- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Legendd már egy ideje out of business, nem dolgozik nekünk/velünk. Azért tettük be a videóját az anyagba, mert sokat segített megcsinálni a másikat
Az infotainment témában azért már volt bőven anyagunk, még az ostoba MirrorLinkkel is foglalkoztunk (amikor még az Android Auto nem volt ennyire domináns), ráadásul egy csomó esetben bizony belefutottunk csúnya hibákba is, amiket meg is írtunk (DS4, például). Ebben egész jól kikupáltuk magunkat, más meg nem csinálja, mi fogjuk ezután is.
Ebben szerintem egyet tudunk érteni.
Viszont az e-autózást is nagyon fontosnak tartjuk. És itt természetesen lehet állítani a sérón menet közben, de vannak bizonyos folyamatok, amelyekhez kvázi idomulunk.
Egyrészt a mi megítélésünk szerint a villanyautós vonal valahol félúton van a klasszik autós tematika és az IT között. Gépészetileg egy jóval triviálisabb valami, viszont bejött a képbe egy csomó olyan paraméter, ami eddig az autózásban tökre nem volt benne. A különböző töltők, csatlakozók, töltési módok, akkumulátorok teljesen újnak számítanak az autós témák között. A rengeteg szoftveres extra (és itt a visszatöltés módja, az önvezetés felé tendáló megoldások, a kijelzőkre költöző kezelőfelületek, a távoli elérés és management pont ugyanúgy része ennek, mint az okostelefonos csatlakozás) is olyan dolog, ami egy 10-15 évvel ezelőtti autónál igen ritka volt. Az autóiparban az IT dominánssá kezd válni, ez pedig hatványozottan igaz az elektromos hajtású járművek esetében.
Szerintem ezzel egy technológiai magazinnak foglalkoznia kell.
A kérdés a dolog mikéntje, ebben természetesen járhatunk rossz úton (stílszerűen), ha azt kell eldönteni, hogy ez PH, IT Café, vagy Mobilarena, akkor szerintünk ez utóbbi, már csak azért is, mert egy csomó új megoldás mögött a mobiliparból érkező megoldások vannak (a szoftveres és GUI részről nem is beszélve), tehát a lapcsalád kiadványai közül ide került a téma. Ez szerintem egy nagyon izgalmas, változatos, fejlődő és a jövőt képviselő terület, mi pedig elég sokat tanultunk az utóbbi hónapokban-években, most már van egy csomó gyakorlati tapasztalatunk is (itt tudnám sorolni az autókat, de inkább csak egy példa erre, amikor Bocha és szentkuti11 kimentek Berlinbe meg vissza egy eGolffal), nem hiszem, hogy óriási szakmai elmaradásunk lenne az elektromobilitás kapcsán.
Nagyon nagyra értékelem az építő jellegű észrevételeket (mint a tied és Jacisé), nyilván ezek alapján is lehet fazonírozni az egész terület megközelítését. Most például egy Smart fourfour EQ-t nyúzok napok óta és hidd el, hogy állati alaposan állok neki a dolognak, mindenféle töltőket kipróbáltam, stopperrel mérem a töltési időt, különböző vezetési stílusban megyek végig ugyanazon az útvonalon, hogy lássam a különbségeket, direkt bekapcsolom a fűtést a 20 fokban, beszereztem az importőrtől az egyes felszereltségi szintekhez tartozó értékesítési statisztikákat (ami azért izgi ennél az autónál, mert a 22 kW-s inverter feláras és érdekes, hogy mennyien fizetik ki), szóval a végcél az, hogy napokon belül szülessen erről az autóról egy olyan írás, ami alapján egy átlagolvasó el tudja dönteni, hogy az újonnan kapható legolcsóbb elektromos autó ma mennyire éri meg. És ebben benne vannak az olyan apróságok is, mint a full ostoba helyre rakott csomagtérajtó behúzója
Ez természetesen nekem is kihívás. (Már csak azért is, mert speciel Smart forfour EQ-t pont a Totalcar sem tesztelt.) De vagyok annyira hiú és magabiztos, hogy úgy érezzem, hogy tudok ebből egy szakmailag korrekt és alapos tesztet írni, amiben nem lesz benne, hogy a visegrádi szerpentinen alulkormányzásra hajlamos, mert egy Smartnál ez vajmi kevéssé életszerű esemény, de az benne lesz, amire szerintem egy e-autó vásárlásán esetleg gondolkodó embernek szempont.
És természetesen majd örömmel várom akkor is a visszajelzéseiteket.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen házat vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!