- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Ez tök igaz. Nem is azt mondtam, hogy ne reformáljuk meg a közlekedést is. De amúgy ez így önmagában kissé önző megközelítés. Az a bizonyos üvegházhatás bizony mindenkit érint. És mindenhol. Nem kérdezi meg tőled, hogy a virágokat szagolod avagy a kipufogó gázt. Ez- ha nem haragszol-nem egy olyan probléma, amit lehetne lokálisan kezelni. De ugye ha azt írnám, hogy mindenki telepítsen hőszivattyút, kapcsolja ki a klímát, ne töltögesse fél naponként a telefont, kapcsolja ki a kurva tv-t, ha csak "zörögjön valami a háttérben", stb, stb, stb,,,, Akkor persze az hülyeség. Holott százalékosan kicsivel a személyautók kibocsájtása feletti értékről beszélünk. De ugye egyénekre bontva abban semmi üzlet nincs, hogy ne fogyassz már annyit, nem kell mindig, mindenből a legújjabb. Sőt esetleg gyárthatnának valamit tartósra is. Na ezért gondolom, hogy bár önmagában az elektromos közlekedés egy jó dolog. Nem is épp új találmány! Épp csak a maszlag, ami megy hozzá siralmas. Kell a jobb, újabb, kell az 5g, nagyobb tv, újabb autó, szénszálas bringa, és a végtelenségig lehetne sorolni, mert.... Miért? Egyre többet fogyasztunk, valami kell a vevőnek, hogy legyen profit. Az igazság az az, hogy a fogyasztói társadalom az elektromos autóval meg anélkül is magának kaparja szépen ki. Felgyorsít egy amúgyis ciklikusan megjelenő folyamatot a bolygónk történelmében.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Saccco
nagyúr
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tomcat78
őstag
Ezzel csak az a baj, hogy nem valódi megoldás. Még csak kicsi sem. Értem mire gondolsz! De az én problémám az, hogy ezzel gyakorlatilag még mindig ugyanott tartunk, hogy teszünk rá tejszínhabot.... Csak épp a szarkupac ugyanaz marad alatta. Csak, hogy világos legyen mire is gondolok (gyakorlatilag amúgy asszem ebben egyet is értünk): Az elektromos autókat tolják az arcunkba. Némi (sok) pszichológiai körítéssel, hazugságokkal, féligazságokkal, stb, Én még emlékszem arra a reklámra- talán a Renault "tollából- ahol gyakorlatilag az volt a lényeg, hogy az autójukkal megmented a jegesmedvéket. Ami ugye alapjaiban netto baromság. Érdekes módon elég kevés teret kap, hogy mondjuk gyűjtsd szelektíven a hulladékot. Vagy épp a sorolt ne világítson már fölöslegesen a villany, húzd ki a töltőt, ha nem használod, stb. Azt nem lehet eladni. A kutyát nem érdekli, mert nincs belőle forintosítható haszon. És pont ez a lényeg. Az elektromos autó is csak egy termék, amit el lehet adni. Holott legalább annyit lehetne tenni a környezetért, mint egy autó cserével, ha kellően tolnák az emberek képébe, hogy NE PAZAROLD a kurva energiát. Csak egy tök egyszerű példa: ismersz olyat, aki mondjuk kikapcsolja a mobilját éjszakára? Vagy amikor épp alszik? Láttál Te reklámot, ami mondjuk ezt helyezné előtérbe, hogy fölöslegesen ne tartsd bekapcsolva, mert minek fogyaszt, hamarabb adja meg magát az akksi? De szerintem ilyet sokat lehetne hozni. Abban meg igazad van, hogy jönne a nekem senki ne mondja meg mit, hogyan kéne tennem. De ezen az elven pont ennyire elfogadható az is, hogy nekem senki ne mondja meg, hogy csak elektromossal járjak.
Az általam írt százalékok csak az üvegházhatású gázokról szólnak. A kolléga által linkelt cikkben az összes károsanyag kibocsájtásról van szó. Az egyik alapján 14% a személyautók része a másik alapján 3%.... A háztartások/ lakósság viszont 15% és 13%..... Nem csak az autókkal van a baj, hanem velünk, ahogyan élünk. Sőt, inkább ez utóbbi."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
A piac változik. Kell az újdonság.... Mert azt lehet drágán eladni. Autóban is ugyanúgy, mint másban. És egyenlőre lássuk be, az elektromos autó is csak egy réteg termék. Ha valaki valóban tenni akarna akár lokálisan is a szennyezés ellen, akkor villamossal is vihetné a gyereket oviba. Na igen, csak ugye ehhez valós, élhető alternatíva kéne legyen a nagyvárosi tömegközlekedés. Meg kicsit kevésbé kényelmes. Bár a dugóban ücsörögni egészen biztosan az. Az a baj, hogy az emberek javánál én ebben csak az önigazolást látom, hogy bezzeg én.... Mindenki úgy akar kilógni a sorból, hogy megy a trendek után. Mert ugye az az új. Ami eleve egy elég ellentmondásos dolog. De itt ismét a fogyasztói társadalomnál kötünk ki.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
saril
senior tag
Örülök hogy hiszel egy ilyen embernek, tedd is így, ebbe nem folyok bele, ha te elhiszed ezt a maszlagot ami alapjaiban vérzik el hogy a hajózás 3%-ot tesz ki, akkor nincs miről beszélnünk, köszönöm.
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
saril
senior tag
ja, mert amit a fősodratú médiákban nyomnak azt el is hiszitek, az összes kamion lassan adblue-s meg az összes személygépkocsi is ami dieseles, az új benzineseken is részecskeszűrő van a katalizátor mellett, a kibocsájtás elenyésző, ahoz képest ami a repülés és a hajózás kitol magából, azt csináltok amit akartok, okoljátok a teherszállítást meg a személygépkocsikat, pont nem azok szennyeznek a legerősebben... hanem a repülés és a több százezer köbcentis hajómotorok
meg már látom is hol a hiba, ti kis buták csak a co2-t nézitek, elég nagy hiba, a korommal ami szűretlenül kijön a hajókból és a repcsikból, azzal mi lesz? jaaaa a korom az nem baj, ugye? csak a fránya co2, borzasztó milyen szűklátókörűen látjátok a világot amiben éltek...[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
8th
addikt
"Nem is mondja meg senki. Viszont, a piac változik. Úgy tűnik, van igény az elektromos autóra."
Dehogynem. Hangoskodó sötétzöld lobbisták nyomására világtalan politikusok eldöntötték, hogy hasraütésszerűen kitalált abszurd kvótákat erőltetnek rá az autógyártókra. Látjuk mi lett a vége. Persze azt nem lehet kommunikálni, hogy tetszik vagy sem belekényszerítelek téged a 2,5x annyiba kerülő elektromosba neki mert annál jobban féltik ők az egzisztenciájukat és a luxus életüket. Az elektromos autó piaci alapon a mai napig teljesen életképtelen lenne így kellett egy megoldás. Meg is született. Tollvonással nyírjuk ki a belsőégésűt ezzel párhuzamosan büntetőadókkal tudatosan verjük fel a maradék belsőégésű modell árát a villanyautók szintjének közelébe, hogy már ne érje meg azokat választani az elektromossal szemben. Persze van igény elektromos autóra volt is. Csak épp baromira nem mindegy, hogy valaki ezt a luxust megengedheti magának és eleve igénye is volt rá ezért azt vett vagy valaki erőn felül behitelezi és kényszerből megveszi mert nincs más holott neki simán elég lenne egy kis ezres városi rohangáló akármi is. De nincs. Csak elektromos. Nevetségesen drágán. Az is roppant szórakoztató, hogy az öt litert (sem) fogyasztó benzines kisautó a sátán műve azt tűzzel-vassal irtani kell, ezzel szemben a két és fél tonnás elektromos suv előtt meg ájultan térdre borulunk. Azt meg kell tapsolni sőt támogatást kell adni rá mert az menti majd meg a világot (nem). Oké.
-
tomcat78
őstag
Szerintem a gyártókra kivetett büntető adóról beszél, ami abban az esetben van, ha túllépik a megengedett normát. Ez ugye egy átlag érték a gyártott autókra vetítve. Nem vizsgálja mindegyiket külön.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Ezt nem tudom, De logikusan a kis és elektromos autókkal kompenzálnak, amik így gyakorlatilag lehetővé teszik a felső kategóriás, nagy köbcentis autók gyártását. Amire szintén még mindig van igény. Valahol innen indult ez a hülyére bonyolított downsizeingolós agybaj is, ami van. 1.2-es motor, ami annyit tud, mint egy sima 2000es szívó? Ugyanmár.... Milyen áron? A vásárlók esetleges igénye a tartósságra vonatkozólag telibe le van szarva vele. És ezt szigorúan a környezetvédelemtől elválasztva! Bár, mivel nem épp tartósak.... Pótolni kell őket. Ami szintén egy szennyező tényező. 100-150 ezer km-t kibíró motorok? Ha ingyen adnák sem kéne kategória....
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Köszi. Ennyire nem ástam bele magam a témába. De a cikk szerint akkor részben fordítva gondolkodtam.
Meg ahogy látom, azért vastagon vannak kiskapuk is. Ezt az autó tömegében arányt netto faszságnak látom.... Legalábbis első olvasatra. Miért kell kedvezni a nehezebb autóknak korrekció gyanánt? Bár asszem ebben köszön vissza, hogy a gyártók tisztában vannak vele, hogy a népnek kell a nagy autó. Elvégre hülyén nézne ki egy elnöki parádé egy Smart-ban
Alapvetően ez az egész szabályozás rövidtávon biztosan nagyobb terhelést ró a környezetre. Megfelelni a normáknak, eladható terméket készíteni. És még ugye ott a konkurencia is. Már nem elég egy túlméretezett tablet mondjuk az autóba, mert (majdnem) mindenki tesz bele. Valamivel meg kell fogni a vevőt, ami fejlesztésekbe kerül. Az meg ugye energia, És nem kevés. Nem tudom létezik e olyan kimutatás, ami az autó gyárak energia igényét és környezetre gyakorolt hatását taglalja erre az időszakra. Szerintem (szigorúan csak vélemény, nem olvastam utána!) simán nőhetett a károsanyag kibocsájtás a szabályozásnak köszönhetően, még úgy is hogy a konszernek igyekeznek úgymond zölddé tenni a gyártást. Mert nem engedhetik meg maguknak, hogy vevőt veszítsenek."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Óra topik
- Motoros topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Witcher topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...