Hirdetés

2019. január 24., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Kopi31415 válasza CactuS (#18) üzenetére


Kopi31415
(PH! félisten)

"Még évek múlva is visszatérnek ugyanazok a demagóg cikkek, amik a robbanómotoros autókat istenítik ezzel a dumával, hogy az akkuk mennyire szennyezik a környezetet,"

1) Belsőégésű motor.
2) Kongóban, Bolíviában, Peruban jártál mostanában? [link]

"Ha feltételezzük, hogy nincsen megújuló energiából töltött üzemanyaga egy elektromos autónak, akkor az életútja során ~50%-kal kevesebbet szennyez, mint egy mai modern dízel autó."

Erre mi a forrásod? [link]

"Az újabb generációs elektromos autók bőven többet tudnak, mint amit egy ember egy nap megy (Hyundai Kona EV pl: valós városi/autópálya használaton ~500km-t tud menni, de a többiek is tudnak valós 200-300 km-t menni)."

Csak az emberek nem akarnak naponta tölteni/tankolni, ezért is vannak kiakadva, ha egy kisautó csak 400km-et megy el a kis tank miatt. Töltési problémák mellett a naponta töltés pláne nem játszik, és azért a potenciális ügyfelek legnagyobb része nem kertes házban lakik, hogy garantáltan tudja tölteni a verdát.

"A legtöbb autógyárnak nincs saját gyártókapacitása, így ők erősen függenek a beszállítóktól, nem véletlen, hogy próbálnak kivárni és a többség csak a látványos koncepció tervekig jut el és azzal kampányol évekig."

Mi van? Melyik autógyárnak nincs kapacitása?

"Tőlünk nyugatabbra gond nélkül tudsz 15 perces megállásokkal utazgatni európán keresztül egy Teslaval."
Ehhez képest 2009-ben képes voltam egy sima 1,6-os Alfa Romeo 156-tal egy Köln-Budapest távolságot egyetlen félórás megállással teljesíteni, ami benzines. Dízellel lehet az sem kellett volna. Amikor autóval jártam dolgozni a napi 70km-es körömmel heti egy tankolás elég volt, ami összesen volt tíz perc.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.