- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
De, akkor utolsó, legalja szemét leszel. Miattad hullanak a madarak a fákról, miattad lesz rákos minden városlakó, miattad dől romba a Föld ökoszisztémája. Tán még az esőerdők kiírtásáért is Te leszel a felelős. Az más téma, hogy egy 7,6 -os, targa C3 -ért én is bevállalnám (csak ne a négyajtós legyen, mert az nagyon rusnya).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NoZoli
tag
A Dacia tesztes topikban is írtam, hogy nem csak az elektromos autó változtatja meg a világot. De kell hozzá, az is! Ha van elektromos autó, ha nincs, az emberek fognak új autókat is venni. És ha már lehet venni olyat, ami legalább nem okád semmit mindannyiunk orra alá, akkor jobb, ha azt veszik. Az enerigaéhség így is-úgy is megmarad. Ha nem közvetlenül az autóba töltjük, akkor olajfinomításra megy el, ami a belsőégésű motoros autókhoz kell.
Lehetne korlátozni mindenféle erőforrás használatát, de mivel az egész világ a pénzre épül, kegyetlen nagy áldozatot követelne, globális szinten. És akkor, a szociális kérdéseket még nem boncolgattuk (pl. mennyire lenne ez a szabadság korlátozása, stb.). Szóval, hatalmas és világszintű változás kellene történjen a fejekben. Addig, maradnak ezek a kis megoldások, mint pl. az elektromos autó.Saccco: Akkor, már a benzinesben sem bízhat az ember...
-
NoZoli
tag
"Érdekes módon elég kevés teret kap, hogy mondjuk gyűjtsd szelektíven a hulladékot. Vagy épp a sorolt ne világítson már fölöslegesen a villany, húzd ki a töltőt, ha nem használod, stb."
Mert ezek mögött, nincs akkora pénzeszsák, mint az autók mögött, sajnos. Pontosan, ahogyan mondtad. De attól, mert nem reklámozzák, te és én még ezeket is megtehetjük! Én igyekszem meg is tenni."De ezen az elven pont ennyire elfogadható az is, hogy nekem senki ne mondja meg, hogy csak elektromossal járjak."
Nem is mondja meg senki. Viszont, a piac változik. Úgy tűnik, van igény az elektromos autóra. És a nagyrészük biztosan nem a környezetvédelem miatt veszi. Hanem, az olcsóbb fenntartás, jobb menetdinamika, komfortosan csendes utazás, egyszerűbb vezetés miatt. Az, hogy a lokális szennyezés kisebb, gondolom, csak egy kis plusz velejáró a vásárlók szemében.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Ez egy autóreklám. A reklámok (nem csak autó, bármi) nem az igazság, tényközlés, valóság netovábbjai, ha nem tűnt volna még fel... Például a jegesmedve sem ilyen természetű a valóságban...
"Szerintem ehhez nincs mit hozzá fűzni. A gyártók hajlamosak ferdíteni."
A reklámok hajlamosak ferdíteni, sőt, másból sem állnak. Gyártói kinyilatkoztatást linkelj kérlek, ami kifejti a Föld megmentése és a Leaf közötti összefüggést. Bármely más autógyártótól is linkelhetsz. -
NoZoli
tag
Aki reklámokból tájékozódik, az meg is érdemli! Azt is, hogy átverjék. A reklámok nem informálás, hanem figyelem felkeltés céljából készülnek. A Nissan reklám is milyen jó figyelem felkeltő volt, még 10 év után is témába tud kerülni...
saril: Totál igazad van, nem kell hinni neki. Máshol csak 2,5%-ot mondanak.
-
Füleske
addikt
Mutass már egy ilyen elektromos autó vásárlót, aki azért vett elektromos autót (pl. jelen esetben Leaf - et), mert a reklámban azt látta, hogy ezzel megmenti a jegesmedvéket. Mivel magam is elektromos autó tulajdonos vagyok, rengeteg elektromos autó tulajdonost, csoportokat ismerek, de a "miért vettél elektromos autót" kérdéskörben eddig a reklámok fel sem merültek... Nem Tesla - m van, de nem azért nem Tesla - t vettem, mert a Tesla nem reklámozza az autóit, ez az én szememben inkább előny. Fel sem merült bennem, hogy a többi márka reklámjait megnézzem...Nem gondolom, hogy az autóvásárlókat egy maximum 10 éves, internet nélküli gyerekként kellene kezelni... Másrészt a Tesla mintha egyre több autót adna el, nulla reklámmal...
-
Füleske
addikt
A gyártók tálalása engem mondjuk pont nem érdekel. Anyagi érdekek miatt bármit lehet tálalni, és annak ellenkezőjét is. A gyártóktól várni a társadalom megreformálását nagyfokú naivitás.
Neked is azt tudom írni, hogy ha a szükségleteidnek nem felel meg a villanybármi, nem áll senki pisztollyal a hátad mögött, hogy kötelező azt venned. -
NoZoli
tag
Akkor, segítek:
A gyártók többsége nem fizetett CO2 büntetést 2021-ben
És itt az is le van írva, hogy pont nem a kisautók számítanak, ezért van elszabva az egész!
Új hozzászólás Aktív témák
- VPN topic
- Futás, futópályák
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest