Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #827 üzenetére

    Mindegyik meghajtó többszálú. Nincs olyan, ami nem az. Az AMD is multi-thread, csak másképp paramétereznek, mert nem jó, ha az alkalmazás nem jut elég prociidőhöz, de ehhez a GPU-n belül is szükségesek módosítások, lásd Vega. Viszont magát az alapproblémát semmilyen driver, hardver, ráolvasás nem oldja meg. Az explicit parancsgeneráláshoz ki kell cserélni a nagyon-nagyon régi alapokkal rendelkező API-t.

    A kernel driver szerver szálak aktiválása dinamikus. Általában fut valamennyi, és annak a többsége aktív. De ez nem oldja meg az alapproblémát, hogy a meghajtóval kell küzdenie az alkalmazásnak, hogy CPU-időhöz jusson. Ezért nem erőltették tovább az 1996-os parancsgenerálási modellt, és írtak egy teljesen újat a DirectX 12-höz. Ami nem működik, azt hasztalan erőltetni. Megpróbálták, mert 2009-ben reszeltek egyet rajta, de egyáltalán nem működött. Innen nincs logikus volt kukázni az egészet és újrakezdeni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák