Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz RRamstein #27 üzenetére

    2012, várná már a nyugdíjat, de ahogy az autóipar mostanában alakul, sztem elgurigázok vele addig, amíg ki nem adják a személyszállító drónokat a plebsnek.

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz RRamstein #27 üzenetére

    Majd mond ezt egy 3 hengeres borzalom után amiben eleve puhára csinálják a motor tartó bakokat hogy az egyenletlen járás ki legyen küszöbölve,cserébe fékezésnél szépen billeg a bódé
    ...
    volt szerencsém 3 hengeres autóhoz és fékezésnél gyorsításnál igen csak érezni és sokszor kellemetlen, főleg ha van gyerek is

    Gratulálok a szakmai érveléshez. Én is vezettem / vezetek pár 3 hengeres autót, és például a Ford 1 literese zseniálisan megy, plusz egyáltalán nem érezni vezetés közben semmi negatívumot vele, a fogyasztása pedig 7 liter alatt van valamivel. Az, hogy a hangja nem valami öblös V8-as, picit sem érdekel, zenét hallgatok vezetés közben, nem a kocsi hangját.

    illetve 15-110 ló 4 ember szállításához kevés

    Hosszú ideig vezettem 106 lovas Toyota Carina E-t, és képzeld, mindenhol bőven elég volt. 4 emberrel is. Ugyanez 75 lóerős Golffal, szintén mindenhova elég volt. Amíg szabályokat betartva vezetsz, nincs B/C (Polo/Golf) szegmensben szükséged 100-110 lóerőnél többre, a D szegmensben is kb. 125 lóerő elég. Persze megfelelő sebességváltót mellékelve ehhez...

    Én is azt támogatnám, ha be lennének tiltva mondjuk a 180 lóerősnél erősebb személyautók. Japánban bevált. Persze a japánok úgy álltak a témához, hogy relatíve nagyobb hengerűrtartalmú szívómotorokat gyártottak, amelyek jó tartósak ilyen körülmények mellé. Ebből a szempontból én sem támogatom a downsizing-et.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák