- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
Árnyékoltak a vezetékek. És amúgy se sérülnek könnyen. Ha mégis, a teljesítményelektronika vezérlése érzékeli és letilt. Balesetkor szintén letilt. A védelmi résznek van egy védelmi része és annak még egy felügyelete (nem vicc).
Az akkuk meg részegységenként (néhány cellánként) alu öntvényben vannak, lehegesztve, vagyis mechanikailag is védettek.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Az üzemanyagtartályok is többrétegű kompozitanyagok, amik erősebbek az acélnál, kamionakra pedig olyanokat tesznek, amik azt is kibírják, ha felrobban bennük az üzemanyag.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Dobok pár videót:
How does an Electric Car work ? | Tesla Model S
Volkswagen e-Up Electric Motor Production
BMW Group Electrification Strategy
BMW Prototype E Drivetrains ProductionBMW i3 Production - Part 1 (akkuösszeszerelés)
BMW i3 Production - Part 2 (elektromos hajtáslánc szerelés)Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Chuck Norris #25 üzenetére
Nem a szénkefés motor az alternatívája az állandómágnesesnek, hanem az aszinkron (ilyen van a Teslá-ban is). Az állandómágneses drága, cserébe nagy a teljesítménysűrűsége, vagyis kicsi és könnyű.
A szénkefe cseréjét szerintem csak viccnek írtad. Ugye? Szedjük szét a fél autót évente??
Ezeknek a kb. 100kW-os motoroknak külön vízhűtése van, illetve EMI és biztonsági okokból körbe van burkolva az egész. Emellett a motortérben valahol belül helyezkednek el.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Chuck Norris #27 üzenetére
Rosszul tudod
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Chuck Norris #27 üzenetére
Már nem mobilról vagyok...
Szóval mindkettő téves. Az aszinkron motor a legigénytelenebb és egyben olcsó motorfajta. Nem kell hozzá se szénkefe, se állandómágnes. A világ összes megtermelt elektromos energiájának fele ilyen motorokba megy bele.
Szénkefe egyébként is egyenáramú motorokba kell csak, az autók pedig váltóáramú motorról mennek. Ezek ugyanis jobban szabályozhatóak.A fényszóróval kapcsolatban meg igaz, hogy nagy lehúzás volt, de már szabályozással véget vetettek ennek: már ki kell tudni cserélni a kocsihoz kapott szeszámokkal, akár az út szélén is.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Bár az elektromos hajtás és az önvezetés két külön dolog, mágis egyszerre fejlődnek. Szóval: ha elterjed az önvezetés, az drasztikusan csökkenteni fogja a balesetek számát, így az akkutüzek kockázatát is.
Ezen kívül pedig a belsőégésű motorokba, katalizátorokba stb. ölt fejlesztési forrást majd részben az akksifejlesztésbe ölik és megoldják a gondokat.
Ha pedig elkészül a fúziós erőmű (halad ez a projekt is), és emellett bevezetik a kemény CO2-kvótákat, akkor végképp megéri majd elektromos autózni. Szerintem.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Valószínűleg ez a kérdés csak itt, a fórumtagokban merül fel; az autóipari fejlesztőknk nincs ennyi előrelátásuk...
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Kolondrum #58 üzenetére
Nem tudom a pontos választ, de úgy tudom, hogy kezdetben 30-80% közt használja az akkukat (legalábbis a Tesla, de felteszem, a többi is), mert egyrészt ekkor kevésbé öregszenek, másrészt az öregedésből adódó kapacitáscsökkenést úgy ellensúlyozzák, hogy ezt a tartományt az akkuélettartam során kiterjeszti az elektronika.
Elfűteni nem hinném, hogy elfűti, mert nincs benne akkora hűtő és teljesítményellenállás.Ha hibrid az autó és olyan a kivitele, motorfék 3-asban még egy opció.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Crypto Trade
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...