- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
A "nagyfeszultsegu" rendszer teljesen el van szigetelve a kornyezettol es a torpefeszultsegu rendszertol. Emiatt, ha az egyik vezetek hozzaer a kasztnihoz/kornyezethez, meg nem tortenik semmi, a "nagyfeszultseg" ket vezetek kozott van csak. Tehat kis kar/serules eseten nem tortenik semmi. Ha nagyon osszetorik az auto, akkor elkepzelheto, hogy a "nagyfeszultsegu" reszek tobb ponton is hozzaernek valamihez, vagy szabadba kerulnek, de erre az esetre direkt ki vannak kepezve rajta megszakitasi pontok, amit a tuzoltok at tudnak vagni vagy kapcsolni. Egy ilyen serulesnel jobb a laikusnak nem megkozeliteni a veszelyes reszeket vagy a komplett autot. A tuzoltokat mar egy ideje nalunk is oktatjak ilyen esetekre.
Azert tulaggodni sem kell, 1000VDC alatt nem igazan ut at levegoben, csak az erintes okoz problemat.[ Szerkesztve ]
-
cl.aci
aktív tag
Tudod a mai autókban az üzemanyagtartály is műanyag, és nem kevlár erősítésű tián, és ugyanugy az autó alján hejezkedik el, jobb esetben egy bimbiacél takarólemez mögött, ezekután nem értem miért agódsz az aku védelme miatt (melesleg ha a videóban jól láttam, maga cella is fém borításu, valamint az akupakok is aluminiumnak tünő házban vannak egymás mellett, és gondolom a sulyuk miatt nem simán csak egy müanyaglemez tartja öket, ez egy kicsit combosabb védelemnek tünik mint a fentebb említett üzemanyagtartály)
"bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
-
bkercso
nagyúr
Az üzemanyagtartályok is többrétegű kompozitanyagok, amik erősebbek az acélnál, kamionakra pedig olyanokat tesznek, amik azt is kibírják, ha felrobban bennük az üzemanyag.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Bár az elektromos hajtás és az önvezetés két külön dolog, mágis egyszerre fejlődnek. Szóval: ha elterjed az önvezetés, az drasztikusan csökkenteni fogja a balesetek számát, így az akkutüzek kockázatát is.
Ezen kívül pedig a belsőégésű motorokba, katalizátorokba stb. ölt fejlesztési forrást majd részben az akksifejlesztésbe ölik és megoldják a gondokat.
Ha pedig elkészül a fúziós erőmű (halad ez a projekt is), és emellett bevezetik a kemény CO2-kvótákat, akkor végképp megéri majd elektromos autózni. Szerintem.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Reggie0
félisten
Ha a veszelyes technologiai hatranyt nem kompenzaljak megfelelo tervezessel, azt hibanak hivjak. Tervezesi hibanak.
Ird be gugliba, hogy car fire, aztan hasonlitsd ossze.
(#31) bkercso: Valtoaram csak a vasuti kiteronel van, villamos motorokbol legfeljebb valtakozo aramu.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem, kategorian belul. Tehat EV gyulladasok az ossz EV-hez es ICVE gyulladasok az ossz ICEV-hez viszonyitva.
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars." - [link][ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Miert, ha az elektromos auto kigyullad az nem azert lesz, mert hibasan gyartottak/terveztek? Pont ezt irtam, ha van egy technologianak valami gyengesege, mint pl. akkunak utestol kigyulladas, akkor azt megfelelo tervezessel kell megelozni. Ha ezt nagyon elmulasztjak, akkor latvanyosan elo jon a hiba, mar idejekoran.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem gondoltam volna, hogy ilyen bonyolult amit leirok... Azt irtam, hogy az a tervezesi hiba, hogy ha nem merseklik a veszelyes technologiai hatranyt.
(#44) Teasüti: https://www.nfpa.org/-/media/Files/Code-or-topic-fact-sheets/BulletinSubmergedHybridEV.pdf
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5