- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz MrPetya19 #163 üzenetére
Dugóban állás az semmit. Autópálya után, Bpre beérve elkezd szépen csökkenni az útra számolt átlagfogyasztás
Nagy sebességnél a légellenállást kell legyőzni, ezért fogyaszt egyre többet, ahogy nő a sebesség. Ráadásul nem sok fékezés van.
Városban a légellenállás elhanyagolható, álló helyzetben nem fogyaszt a motor, és minden fékezésnél visszatölt.
Városban eljárok 10-13 kWh/100km körüli fogyasztással, országút 12-16 körül alakul, autópálya meg 17-21 eddigi tapasztalatok alapján.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ford topik
- Robogó, kismotor
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...