- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
clon
aktív tag
Ha az Uber a "munkavállalói" után fizetett volna rendesen akkor ma is itt lehetne. Az Uber sofőr hazánkban "csak" egy sofőr volt és ha balesetet okozott volna akkor nem mint Uber sofőr hanem mint magánember kellett volna állnia az utas esetleges betegellátási vagy életjáradéki számláját mert Uber sofőrbiztosítás nem volt és nem is kötöttek volna velük a biztosítók.
Értem az életszínvonal növekedés filozófiát, csak a válság után ez némiképpen sántít mert a házaikat is elvesztették az emberek meg sokan a munkájukat vagy alacsonyabb beosztásban kisebb fizetéssel lettek alkalmazva így az Uber sofőrködés pont passzol a logikába az autó vásárláshoz.
Amúgy értem, az Uber bedobott egy követ az állóvízbe de Európa esetén ez nem jött be és nem azért mert nem jó hanem mert "kreatív könyvelést" alkalmazott .[ Szerkesztve ]
-
clon
aktív tag
Az Uber mint cég foglalkoztatta a sofőrt, de kár esetén a sofőr volt a felelős alap biztosítással ami nem fedezte volna az üzletszerűen személyszállításban résztvevő személy baleseti kárát mert nem volt nekik a taxisokhoz hasonló felelősségbiztosításuk. Így egy baleset esetén a sofőr akár életjáradékra is kötelezhető lett volna ami addig amíg nem következik be addig jó, de az utak sehol nem arról híresek, hogy biztonságosan közlekednek rajta.
A sofőrök NEM voltak tisztában vele sőt ma sincsenek tisztában.
Az Uber gyakorlatilag taxi cég volt és van csak kiszervezi a sofőröknek a munkát mint pl. a vagyonőrcégek csak ott a biztonságiőr bizony fizet adót, TB-t stb. míg az Uber sofőr nem tette ezt meg. Így bizony maga a cég aki pontosan tisztába volt vele, hogy nem fizet semmit a sofőrje aki nem a sofőrje, de kiadja neki a munkát ...Az Uber kihasznált egy olyan szabályozási hiányosságot aminek a szabályozása esetén már nem volt életképes a rendszere. Vicces, hogy hazánkban még mindig az adócsaló a "zseni" és őt kell sajnálni...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...