Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forumpista

    tag

    válasz Noukoum #92 üzenetére

    Azért fognak 25 évessel járni, mert a fiatalabb euro 6-7-es benzines/dizel autók fenntartása (szervízelése) egyszerűen túl drága lesz idősebb korukban, új elektromosat meg nem tudnak venni, mert nincs rá pénz.
    Az életszérűtlen euro 6-7 miatt már most is növekszik a magyar autók átlagéletkora évről évre, csak úgy mondom és ez csak gyorsulni fog, mindenki a régi technikát igyekszik életben tartani, mert az egy nagyságrenddel olcsóbb (mind megvenni, mind életben tartani).

    A használt elektromos autózás pedig szintén nem opció a többségnek, mert én elhiszem hogy te elhiszed hogy az újonnan 17 milliós teslát meg 13 milliós id4-et 5-6 évesen majd megveszed 3 millióért, de nem fogod. És a 3 millió még mindig dupla annyi pénz, mint amennyi egy átlag magyar használtautó vásárlónak a zsebében van.

    Ezen felül, az e-autók akksija 10 évesen már csak úgy kb. 60-70%-osak, szóval az az új e-autó, amit ma megveszel 13 miskáért, és tud 200 km-ert, azt a magyar majd 10 évesen tudja megvenni 2-3 miskáért, amikor a 200 km-ből 120 km lesz, és további drasztikus akksi romlásra számíthat. Szóval igen, mire a mai elektromos autók használtan elérhetőek lesznek a magyar átlag autóvásárló tömegeknek, addigra bizony például az akkupakk cseréje igen csak aktuális lesz.
    Meg fogja venni? Nem. Inkább használ egy 20 éves benzinest.

    Ez van, egyszerűen csórok vagyunk. Nem véletlen hogy az a motorizáció ami pl. az USA-ban már a '20-as években jelen volt (érdemes megnézni random utcaképet a '20-as évek tetszőleges nagyvárosáról az USA-ban), azt Magyarország csak kb. a '80-as évekre érte el...

Új hozzászólás Aktív témák