Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Sz.Miki #7 üzenetére

    TOSHIBA

    De. A Google térképen ott virít még.

    A Toshiba mint márka gyakorlatilag Kelet-Közép Európában nem létezik már. "Nincs rá igény".

    (#2) AxBattler

    Az EC-CO az elmúlt 10 évben is jól érezte magát. Ráadásul kvótával voltak képesek ellátni a hazai szervizt, nem véletlenül mondtam, hogy a fillér utcai szerviz egy ilyen elmondhatjuk, hogy van ilyen, de pont ilyen hatásfokú is volt. Egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy egy Acer-t ellásson. Kb egy családi vállalkozás szint egy komolyabb szervizhez képest. Mindig is névleges volt kb, hogy ne lehessen elmondani, hogy nincs szerviz, névleges volt ez, nem megoldás.

    -----------------

    Ennek nagyon örülök, de van bennem egy olyan félsz, amit a Dell, HP régen túllépett, hogy az új seprű jól seper, de hatékonyan is? Szerintem egy ilyen szerviznek kell egy - két év, hogy összeforrjon. Reméljük a segítőkészség, a hozzáállás, és a mentalitás is meglesz.
    A szerviznek örülök.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #9 üzenetére

    Hát azért ez nem így van a valóságban:

    nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni

    Mert a valóságban pont letojja a fejed a magyar kereskedő, mert kb ami neki nem érdeke, azzal nem fog foglalkozni. Megvette a terméket, senkit nem érdekel. A kereskedő a büdös életben nem fogja ezt csinálni, mert ebből egy fillér haszna nincs, Magyarországon nem létezik az erkölcsi haszon fogalma...

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #13 üzenetére

    Ez pedig pont így szokott lenni. Nem attól függ, hogy engem elhajt vagy mást, hanem attól, hogy a magyar jogszabályok szart sem érnek, a fogyasztóvédelem a mesében létezik, nem Magyarországon. Amiről Te beszélsz, max a Medimarkt, vagy a Besbuy esetében van így (Véletlenül egyik sem magyar), de a király utcai suftni tuning notebook boltból úgy hajtanak ki, mint román pásztor a juhokat a Kárpátokban, és nem csak onnan.

    És akkor ez egy elég jó, és tényleg becsületes bolt: [link]

    de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

    Te láttál már olyat, hogy Kelet-Közép Európában, akár Magyarországon valaki felelősséget vállalt volna bármiért is? Most tegyük is félre a miben hiszek, és hogyan kellene működni...

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #17 üzenetére

    mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd

    Én ezzel ott tartok, hogy csak akkor veszek Magyarországon valamit, ha nagyon nem tudom megoldani Ausztriában, Németországban vagy GB-ben. Nem hiszek ebben amit mondasz, ha egy kereskedőnél az kell, hogy veled jóval kezd, akkor az már régen rossz, és nem tudja mi a dolga... Nekem erről ez a véleményem.

    A másik probléma ezzel amit mondasz, hogy amikor eladja a terméket 100 kereskedőből 110 nem azt mondja, hogy ide is visszahozhatja, hanem azt, hogy a szerviz a garancijegyen található = Pont nem akar veled foglalkozni.

    Az hogy visszamegyek hepciáskodni meg olyan mint a magyar narancs a Tanúból, van de minek?

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz balhmm #18 üzenetére

    (#18) balhmm

    Nem tudom mióta vagy benne a kis magyar valóságban mint kereskedő, de én 98 óta benne voltam úgy 2012-ig, és többek között a legendás Mistrálnál is.
    Szóval tudod nekem az a problémám ezzel, hogy én végigmentem azokon az okosban megoldjuk dolgokon, hogy care pack-et csak 3 hónapon belül lehet venni HP-hez mert a gyártó miatt, amit ugye a gyári garancia ideje alatt bármikor megvehető, sőt utána egy évvel is vehető még egy év rá. meg a Dell az nem ad el csak 1 évig jótállás bővítést, aztán a dell az tulajdonképpen a 35. hónapban is elad, csak akkor nem tud egy éven, 3 hónapon belül lehúzni a kereskedő.
    A majd mi beletesszük a gyári memóriát neked hozd be, a "gyári" kingmaxot.... Persze 2* áron.
    Az Asus-hoz nem lehet jótállásbővítést venni mert hát tudod csak 1 hónapig, ami 3 volt a valóságban.

    minden 2 - 3 évben tudok neked mondani az elmúlt 20 évből olyan lehúzási formát, legyen az garancia, szerviz szolgáltatás. takarítás, nem tudom én micsoda, amivel épp aktuálisan képesek voltak megvezetni embereket az otthoni kereskedők.

    Szóval 20 év alatt annyi lehúzást találtak ki globálisan, hogy nem nagyon van ingelem ehhez.

    München:
    A kereskedőnél megveszem a notebookot, 8 GB rammal, nekem 32 GB-al kell mert mit gondolsz van délutánra, ja ingyen beépíti mert ugye nála vetted. 30 db amiből valamennyi 32 GB rammal valamennyi kevesebbel.
    Budapest, neves kereskedő: 5 hét, és persze beszereljük nektek, gépenként x Forint, nehogy érezze a vevő, hogy jóbarát megvagy becsülve, mert nálam vásároltál... Nagyon nagy különbség van aközött, hogy legyél hálás, hogy nálam vásárolhattál, vagy hálás vagyok, hogy nálunk vásárolt. Na az utóbbi nem Magyarország.

    Mondanom sem kell nem BP-en vásároltunk.

    Ugyanez HDD-vel szó sem volt a Flex-ről, Entegro-ról, vagy az Aloháról, a C szervizről, vagy a Deltáról akik alaphelyzetben is 7 - 9000 Ft-os órabérben dolgoznak. kiskereskedőről beszélünk....

    Csak egy példa München-ből.
    Bementünk egy boltba csak érdeklődni, nem vettünk semmit, azt is megköszönte, hogy megtiszteltük a boltot, hogy érdeklődtünk. Szintén Munchen. (Persze, hogy magába mit gondol, az más kérdés, de abban biztos vagyok, hogy a magyar kereskedő jó ha köszön, nem megköszön)

    Berlin:
    Előttünk szenvedett még 2015-ben egy valamilyen broadveles inspironnal egy pár, nem megy rá a Windows 7 ez az, nyilván nem értettek hozzá nem is kell mindenkinek érteni hozzá. Hát a srác a boltban, itt az install média, itt begugta a pendrive-ot bios-t felkonfigolta elindította a telepítést, mindenki boldog volt, kb 5 - 8 percet foglalkozott a vevővel. Szépen elmondta nekik, hogy ez még nem megoldás, mert driverek kellenek blabla továbbléptek. Mondanom sem kell nem kért egy figyinget sem érte.
    Na ez ugye Magyarországon nem egészen így zajlik ugye?

    Szóval a 20 év alatt annyi lehúzással találkoztam és nem egy egy kiemelkedő eset hanem rendszer szinten, hogy én ezekben már nem annyira hiszek.

    Biztosan vannak kivételek, de szerintem ez a fehér holló kategóriája... Arról, hogy szakképzés, meg tényleg gyári normák szerint javítunk, meg ott a gyári képzéssel rendelkező certificate-el a homlokán 5 technikus, meg a mesében sincs általában.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #27 üzenetére

    úgy is volt, gvh-mál feljelentettem ket, szerencsére nem csak én, rá 1-2 évre volt cikk, 10 c 20m ft-ra bírságolták őket, ami nekik apró, de azért túl kellemes nem lehetett, és azóta nem volt ilyen beetető hirdetés

    És akkor tulajdonképpen miért is jártál jól ezzel? Vagy én nem látom a megoldást? (Ja hogy kb szart sem ér MO-on a fogyasztóvédelem azt már 20 éve tudom, ezen felül? )

    az h jogszabályban előírt kötelezettségei vannak már nem kívánságműsor,

    :D és komolyan a garis ügyek valamennyi részét úgy kellene intézni, hogy fenyegetőnek a felek, hogy nekem van igazam, ja nem nekem, ha beperellek, vagy nem, ne vicceljél már, ez rég egy nemzetközi vicc, ha így működik.
    Nem azzal van a baj, hogy Te majd aztán jól megmondod, hanem az, hogy így kell eljárni, hogy érvényesítsd a jogaidat. Ez nem kereskedelem, meg fogyasztóvédelem, hanem egy bohózata egy jobban működő rendszernek.

    (#26) M107

    Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy ez így működik. Mekkora hulladék egy hozzáállás már egy bármilyen kereskedelmi tevékenységet folytató cégtől, hogy így lehet velük beszélni. Na erről beszéltem Magyarország egy nemzetközi vicc kereskedelmi szempontból. Tele bohóccal, akik ott próbálnak lehúzni ahol tudnak... Komolytalan, és ma sem nagyon van ez másképp, ahogyan hallom.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz yerico #24 üzenetére

    Na erről van szó, a mutyi ,a sunnyogás, a szarháziság. Kinek kell ez?

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Redneck #31 üzenetére

    Figyu, ma ezek a cégek akik 2005 - 2012 között így működtek, azok ma a legnagyobbak között lévő pl notebook kereskedések. Félreértések elkerülése végett, nem arról van szó, hogy jajj Móricka betévedt a király utcai suftni tuning zacishoz, hanem globálisan ilyenek voltak a boltok...

    Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

    Ebből mennyi volt vitás ügy?

    Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W

    Senki nem mondta, hogy bárhol kolbászból van a kerítés, csak a mentalitás az nem a Kádár rendszer paródiája... A kedvesség, meg a viselkedést nem lehet tanulni mesterségesen, az nevelés/szocializáció kérdése is. Valahogy arrafelé ez megvan, MO-n meg nincs. Tisztelet a kivételnek.

    Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

    Aha... Soha semmi, minden tökéletes...

    Nem tudom, hogy Te eddig hol éltél, de a világ fejlettebb része ezeken a dolgokon már túllépett....

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz sowi #36 üzenetére

    Várjál már, lebuktál b@szk1! ( :D ) Hát nem is olvasod mire kommentálsz?

    Attól sem kell tartanunk, hogy itthon esetleg alacsonyabb lenne a felkészültségi szint: egyrészt a szakemberek ugyanazokat a továbbképzéseket kapják, mint Brnóban, rendelkezésre áll minden szerszám, van helyi raktárkészlet, továbbá mögöttük áll a Technotrade sok éves tapasztalata az IT eszközök szervizelésének területén.

    Na pont ettől félek én is amit Te leírtál, kell ennek 1 - 2 év.

    Amúgy pont akkor szüntette meg az igazán fekete öves/Hardcore üzleti kategóriáját az Acer, amikor lett Magyarországon is hivatalos gyors reagálású szervize az Acernek. :((( :O

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák