- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
5 hónapja volt utoljára fedélzeti rendszerről teszt. Csak úgy mondom
Egyébként viszont igen, több autós tartalom jelenik meg, leginkább elektromos járművek témájában (volt rollerünk is, meg anyag a Coupról például), ami abszolút tudatos folyamat és nyilván meg is van az oka.
Egyrészt nyilván egy Audi A7 az egy klasszikus autó az összes belső égésű hókuszpókusszal, nem is írunk róla olyan tesztet, hogy mennyire lehet sederinteni a kanyarban, csak a technikára fókuszálunk. Az e-autók világa azonban gyökeresen más, mert ha nagyon kisarkítom, akkor azok négy keréken guruló, elektronikai eszközök. Ahol a villanymotor, az inverter, a hatótáv, az akku, a töltés, a fedélzeti rendszer és az ár/érték arány számít, nem a lóerő, a felfüggesztés, a váltó és hengerszám. És egyébként az elektromos autó úgy amúgy meglehetősen mobil
Szóval ezt a témát nem fogjuk elengedni, mert éppen a legizgalmasabb korszakát éli, egyre jobban érdekli az embereket is (látjuk a számokból), sokkal dinamikusabban fejlődik évről-évre, mint bármilyen más, elektronikai termékvonal, plusz nem lesz emiatt kevesebb klasszikus okostelefonos tesztünk sem, ott továbbra is igyekszünk szinte mindent tesztelni, ami itthon piacra kerül.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Azoknak, akik okkal hiányolják az infotainment rendszerek bemutatását az általad felsorolt felületekről.
Plusz még egy fél gondolat: a mai napig kapok kábé hetente egy random embertől emailt, hogy olvasta a cikket a Suzuki / Opel / Seat / stb márkájú autó és a telefon összeköttetéséről, de nem bírja megcsinálni, segítsek. És nincs nehéz dolgom, mert nagyjából ott szokott megborulni a dolog, hogy nem tudja, hogy honnan töltsön le Android Auto apk-t.
No meg persze előfordul, hogy a Xiaomi csak úgy sunyiban kiveszi az Android Auto támogatását az aktuális MIUI-ból, akkor mi is nyomozunk.
Magyarán mégiscsak az a tapasztalatunk, hogy ezek az anyagok bizony hasznosak, az pedig relatív tényszerű, hogy mások nem foglalkoznak a kocsik ezen részével.[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
10 évvel ezelőtt pedig a Mobilarena oldalon rendszeresen voltak navi tesztek is. Azok, mint eszközök, logikusan eltűntek, mert beépültek a telefonokba és a fedélzeti rendszerekbe, de ettől még nem tűntek el, mint műszaki megoldások. Nem mi liberalizálunk, hanem alkalmazkodunk azokhoz a változásokhoz, amelyek a technológia világában végbemennek, és amelyek mondjuk 2-3 évvel ezelőtt elérték az autóipart mindenféle fedélzeti rendszerek és persze elektromos hajtás formájában.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Legendd már egy ideje out of business, nem dolgozik nekünk/velünk. Azért tettük be a videóját az anyagba, mert sokat segített megcsinálni a másikat
Az infotainment témában azért már volt bőven anyagunk, még az ostoba MirrorLinkkel is foglalkoztunk (amikor még az Android Auto nem volt ennyire domináns), ráadásul egy csomó esetben bizony belefutottunk csúnya hibákba is, amiket meg is írtunk (DS4, például). Ebben egész jól kikupáltuk magunkat, más meg nem csinálja, mi fogjuk ezután is.
Ebben szerintem egyet tudunk érteni.
Viszont az e-autózást is nagyon fontosnak tartjuk. És itt természetesen lehet állítani a sérón menet közben, de vannak bizonyos folyamatok, amelyekhez kvázi idomulunk.
Egyrészt a mi megítélésünk szerint a villanyautós vonal valahol félúton van a klasszik autós tematika és az IT között. Gépészetileg egy jóval triviálisabb valami, viszont bejött a képbe egy csomó olyan paraméter, ami eddig az autózásban tökre nem volt benne. A különböző töltők, csatlakozók, töltési módok, akkumulátorok teljesen újnak számítanak az autós témák között. A rengeteg szoftveres extra (és itt a visszatöltés módja, az önvezetés felé tendáló megoldások, a kijelzőkre költöző kezelőfelületek, a távoli elérés és management pont ugyanúgy része ennek, mint az okostelefonos csatlakozás) is olyan dolog, ami egy 10-15 évvel ezelőtti autónál igen ritka volt. Az autóiparban az IT dominánssá kezd válni, ez pedig hatványozottan igaz az elektromos hajtású járművek esetében.
Szerintem ezzel egy technológiai magazinnak foglalkoznia kell.
A kérdés a dolog mikéntje, ebben természetesen járhatunk rossz úton (stílszerűen), ha azt kell eldönteni, hogy ez PH, IT Café, vagy Mobilarena, akkor szerintünk ez utóbbi, már csak azért is, mert egy csomó új megoldás mögött a mobiliparból érkező megoldások vannak (a szoftveres és GUI részről nem is beszélve), tehát a lapcsalád kiadványai közül ide került a téma. Ez szerintem egy nagyon izgalmas, változatos, fejlődő és a jövőt képviselő terület, mi pedig elég sokat tanultunk az utóbbi hónapokban-években, most már van egy csomó gyakorlati tapasztalatunk is (itt tudnám sorolni az autókat, de inkább csak egy példa erre, amikor Bocha és szentkuti11 kimentek Berlinbe meg vissza egy eGolffal), nem hiszem, hogy óriási szakmai elmaradásunk lenne az elektromobilitás kapcsán.
Nagyon nagyra értékelem az építő jellegű észrevételeket (mint a tied és Jacisé), nyilván ezek alapján is lehet fazonírozni az egész terület megközelítését. Most például egy Smart fourfour EQ-t nyúzok napok óta és hidd el, hogy állati alaposan állok neki a dolognak, mindenféle töltőket kipróbáltam, stopperrel mérem a töltési időt, különböző vezetési stílusban megyek végig ugyanazon az útvonalon, hogy lássam a különbségeket, direkt bekapcsolom a fűtést a 20 fokban, beszereztem az importőrtől az egyes felszereltségi szintekhez tartozó értékesítési statisztikákat (ami azért izgi ennél az autónál, mert a 22 kW-s inverter feláras és érdekes, hogy mennyien fizetik ki), szóval a végcél az, hogy napokon belül szülessen erről az autóról egy olyan írás, ami alapján egy átlagolvasó el tudja dönteni, hogy az újonnan kapható legolcsóbb elektromos autó ma mennyire éri meg. És ebben benne vannak az olyan apróságok is, mint a full ostoba helyre rakott csomagtérajtó behúzója
Ez természetesen nekem is kihívás. (Már csak azért is, mert speciel Smart forfour EQ-t pont a Totalcar sem tesztelt.) De vagyok annyira hiú és magabiztos, hogy úgy érezzem, hogy tudok ebből egy szakmailag korrekt és alapos tesztet írni, amiben nem lesz benne, hogy a visegrádi szerpentinen alulkormányzásra hajlamos, mert egy Smartnál ez vajmi kevéssé életszerű esemény, de az benne lesz, amire szerintem egy e-autó vásárlásán esetleg gondolkodó embernek szempont.
És természetesen majd örömmel várom akkor is a visszajelzéseiteket.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz SkyLine3000 #18 üzenetére
Ez tévedés, nincs kevesebb telefonos teszt. Ez bónusz kontent, nem helyettesítő. Ahogyan már korábban is leírtam, ne terjesszünk már ostobaságokat.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation 5
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W