Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz #06658560 #23 üzenetére

    Pont az ADAC teszt az egyik ilyen, ami irgalmatlan ferdítéseket ír. (Egyébként meg nem egyszer buktak már le amiatt, hogy "támogatták" a független tesztjeiket a gyártók, de nyilván ez sem számít, mert ők az ADAC).

    Olvasd már el mit írtam, kérlek. Jelenleg a legnagyobb gond az, hogy pont a legyártott akku mennyisége a szűk keresztmetszet és ezt orvosolni nem 1-2 év lesz. A legtöbb autógyárnak nincs saját gyártókapacitása, így ők erősen függenek a beszállítóktól. Ez van.

    A többi részre annyit mondanék, hogy látszik, hogy nem használsz vagy használtál még elektromos autót. Tudod mennyi tölteni otthon egy elektromos autót? 2x15 másodperc. Amikor feldugod és amikor lehúzod. Ugyanez munkahelyen is. Ha ezt felszorzod még 10 perc sem lesz egy héten. A hazai villanyautósok egy részének nincs lehetősége otthon töltésre, mégis gond nélkül megoldja a dolgot. Vajon hogy? De látom fejben már eldőlt nálad is a dolog, a gyakorlati tapasztalat manapság meg nem számít.

    Mindenki abban hisz, amiben akar, nem fogok senkit győzködni, hogy neki mi a jó. Mellesleg évente hányszor járod meg a Köln-Budapest távolságot? Vagy évi 1 alkalom (vagy 1 alkalom per évtized) alapján választasz gépjárművet magadnak? Költői kérdés, nem kell rá válaszolni.

    bolondember: i8-as példa is mutatja, hogy mennyire jártas a dologban. Részemről el is engedtem a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák