- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A carsharing nem fog működni, az önvezetés is egyedül a taxit tudja kiváltani. Annyival lesz olcsóbb, mint a taxi, hogy nem kell egy embert megfizetni, mehet 0-24-ben és mivel elektromos, olcsóbb a karbantartása is. Ezért aztán mivel olcsóbb, mint a taxi, talán valamivel többen vennék igénybe, de kb. ennyire lehet számítani szerintem...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#73495296
törölt tag
"Erre miért lenne megoldás a carsharing?"
Ezt arra írt, hogy mindenki ugyanakkor akarja használni az autóját, ami nem igaz. De erre nem is a hagyományos carsharing a megoldás, mint írtam, hanem a távolsági közlekedéssel kombinált autóbérlés.
"Ezt ma is tudja a taxi, mégsem használják tömegesen."
A taxi drágább, a technológiai fejlődéssel az önvezető carsharing arányaiban olcsóbb lesz.
"Az a baj ezekkel az elméletekkel, hogy mindig szuperkooperáló emberekkel számol. Ha körbe nézel, látod ennek a realitását? A hétvégén 4-en 3 autóval utaztunk Budapesttől 50 km-re sziklát mászni, mert utána mindannyian más irányba mentünk tovább. Ezt a tendenciát figyelem meg mindenhol - mindenkinél. "
Pontosan az ilyen problémákat oldja meg a (nem a mostani, hanem az általam felvetett vidéki) carsharing, hiszen egy autó elvisz titeket, majd megy a dolgára, ezután 3 egy közeli csomópontról jön értetek. A legjobb az egészben, hogy a kooperációval foglalkoznod sem kellene ez esetben.
"A másik gond az egyenetlen terheléssel van. Én próbáltam már autót bérelni többször is hétvégére, de sosem sikerült értelmes áron mondjuk az adott héten. Persze lefoglalhatod 1 hónapra előre, de ennek menyi a realitása? Egyszerűen a terhelés egyenetlenül oszlik meg napon belül is. Ezt egy carsharing nem tudja rentábilisan kielégíteni."
Azért mert autót majdnem mindenki hétvégére vagy nyaralásra bérel. Ehhez képest pont hogy előnyös lenne, ha az elsősorban távolsági autózást biztosító hagyományos autóbérlés és a carsharing azonos rendszerben működne, hiszen így a hétköznap munkábajárást segítő autók hétvégén a más igényű userek rendelkezésére állnának. És az sem igaz, hogy hétvégén mindenki egyszerre utazik. Én például általában későn kelek, főleg ha nem messzire megyek (majdnem minden szombaton és vasárnap túrázunk), ismerek olyat, akivel kb. váltanánk egymást, de nagyon változatos időpontokban is tud nagy forgalom lenni Budapeat be- és kivezetőin. Tehát ha önvezetők lennének, egy nap több fuvart is meg tudnának csinálni, és emellett mint írtam, idővel olcsóbban mint azcember vezette taxi.
Ami most van, szerintem is komolytalan, bohóckodás, ott tudsz carsharing-et használni, ahol semmi szükség ra, mert minden sarkon metró, busz vagy villamos megálló van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs