Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bazsi125

    csendes tag

    Újra rápillantottam a szerviz weblapján a státuszra, elvileg tegnap elküldték, ezen kívül találtam még egy nagyon érdekes dolgot, most már van még egy ilyen munkalapszerű dolog feltéve a készülékemről, amin az is fel van tüntetve, hogy a szervizből tegnap 13 óra 52 perckor kikerült a telefon, na de a lényeg ezen a lapon szerepel egy olyan ,hogy "telefon állapota: karcos: plexi külső, burkolat".
    Én a telefont konkrétan nem teljesen 3 napi használat után vittem vissza a telenorba, ez idő alatt végig tokban volt, egy karc nem volt a telefonon! gyári fólia rajta van! Ha a telefon komolyan karcos lesz mire visszaér biztosan nem veszem át és irány a Fogyasztó védelem, még a leadási jegyzőkönyvbe is direkt ki van emelve, hogy a telefon karcmentes! és gyári fólia rajta van! Most már tényleg betelt a pohár... a panasz a minimum, mind a telenor felé és a szerviz felé is!

    A cserét pedig szeretném egyenlőre hivatalos úton elintézni, mivel úgy érzem jogos lenne.. de köszönöm az ötletet, egyenlőre ha visszakapom a telefonom, és nem karcos valójában akkor átveszem és viszem az istyleba, viszont a valótlan elbírálás miatt tuti a panasz.. főleg ha tényleg karcmentes lesz a telefon, ha viszont karcos lesz akkor át sem veszem és egyből fogyasztóvédelem vagy akihez ilyenkor fordulni kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák