Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tovgab

    aktív tag

    válasz vicze #6 üzenetére

    Ha hibrid, akkor én a Toyota hajtásláncára gondolok, de azzal pont nem kapod meg a 2 világból a legszarabbat, sőt.
    Nincs bennük kettős tömegű, kuplung, hagyományos értelemben vett váltó, ékszíj, generátor és önindító. Fékezésnél is az esetek nagy százalékában rekuperál, szóval a betéteket ~100.000 km után, a tárcsákat meg kb. soha nem kell cserélned. Szóval a szervizelése kimerül annyiban, hogy elviszed néha olajcserére.
    Városban eszik 4 litert, autópályán meg 5,5-öt, 130-as tempónál.
    Itt van egy érdekes cikk első kézből, ahol taxisok mondják el a véleményüket...

    [ Szerkesztve ]

    O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro

  • tovgab

    aktív tag

    válasz Jozsó #36 üzenetére

    Az i3 REx változatban a C650-es robogójuk 2 hengeres blokkja volt (650ccm/26Le). A Mazda 20 évvel ezelőtt már tudott 1300ccm-ből 192 lóerőt (RX8). Ha az azóta eltelt időszak fejlesztéseit arra fordították, hogy fajlagosan erősebb ne, csak tartósabb legyen a blokk, akkor is 6-700ccm-ből simán kihozható 90Le/67KW!! Persze majd a megjelenés után tudunk biztosat, de a Mazdát ismerve, megelőlegezem nekik a bizalmat, hogy ilyen gondok nem lesznek vele.

    [ Szerkesztve ]

    O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro

Új hozzászólás Aktív témák