Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz CactuS #27 üzenetére

    Jó, akkor a konkrét linkre valamit mondani is tudsz érdemben? Ahol pont VW elektromos autót is képbe vettek, meg minden mást is, nem német ICE vs. más nemzet egyéb volt az összehasonlítás alapja.

    "Tudod mennyi tölteni otthon egy elektromos autót? 2x15 másodperc. Amikor feldugod és amikor lehúzod. Ugyanez munkahelyen is. Ha ezt felszorzod még 10 perc sem lesz egy héten. A hazai villanyautósok egy részének nincs lehetősége otthon töltésre, mégis gond nélkül megoldja a dolgot. Vajon hogy? De látom fejben már eldőlt nálad is a dolog, a gyakorlati tapasztalat manapság meg nem számít."

    Megmutatnád, hogy a harmadikról hogy lehet 2*15s alatt megoldani a töltést? Vagy amikor a garázsban nincs elektromos áram egyáltalán? Esetleg amikor nem lehetsz benne biztos, hogy hol fogsz parkolóhelyet találni este kétszáz méteres körzetben?
    Nálam dőlt el fejben? Mondd, mennyi elektromos autóról beszélünk, mennyire versenyképes a velük szenvedés a hagyományosokkal szemben, akkor, ha nem keretes házban laksz? Mennyi munkahelyen van lehetőség tölteni az autót, mennyi munkahelyen van lehetőséged ahhoz közel parkolni?

    2Mindenki abban hisz, amiben akar, nem fogok senkit győzködni, hogy neki mi a jó. Mellesleg évente hányszor járod meg a Köln-Budapest távolságot? Vagy évi 1 alkalom (vagy 1 alkalom per évtized) alapján választasz gépjárművet magadnak? Költői kérdés, nem kell rá válaszolni."

    Mivel 1 darab autót veszek használni, mint környezettudatos ember ezért igen, az évi egy alkalmas igényeimet is ki kell tudja elégítse az az egy autó. Egyébként negyedévente megteszem a távot, olyankor oda-vissza.

    "bolondember: i8-as példa is mutatja, hogy mennyire jártas a dologban. Részemről el is engedtem a dolgot."

    Sikerült jól öngólt rúgnotok, lásd másik kommentem.

  • thomikaf1

    tag

    válasz CactuS #27 üzenetére

    Lehet hogy 2*15 mp elindítani a töltést és leállítani, de nincs előttem az élethelyzet, hogy a 10 emeletes ház 8. szintjéről kétszer megtoldott praktiekeres narancssárga hosszabbítóval töltöm az autót éjszaka, persze csak akkor ha sikerül az ablak alatt találni helyet, biztos te is láttál már olyat, hogy nem tudtál leparkolni közvetlen az ablakod alatt. De ha esetleg mégis valaki lenne olyan bátor, biztosan rajta is maradna éjszakára...
    Erre mi a gyakorlati tapasztalatod?

    Nem lenne rossz ez az elektromos autózás, de az "egyszerű" ember (értsd: nem kertes házban lakik) nem tudja hol tölteni az autót. Amíg ez a probléma nem oldódik meg, addig a kertes házban élő családanyáknak célszerű elektromos autót venni, aki egy napja kimerül annyiban, hogy gyerek iskola, munka, bevásárlás, gyerek iskola, haza turnéban. De akkor apának is kell egy autó, amibe mondjuk belefér egy hét horvátországi nyaralás holmija...

    Érdemes lenne kiszámolni, hogy az elektromos autók felára mennyi idő alatt térül meg, hogy ha helyette veszel egy fullosan felszerelt SEAT Ibizát 1.0 TSI motorral.

Új hozzászólás Aktív témák