Hirdetés
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- MG ZS EV menetpróba
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyTrancer
senior tag
sima 2080 300e alatt van, tehát a radeon csúcskártyái is itt fognak tanyázni
RTX ultra mellett metro, Battlefield, stb minden megvan 60FPS-el
Még ez a nyomorult Quake is 55-80fps között mozog minden maxon
Szóval nem kell a TI RTX-hez. és meg lehet nézni milyen a téma
ennyiért már kevésbé "fáj a dolog" -
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyáltalán nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Chill az nem egy frame limiter. Erre az FRTC van beépítve. A Chill egy scene pacing eljárás. Le is írtuk, hogy miképp működik: [link]
A frame limiterek azért működnek máshogy, mert ott nincs scene pacing, nem garantált, hogy a képkockák a lehető leggyorsabban elkészülnek, sőt, pont az ellenkezője igaz, mert ugyanúgy parancslistáz, mint a limit nélküli feldolgozás, tehát a GPU elkezdi a következő frame-et is számolni. A Chillnél ez nem igaz. A GPU addig nem kap új frame-ről adatot, amíg be nem fejezte az aktuális frame-et, így azt mindig gyorsabban állítja elő. Emellett a Chill egyenletességet ad már a jelenetszámításánál, tehát a frame-ek is egyenletesen készülnek el. A frame limiterekre ez sem igaz, egyáltalán nem kontrollálják a jelenetszámítás egyenletességét, jön az adat, ahogy jön, és köpik az eredményt, ahogy alakul. Az, hogy ez esetleg nem jó ütemű, azzal nem törődnek.
(#318) TTomax: A Navi mögötti szám az nem utalás a méretre. Az csak arra vonatkozik, hogy mikor kezdték el fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kansas
addikt
"Szóval van, aki 144fps-t keres, van, aki szebb grafikát. Mindkettő megkaphatja a magáét nVidia oldalon"
Már amennyiben a szebb grafikát az RTX jelenti.
A jelenlegi játékokban azonban(már amennyit az ingame diff videókon láttam) nem igazán tud többet villantani, mint amilyennek ez a FidelityFX tűnik, ami meg NV oldalon nincs, és 50% helyett 1-2% teljesítményvesztés mellett.
Ezúttal az AMD játssza az NV kedvenc játékát: a kivárást. Mire az RTX ér valamit, addigra az AMD-nek is lesz DXR implementációja(pl. az új konzolokban kifejezetten fixfunkciós HW alapú RT-ről beszélnek) amit a játékfejlesztők használni is fognak, ha másért nem, a konzolok miatt.Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Pkc83
őstag
válasz SkyTrancer #351 üzenetére
Javaslom olvasd el "turistakolbi " irását! Akkor lehet az ő kártyája gyengébb!!
Szóval 300k körüli összegért a fullhd ultra+raytracing "stabil" 55-80 fps az JÓ???Amikor bemutatták az nv kártyáit azt állitották ,hogy mind a 2080 és 2080ti is tudja 4k felbontáson
raytracingel a 60 fps-t!Kérdezem tőled mint 2080 tulajtól tudja ezt a kártyád vagy nem?
Nem arról van szó ,hogy az nv szar lenne csak simán közel se ér annyit amennyit kérnek érte![ Szerkesztve ]
-
SkyTrancer
senior tag
Javaslom próbálj ki egy RTX kártyát és rájössz, hogy ez jó !
Lehet köpködni rá, de csak addig köpköd mindenki, amíg nem látja élőben,
Egyébként a global illumination-t ha visszaveszed egyel akkor az 55fps- az 70 min
de itt egy olyan játékról beszélünk ami ingyenes, és csak prezentálja
Szóval nem mérvadó
A többi játék amik valósan elkészültek, fix60fps
nincs gond és ég és föld a különbség RTX on és OFF között
Multiplayerhez nem feltétlenül elég a 60 fps bár ez is nézőpont kérdése
én nem multizom nekem a látvány a fontos és a 60 fix fps
ez éppen megvan most egy 2080-on az esetek 99%-ban -
Pkc83
őstag
válasz SkyTrancer #355 üzenetére
Nem vitatom láttam már bár nekem nincs tényleg jól néz ki!
Viszont horror az ára és annyit nem ér! -
félisten
Minek kevered ide a RayTracinget?
Bármelyik tesztben szerinted raytracinggel hasonlították össze a Radeonokkal?
Egy plusz effekt ami kikapcsolhato, anélkül is 30 %gyorsukasuk van a Pascal hoz. Negativumkent hogy lehet felhozni egy olyan reform effektet ami kikapcsolhato és ráadásul a másik gyártó nulla szinten támogatja?
A navi is az RT nélküli Turing hoz van hasonlítva a tesztekben
Azt elarulom neked, hogy a navi hardverileg jobban hasonlít az NV kártyára. Az RDNA 2 meg állítólag már dedikált hardvert kap Raytracingra. Lehet mégsem annyira hülyék az Nvidianal nem?
Akkor azért majd nem jön rosszul az a pár misi amit zöldek belepakolnak a stúdiók penztarcajaba...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kansas
addikt
válasz SkyTrancer #355 üzenetére
"ég és föld a különbség RTX on és OFF között"
Az alapján, amit eddig láttam, nem hogy ég és föld lenne a különbség, hanem kifejezetten nyomozni kell.
Mielőtt azzal jössz, hogy nézzem meg élőben, ha ég és föld lenne a különbség, annak látszania kéne a videókon is.Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
SkyTrancer
senior tag
Szaroztam én eleget a 2080-at elég helyen
Azt is hogy miért " szar " Az is igaz, hogy natívan felvett gameplay 3x jobb minőségű mint akár a youtubeon a 8k
Kollégáknak szoktam behozni egy egy adott játékot hogy milyen és hát olyanok, akik nem nagyon figyelik az ilyet, is állítják, hogy áááh hát így már más
De a lényeg
Metro játékban nem is a tükröződések, hanem maga a fény / árnyék hatások.
Elképesztő, hogy mennyire "valós" még így is hogy a játékban is módjával alkalmazták meg úgy is hogy még nem egészen kiforrott a dolog
Én aki eret vágok ha nincs 60 fps még így is azt mondom hogy "f*szt" bele legyen 55, még belefér de lássam ezt az eljárást , mert halomban állnak a videók otthon ON/OFF és olyan nyers élettelennek tűnik nélküle, hogy nem engedek belőle
Amilyen játékban benne lesz én ON ra rakom mert nagyon jó
Persze vannak olyan részek is ahol kevésbé látszik, de mégis. Megéri
Ha nem fog menni pl Cyberpunk ultra-n akkor VGA csere, de mennie kell az RTX-nek mert ez lesz az az effektus ami egy újabb szint lesz a játékiparban[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Mar parszor elmagyaraztam csak nem akarod megerteni. Megcsinaltad amit a 203-ban irtam? Csak mert ahogy mar modtam akkor kell megcsinalnod ha tenyleg annyira nem ertesz hozza hogy a Gaussian Blur mintat/kinezetet nem ismerted fel a kepbol amit linkeltel pedig ez az egyik legfelismerhetobb minta ha mar legalabb par kepet dolgoztal fel valaha is. Az is vilagos hogy a ket kep kozul amit linkeltel az elmosott keletkezett az elesbol, ez is vilagosan latszik abbol hogy alakulnak a kontrasztos szelek. Ha mondjuk az aki keszitette a 4x helyett csak 2x-et hasznalt volna akkor meg talan lehetne vitatkozni is, de nem, tulzasba kellett vinni.
Bonusz:
Ha az AMD oldalan lathato interaktiv kepet veszed ([link]) akkor 6x kell hogy ugyanolyanra valtoztasd az eles kepet mint amit ok FidelityFX OFF-al jelolnek. Miert? Mert +50% a kepmeret 1260 -> 1890 pixel szeles. Ha lenne egy erdeti kep amit elesitettek volna ahogy irjak es abbol csinalnak utanna tobb meretet hogy tob helyen felhasznalhassak akkor ez nem igy lenne mert atmeretezes kozben valtozott volna a kep. Viszont ugy ahogy ok cinaltak hogy van egy alap eles kep es arra radobnak Gaussian Blur-t egy Adjustment Layer-el es kulonbozo meretekben exportaljak akkor pont az tortenik amit irtam es a ket kulonbozo meretu kepen latsz
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Pkc83
őstag
Csak mert sokan ki vannak akadva ,hogy nem ezt igérte az amd.
De azért pontositsunk kicsit! 30% gyorsulásuk van a pascalhoz képest raytracing nélkül ahogy mondtad!
És ha azt bekapcsolod akkor mennyi? És mennyiért? Ez itt a lényeg!
Senki nem vitatja (én nem) ,hogy gyorsabb az nv és azt sem ,hogy jól néz ki az rtx de 300k ért
inkább nem kösz! Arról a pár játékról nem is beszélve ami ki is használja azért meg tényleg felesleges
egyenlőre! -
K0vasz
aktív tag
igazából fölösleges is rugózni azon, hogy most az egy fake kép vagy nem, mert ez is egy olyan fícsör, amit direkt támogatnia kell a játékoknak ahhoz, hogy működjön - támogatni meg max. akkor fogják, ha ott az AMD logó a játék elején... szóval lesz pár játék, ahol ezt majd be lehet kapcsolni, de ez az egész funkció önmagában annyira lényegtelen, hogy gyakorlatilag semmit se nyom a latban amikor az a kérdés, hogy amd vagy nvidia
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
koko52
veterán
+1 ráadásul olyan fícsőr, hogy keresni kell az álló lépen a különbséget. Abszolút értelmetlen. Főleg egy ilyen játékban mint a képen.
Raymond: eltudod képzelni, hogy beharangoznak egy nem létező effektet és csinálnak hozzá fake képet. Aztán megjelenik 7.-én és mi lesz? Kártérítést fizetnek, hogy nincs ilyen? Én nem tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Kansas
addikt
válasz SkyTrancer #359 üzenetére
Annyira tuti nem más, hogy én azért 150e helyett 3-400e-t kiadjak(2080/2080Ti).
Mire meg annyira kiforrja magát a játékokban, hogy gyengébb kártyán is élvezhető legyen, elvileg már nem lesz NV exkluzív feature.
Nekem elég, ha a 3 év múlva esedékes következő cserénél vett VGA-m tudja majd, vagy a PS5, amit tuti szintén megveszek.[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #323 üzenetére
A ReShade nem működik explicit API-val. Az a gond a DirectX 12 és a Vulkan esetében, hogy egy injektorprogram a VRAM-on belül egy hatalmas bináris pacát lát. Lövése sincs róla, hogy hol vannak a szükséges render targetek, illetve a frame és back buffer. Ezt igazából még ki se lehet egyszerűen deríteni, mert a grafikus meghajtók ugyan felruházhatók olyan képességekkel, hogy ezeket azért maguknak megfejtsék, de egy külső program az explicit API-kkal már csak sok 0-t és 1-est lát, de az alignmentálást már per program alapon kell kideríteni.
A ReShade fejlesztője egyszer már nekifutott a DX12/Vulkan hook upnak, de aztán kivette. Most nekifutott még egyszer a DX12-nek. Viszont gyakorlatilag egy emberről van szó, illetve temérdek támogatandó alkalmazásról, amire az explicit API-k jellegzetességei miatt gyakorlatilag egyenként kell majd támogatást írni, mert itt már nincs kernel driver, amire rá lehet ereszteni a munkát, hanem minden, ami abban volt benne, azt per játék alapon le kell optimalizálnia. Plusz, ha jön egy leképezőt módosító patch, akkor hirtelen nem fog működni tovább a rendszer, és megint újra kell kezdeni a par game optimalizálást.
A gyártóknak ez annyiban könnyebb, hogy ők egészen alacsony szinten le tudják követni, hogy mit csinál egy explicit API-n futó program. Az AMD konkrétan a PAL-ba szúrja be az eljárásokat, amikkel ki tudják egészíteni grafikai számítást. Így működik lényegében az MLAA is, és tulajdonképpen a CIS, gyakorlatilag butított verziója RIS néven.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
paprobert
senior tag
Én gyakorlati szempontból közelíteném meg a promóképeket.
A tájkép rendben van, viszont az eredeti arc egyértelműen engine szintű depth of field effektet használ, szándékosan. A javított képen mintha arról lenne szó, hogy a DoF effekt kontextusnak megfelelően, helyesen van kalibrálva a FidelityFX-szel.
Ez eléggé ízlés kérdése, de tény hogy élesebb. Az viszont kérdés, hogy az eredeti koncepció direkt volt-e úgy, vagy csak hanyagságról van szó.
Szerintem mindenre ható DoF + hanyagság vs. adaptív DoF és utánállítás esete áll fenn. A FFX tudása az adaptív bokeh effekt annál a képnél.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
titán
Papíron biztos kíváló kígyóolaj, de használatban, érzésben (az én emberi, béna érzékeimmel) semmi extrát nem hozott az RTSS-hez képest. Szépen csökkenti a fogyasztást, illeszt freesyncre, pont úgy, mint az RTSS. És az RTSS még input lagot sem okoz a szabadon futáshoz képest, ahogy valószínűleg a Chill sem. A pacing meg olyan mértékű eltérés, amit (az én emberi, béna érzékeimmel) sosem éreztem.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Aha tehát akkor ez semmi más, mint egy Reshade kiegészítés, jól gondoltam.
Mondjuk akkor így elég gyomorforgató, hogy úgy reklámozzák, mintha ők valami új fasza dolgot találtak volna fel.
2011-ben is már integráltak ilyet (Sharpening) játékmotorba DX9 alatt, szóval most felhoznak egy kb. 10 éves dolgot és újnak próbálják eladni, szép.Figyelembe véve továbbáé, hogy a Reshade az API támogatás miatt a játékok kb. 98-99%-át le tudja fedni, illetve jóval látványosabb eredményt ad, mint az AMD "sajátja", számomra semmilyen értéket nem képvisel ez a RIS.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig pont ez különbözteti meg a frame limiterekről. A tartományra való ráillesztés. Ezért nem érdekes a kettőt keverni. Az RTSS-re az FRTC van a driverben, míg a Chill egyetlen gyártófüggetlen alternatívája még a régi HiAlgo verzió. [link] - ezt nem lőtte le az AMD, így letölthető, de sajnos a supportot elvették.
(#379) huskydog17: ReShader alternatíva nem kiegészítés, nagy különbség van a kettő között. Írtak a driverbe egy injektormodult, amivel ők is tudnak a jövőben hozzáadni effekteket a meghajtóhoz. Ezt konkrétan azért tették, mert látták, hogy a usereket ez érdekli, viszont az explicit API-val a ReShade és az ENB Series életútja sokkal nehezebb lesz, hacsak nem vállnak igazi céggé, hogy legyen erőforrásuk explicit API-ra működő támogatást kínálni.
Maga az effekt az lényegtelen, mert azok a ReShade-nél is különállóak. Onnantól egészen sok lehetőség van, hogy működik a hook up. Gyakorlatilag elég sok post-processt írhatsz. Azért lett a CIS bevetve, mert az FXAA-t fejlesztő Timothy Lottes pont ezen dolgozott, mivel elég sok játék megy majd a TAA felé, és ezek az élsimítás mellett amolyan mellékhatásként kicsit homályosítják a képet. Ennek ellensúlyozására van a natív CIS, illetve a driveres verziója a RIS.De ha mondjuk Vulkan és DX12 módban indítok egy játékot, akkor a ReShade semmit sem ér. Ez meg működik. Ezért csinálták, hogy működjön ott is, ahol a ReShade csődöt mond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz hokuszpk #372 üzenetére
Ebbol:
semmi nem csinal neked ezt:
Mert nincs az elmosott kepen informacio amibol megcsinalna.
Egyebkent az is erdekes hogy az elmosott kep mit hivatott reprezentalni. Meg egy 480x270 -> 1920x1080 sima bicubic upscale is evesbe elmosott mint ami ott van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Gyuri27
félisten
Ott van a bankszámládon. Mert Te direkt nem látod azt amit a koma minden amd-s hír alatt. Legyen az vga, alaplap, proci bármi. Le vagy fizetve ennyi.
Ez a jóember meg minden amd-s hír alatt osztja az eszet évekre visszamenőleg. Persze ettől még mindenben IS neki van igaza.Amd - Radeon - Ryzen
-
nagyúr
Hadd segítsek áthidalni a kommunikációs szakadékot Amit Raymond bemutatott, azt a joggyakorlatban közvetett bizonyítéknak hívják. Miután ilyen alapján szívbaj nélkül kiosztanak 10-20 éves börtönbüntetéseket is, legszerényebb véleményem szerint egy imaging vitában is elfogadhatónak kellene lennie...
Spoken like a true emperor / Spoken like a true conqueror / Spoken like a true... terrorist
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Írtam neki, hogy perelje be őket. De erre sem hajlandó. Mert ugye, ha megnézed a weboldalt, akkor nem szimulált képnek van jelölve. Márpedig, ha ezt így állítják elő, akkor oda kell írni, hogy szimulált eredményt mutatnak. Ha ezt nem írják oda, akkor számít valós eredménynek.
(#381) Raymond: A FidelityFX nem csak a végső képből működik! Nem csak ez az egyetlen információforrás, hanem minden, amiből azt a képkockát előállították. Abból képből csak úgy nyilván nem csinál semmi olyan éles képet, de a CIS minden információhoz hozzáfér, amiből az eredeti kép készült. Ennek a butább verziója az, ami nagyrészt végső képből dolgozik, ez a RIS, amit a driverbe építenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Hagyd, itt mar a "szembecsukos, ujjak a fulekban, lalala" szinten tart a kollega meg olyanokkal jon hogy pereljem be oket Gondolom nem kell ehhez sokat hozzafuznom
(#385) Abu85
Na, kezded kapisgalni hogy nem koser a dolog? Szerinted az elmosott kep akkor mit illusztral?
(#386) hokuszpk + (#388) hokuszpk
A videon nem latod de ott se kaptal anyi reszletet mint amirol itt az AMD-s kepeknel szo van. Az eljaras mar par eve be van epitve a fotoboltba (a video is 2011-es). Voltak ennel vadabb dolgok is mar, csak az egyik sem az amit itt latsz. Egyszeruen azokat a reszleteket amiket az ON-os kepen latsz nem tudod sehogy rekonstrualni az OFF-os kepbol.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én sose írtam, hogy azt csak egy végső képről állítják el. Ahogy írtam korábban, illetve a hírben is, van a CIS, ami a FidelityFX része. Ezt natívan kell implementálni az alkalmazásba. A RIS verzió az, ami csak úgy általánosan működik. Ezért is mutat az AMD két képet, mert más a lehetőség natívan beépítve és más csak úgy driveressen megoldva, sokkal kevesebb információból. Ha a CIS működne csak egy végső képről, akkor nem kellene a natív beépítéssel tökölni.
Nem azért ütöm egyébként ezt a témát, mert kételkedem ebben az egészben, hanem azért, mert a Unity már elmondta a tech day-en, hogy mi történik, és miért tudják ezt így megcsinálni. Gondolom le fogják írni, amikor megérkezik a 2019.3-as engine verzió, ami már tartalmazni fogja a FidelityFX-et. Ebből a szempontból valóban nem voltam teljesen őszinte, némi előnyből indultam ebben a vitában, hiszen részt vehettem a telekonferenciákon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Ezt irtad:
"Közben jöttek képek arról, hogy mit tud rekonstruálni ... a FidelityFX."
Es ket kepet raktal be: "FidelityFX (natív) OFF" es "FidelityFX (natív) ON"
Akkor meg egyszer:
1) mit is reprezental az OFF kep?
2) ha nem azt amibol a FFX rekonstrual hogy olyan legyen mint az ON akkor miert azt irtad? mert akkor nem rekonstrual semmit. Foleg nem az OFF-os kepbol mert az egyelore a lehetetlen kategoriaba tartozik.Az AMD oldalan egyebkent nem irjak hogy rekonstrualna barmit is, ezt irjak:
"FidelityFX is a collection of high-quality post-process effects that automatically collapse multiple effects into fewer shader passes to reduce overhead and free up your GPU for the visceral experience you demand."
A RIS-es kepeknek tobbe ertelme van es eppen ezert abba nem is kotottem bele. Az klasszikus sharpening.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz paprobert #392 üzenetére
Nem errol van szo. Ha dolgozol/dolgoztal Unity-ben akkor tudod. A DOF mar reg mukodik, abban nincs semmi amihez ez kellene, sot, ha nem tudna megmondani hogy melyik objektum legyen elmosva mar alapbol akkor nem is lenne a piacon a motor
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
1) Az OFF azt reprezentálja, amit maga a Unity számol pár korábbi render passból, amelyek mellékhatásként ilyen furává alakítják a végeredményt.
2) A CIS ezt a végeredményt rekonstruálja olyan formában, hogy a képkocka melletti, többi mentett adatot felhasználják, és visszafordítják a korábbi render passok, amolyan "elmosó" mellékhatásait, miközben megőrzik ezek valós információtartalmát.Gondolom a 2019.3-as verziónál el fogják mondani, hogy miképp csinálják, sajnos számos tech day előadás confidential besorolású, de szerintem a fenti általános leírással nem szegek meg semmit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Az ON kep az egy kepkocka a scene-bol (nem a konkret videobol mert ott nincs meg ugyanez a framing) ahol a arc fokuszban van. Az OFF kep pedig ennek az elmosasa. Semmi tobb. A Unity-ben realtime-ban akkor van hasonloan (nem ugyanugy) elmosodva amikor meg nincs fokuszban a karakter, de itt nem ez az eset. Egyszeruen elmostak egy eles kepet.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Duck663
őstag
Hogy nem tudtok leszakadni már erről az élesítésről. Jönnek majd a VGA-k, jönnek majd a driverek és lehet tesztelni, saját összehasonlító képet készíteni, és el lehet dönteni, hogy mit ér az eljárás. Ha a mostani sokszor mocskosul mosottas megjelenítésen, ilyen erőforrásigény mellett érzékelhető javulást eredményez, akkor nagyon is örülni kell neki. Hogy jobb-e, mint az DLSS, teljesen már eljárás, nem biztos, hogy hasonlítgatni is kellene, az viszont egészen biztos, hogy olcsóbb.
Más, Chill. Abu, oké, ez egy parancslistában turkáló eljárás. Kérdés? Miért nem csinálják meg úgy, hogy az egész full hardveres legyen? Kiegészítve másodlagos/harmadlagos listákkal, amelyeket aztán a GPU pillanatnyi üresjárataiban asszinkron végrehajtással feldolgozhat. Ezzel megmarad a Chill által nyújtott előny és egyenletesség, plusz, a későbbi képkockákhoz való feladatfeldolgozással kimaxolt a GPU terheltsége is és kimaxolt a teljesítmény is. Vezérlésben meg be lehet állítani, hogy mit akarunk max teljesítményt, vagy energiahatékonyságot.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A videó, amit felrakta a Youtube-ra, az eleve InfinityFX-szel van. Az mindegy, hogy nincs meg a képkocka a videóban, mert a jelenet megvan a Unity-nek, tehát bármilyen kamerapozíciót be tudnak állítani, és tudnak fényképezni egyet.
Az On és az Off között csak az InfinityFX jelenléte a különbség, legalábbis ők ezt mondták.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"Az On és az Off között csak az InfinityFX jelenléte a különbség, legalábbis ők ezt mondták."
Es ezt volt mar a legelso valaszomban is - az hogy ezt el is hiszed az igazan szomoru.
"Az mindegy, hogy nincs meg a képkocka a videóban, mert a jelenet megvan a Unity-nek"
Termesztesen. Vagy az AMD-nek. De nem is irtam hogy a videobol lenne, pont azt irtam hogy nem onnan van.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Kansas
addikt
Persze, hisz nyilvánvaló, hogy az AMD hazudik, hisz eleve képtelenség, hogy kitaláljanak egy olyan feature-t ami tényleg ennyire javítja a képminőséget, olyat csak az NV tud...
És nyilván ha te el tudsz érni egy effektet egy módon, akkor az AMD is csak úgy érheti el, hisz egyértelműen következik belőle, hogy máshogy nem lehet...
Have fun a konteóiddal!
(#400) joey04: már akinek... és speciel csak az árban csalódtam némelyest meg 200W alatti fogyasztásban reménykedtem, azt előre lehetett tudni hogy ezt a teljesítményszintet fogják megcélozni.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
joey04
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Politika
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Eredeti játékok OFF topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Beszámítás! ASUS R9 270X DirectCU II TOP 2GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Palit RTX 3080 GAMINGPRO videokártya /Doboz/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- ASUS RX 5700 XT ROG garanciával eladó
- SAPPHIRE RX 580 8GB GDDR5 NITRO+ Eladó! 30.000.-
- Mint az új! EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING 8GB ÚJ THERMAL PADOK + ÚJ PASZTA + GARANCIA