése sincs róla, hogy hol vannak a szükséges render targetek, illetve a frame és back buffer. Ezt igazából még ki se lehet egyszerűen deríteni, mert a grafikus meghajtók ugyan felruházhatók olyan képességekkel, hogy ezeket azért maguknak megfejtsék, de egy külső program az explicit API-kkal már csak sok 0-t és 1-est lát, de az alignmentálást már per program alapon kell kideríteni.
A ReShade fejlesztője egyszer már nekifutott a DX12/Vulkan hook upnak, de aztán kivette. Most nekifutott még egyszer a DX12-nek. Viszont gyakorlatilag egy emberről van szó, illetve temérdek támogatandó alkalmazásról, amire az explicit API-k jellegzetességei miatt gyakorlatilag egyenként kell majd támogatást írni, mert itt már nincs kernel driver, amire rá lehet ereszteni a munkát, hanem minden, ami abban volt benne, azt per játék alapon le kell optimalizálnia. Plusz, ha jön egy leképezőt módosító patch, akkor hirtelen nem fog működni tovább a rendszer, és megint újra kell kezdeni a par game optimalizálást.
A gyártóknak ez annyiban könnyebb, hogy ők egészen alacsony szinten le tudják követni, hogy mit csinál egy explicit API-n futó program. Az AMD konkrétan a PAL-ba szúrja be az eljárásokat, amikkel ki tudják egészíteni grafikai számítást. Így működik lényegében az MLAA is, és tulajdonképpen a CIS, gyakorlatilag butított verziója RIS néven.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- MANLI GeForce GTX 1660 Gallardo
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming