- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
clon
aktív tag
Ha az Uber a "munkavállalói" után fizetett volna rendesen akkor ma is itt lehetne. Az Uber sofőr hazánkban "csak" egy sofőr volt és ha balesetet okozott volna akkor nem mint Uber sofőr hanem mint magánember kellett volna állnia az utas esetleges betegellátási vagy életjáradéki számláját mert Uber sofőrbiztosítás nem volt és nem is kötöttek volna velük a biztosítók.
Értem az életszínvonal növekedés filozófiát, csak a válság után ez némiképpen sántít mert a házaikat is elvesztették az emberek meg sokan a munkájukat vagy alacsonyabb beosztásban kisebb fizetéssel lettek alkalmazva így az Uber sofőrködés pont passzol a logikába az autó vásárláshoz.
Amúgy értem, az Uber bedobott egy követ az állóvízbe de Európa esetén ez nem jött be és nem azért mert nem jó hanem mert "kreatív könyvelést" alkalmazott .[ Szerkesztve ]