- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Remek összefoglaló!
Személy szerint a FIAT 500e, a Mustang, a Rifter és a SsangYong ami érdekel, illetve természetesen a Model Y. Ezek tesztjeit nagyon várom.
Az 500 egy elképesztően bulis kisautónak tartom, elképesztően ki van találva, minden benne van, ami kell, rengeteg féle verzió van belőle és van egyénisége. Szerintem a legjobb kis elektromos autó lesz 2021-ben.
A Mustangnak tetszik a formavilága, és Fordból van, szívesen elvinném egy tesztre, mert biztosan jó autó. Ugyanez igaz a nagy szerelmemre, az F-150-re is, de azért kíváncsi leszek mondjuk Texasban mennyire lesz kapós egy elektromos F-150.
A Stellantis családija egy nagyon okos ötlet lenne, sokaknak lehetne megfelelő alternatíva, csak a szoftvert tegyék rendbe...
A SsangYong egyre érdekesebb autókat ad, ráadásul egész korrekt áron és már a formavilág sem olyan tré, viszont az ergonómia terén volna még mit tanulniuk. Ha időben elkészítenék az elektromos Korando-t és kifejezetten kedvező lenne az ára, az talán megmenthetné a márkát, különben szerintem lehúzhatják a rolót.
A Tesla pedig Tesla, felesleges részletezni miért érdekes.
-
.Szaki.
addikt
Alternatíva szerintem egyre több embernek lehet, és azt sem szabad elfelejteni, hogy a belsőégésű motoros autók árait pedig mesterségesen tornásszák fel az egekbe, ha pedig már minimális felára lesz, akkor sokan szerintem az elektromost fogják választani, mivel már a hatótáv is értelmezhető. Sajnos nem az lett, amit sokan reméltek, hogy le fog kúszni az elektromos autók ára a hagyományosok közelébe, hanem az ellenkezőjét idézték elő.
-
.Szaki.
addikt
válasz cherubion08 #27 üzenetére
Gondolom nem éri meg. Emlékezz vissza a Mitsubishi i-Miev/Peugeot iON/Citroen C-Zero trióra. Egy kis használhatatlan gyösz került ha nem csal a memóriám ~10.000.000Ft-ba. Semmi nem volt bennük, mégis ennyi volt az áruk. Most ehhez képest a VW e-Up olyan 8-9 millió körül van, az fapadosabb, mint egy új Swift, na meg kisebb is. A Swiftből sem tudnál olcsóbban kihozni elektromost, sőt, normál áron még full hybridet sem, nézd csak meg a Yaris Hybridek árát. Nem véletlen találták ki a Mild Hybrid rendszert sokan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen