- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
A "nagyfeszultsegu" rendszer teljesen el van szigetelve a kornyezettol es a torpefeszultsegu rendszertol. Emiatt, ha az egyik vezetek hozzaer a kasztnihoz/kornyezethez, meg nem tortenik semmi, a "nagyfeszultseg" ket vezetek kozott van csak. Tehat kis kar/serules eseten nem tortenik semmi. Ha nagyon osszetorik az auto, akkor elkepzelheto, hogy a "nagyfeszultsegu" reszek tobb ponton is hozzaernek valamihez, vagy szabadba kerulnek, de erre az esetre direkt ki vannak kepezve rajta megszakitasi pontok, amit a tuzoltok at tudnak vagni vagy kapcsolni. Egy ilyen serulesnel jobb a laikusnak nem megkozeliteni a veszelyes reszeket vagy a komplett autot. A tuzoltokat mar egy ideje nalunk is oktatjak ilyen esetekre.
Azert tulaggodni sem kell, 1000VDC alatt nem igazan ut at levegoben, csak az erintes okoz problemat.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ha a veszelyes technologiai hatranyt nem kompenzaljak megfelelo tervezessel, azt hibanak hivjak. Tervezesi hibanak.
Ird be gugliba, hogy car fire, aztan hasonlitsd ossze.
(#31) bkercso: Valtoaram csak a vasuti kiteronel van, villamos motorokbol legfeljebb valtakozo aramu.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem, kategorian belul. Tehat EV gyulladasok az ossz EV-hez es ICVE gyulladasok az ossz ICEV-hez viszonyitva.
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars." - [link][ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
Miert, ha az elektromos auto kigyullad az nem azert lesz, mert hibasan gyartottak/terveztek? Pont ezt irtam, ha van egy technologianak valami gyengesege, mint pl. akkunak utestol kigyulladas, akkor azt megfelelo tervezessel kell megelozni. Ha ezt nagyon elmulasztjak, akkor latvanyosan elo jon a hiba, mar idejekoran.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem gondoltam volna, hogy ilyen bonyolult amit leirok... Azt irtam, hogy az a tervezesi hiba, hogy ha nem merseklik a veszelyes technologiai hatranyt.
(#44) Teasüti: https://www.nfpa.org/-/media/Files/Code-or-topic-fact-sheets/BulletinSubmergedHybridEV.pdf
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen NAS-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Windows 11
- Hobby rádiós topik
- Politika
- Futás, futópályák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...