- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz robertosz91 #11 üzenetére
Engem is ez érdekel elsősorban, hogy mi értelme van játékra/otthoni felhasználásra a 4K-nak 24 colon?
(de szerintem még 28-as és 32-es méretben is túl sok a pixel)Játék: ki lehet kapcsolni az AA-t, de ez erőforrásban pariban van a 4x annyi pixellel? Érezhetően szebb 4K no AA, mint a FHD AA-val?
Desktop: mindent fel kell nagyítanod, a honlapok és mezei szoftverek nem ekkora DPI-re vannak optimalizálva, így hiába van több képpontod, sok esetben nem lesz jobb a képminőség, mivel nem natív, amit látsz. 200%-os nagyításánál talán ez még nem akkor probléma, de egy nagyobb méretű 4K moncsin már igen. De szerintem a natív felbontás még mindig szebb, mint ugyanaz a kép 2x akkora DPI-vel 2x-es nagyításban.
Most épp egy 34-es WQHD monitor van nálam próbára, ami ugyan gyönyörű és tűéles...de is választhatok, hogy vagy túl pici minden, vagy elcseszem az egészet a nagyítással.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu