Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz Somatom #6 üzenetére

    A "nagyfeszultsegu" rendszer teljesen el van szigetelve a kornyezettol es a torpefeszultsegu rendszertol. Emiatt, ha az egyik vezetek hozzaer a kasztnihoz/kornyezethez, meg nem tortenik semmi, a "nagyfeszultseg" ket vezetek kozott van csak. Tehat kis kar/serules eseten nem tortenik semmi. Ha nagyon osszetorik az auto, akkor elkepzelheto, hogy a "nagyfeszultsegu" reszek tobb ponton is hozzaernek valamihez, vagy szabadba kerulnek, de erre az esetre direkt ki vannak kepezve rajta megszakitasi pontok, amit a tuzoltok at tudnak vagni vagy kapcsolni. Egy ilyen serulesnel jobb a laikusnak nem megkozeliteni a veszelyes reszeket vagy a komplett autot. A tuzoltokat mar egy ideje nalunk is oktatjak ilyen esetekre.
    Azert tulaggodni sem kell, 1000VDC alatt nem igazan ut at levegoben, csak az erintes okoz problemat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák