Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz hallador #12 üzenetére

    a jogszabályokat egyelőre nem a kereskedő írja:) lehet h téged el tudnak hajtani, engem nem
    a gyári szerviz csak opció, nem kötelező, bármit veszel a vásárlás helyére visszaviheted - de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • Chaser

    titán

    válasz hallador #14 üzenetére

    mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd - nyilván ott kezdődik, mért is vásárolnék sufni boltokban _bármit_? notebookot csak őstermelőtől -
    ezzel a linkkel mit szeretnél?:) felsorolja kinek van hivatalos képviselete/call centere, de ha odaírná h hozzzájuk semmilyen körülmények között nem lehet vinni semmit, akkor is annyi történne, h jogszabályba ütköző közlemény lenne, ami semmis

    Redneck mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • balhmm

    tag

    válasz hallador #12 üzenetére

    kereskedőként mondom, hogy mi és szerintem sokan örülünk, ha hozzánk hozod vissza a garanciás laptopod, sőt az sem érdekel, ha nem nálunk vetted.. mi mindenkinek segítünk, mert az ajánlások miatt jönnek hozzánk az emberek vásárolni.

    És tegyük hozzá, hogy üzletileg is ez a jobb felfogás: a legtöbb gépnél kiderül, hogy szoftveres gond van, így fizetősbe már csináljuk is.. vagy hardveres hiba esetén is simán kérnek telepítést, karbantartást vagy bármit.

    Szóval az a hülye, aki ezeket az ügyfeleket elküldi..

    Egyébként az acer szervize futározással együtt is sokkal gyorsabb, mint sok hazai szerviz. Ez pont annak köszönhető, hogy szinte minden szar van nekik raktáron és nem kell állandóan alkatrészre várni. Sőt sok esetben olyan dolgokat is garban cserélnek, amit más gyártó nem. Illetve pont az acernél találkozunk olyan fizetős szervizekkel is, ahol meglepően jó árat adnak a gyári alkatrészre és nem valami javított szar alaplapot raknak bele, mint pl a dellnél sok esetben.

  • AxBattler

    félisten

    válasz hallador #10 üzenetére

    Reméljük a legjobbakat.

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

  • Chaser

    titán

    válasz hallador #20 üzenetére

    szerencsére utóbbi nagyon sok évben csak használt üzleti gépeim voltak, így nem érint túlzottan, de a jogaimmal tisztában vagyok, az h ő mit akar v mit nem, szuverén joga, az h jogszabályban előírt kötelezettségei vannak már nem kívánságműsor, ha nem tetszik be lehet zárni és lehet zöldséget árulni

    turorudi
    ezeket elkerülendő tudod azt csinálni, h nem call centeren keresztül intézed a gart, hanem visszaviszed az üzletbe ahol vásároltad, sokak szerint fullextra' a callcenter, pont amíg ilyenbe nem lépnek bele - most h lesz itthoni szerviz és aki a közelében lakik persze tudja oda is vinni -

    szerk:
    szerencsére igen ritkán kellett bármit visszavinnem és mindig cserélték, egyszer aldiban akartam hdd-t enni, nagyon olcsón hirdették, ott voltam nyitásra, kiderült van egy egész darab ( : oké mondom, kérem az üzletvezetőt és panaszkönyvet, nem kell ,jönni fog, telszámát mindenkinek felírták, egyből értesítenek...na eg hét múlva telefon, hdd nem jött, de!!!!!!!!! tudnak adni ezer ft-os vásárlási utalványt, mondom tessék? nem erről volt szó, köszönöm, nem kérek az alamizsnából, jelezni fogom a haóságok felé
    úgy is volt, gvh-mál feljelentettem ket, szerencsére nem csak én, rá 1-2 évre volt cikk, 10 c 20m ft-ra bírságolták őket, ami nekik apró, de azért túl kellemes nem lehetett, és azóta nem volt ilyen beetető hirdetés

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #21 üzenetére

    Bízzunk benne, hogy az Acer kiemelt szervize egy színvonalas és jól működő vállalkozás lesz. Én hiszek bennük, elvégre elég nagy igény volt rá itthon.

    hallador:
    Nem tudom milyen sufniGSM mentalitású helyeken dolgoztál, de biztos nem ott ahol én vásároltam. Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

    Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W
    Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

    turorudi:
    Biztos nagy balhét csináltam volna ebből, ez azért nem semmi. Ebből is látszik hogy nem csak Abszurdisztánban vannak furcsa dolgok.

    M107:
    Tipikus nyerészkedő, ÁFÁ-zós, sutyerákos hozzáállású cég, csak gratulálni tudok. Azóta is ott vásárolsz? :U
    Mondjuk ehhez is, de ezzel lementél a szintjükre:
    "Vérnyomás 220 bementem, ezzel nyitottam, a Jó kurv......kat, kérem az aznapi videófelvételeket és hívtam a fogyasztóvédelmet + a hatóságot és két független tanút is hoztam. és beperlem a céget az ő költéségén 400 millió Forintra+ az én költségemen az akkor megyei nyomtatott sajtóban megjelentetek egy írást a cég fogyasztóvédelmi hozzáállásáról."

    Egy ideje nincs fogyasztóvédelem, de mikor volt, akkor sem ért semmit. Békéltető testülethez lehet fordulni (ami sokszor szintén időpazarlás), továbbá ügyvédi felszólítással és/vagy perrel lehet, jobb belátásra bírni az ilyen gyökér cégeket. Valamint azzal hogy nem vásárolunk náluk.

    Chaser:
    Nem szabad hagyni magunkat, de parasztba se érdemes átmenni.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Chaser

    titán

    válasz hallador #28 üzenetére

    Annyit elertunk, h azota nem ismeteltek meg ezt a produlciot, csak gvh-nal jelentettem be, azota ha valamit hirdetnek van is

    Nem kell fenyegetozni, ha olyan helyzetbe kerulok nem tojom ossze magam, nemreg obiban fenykepeztem korbe meet eldugtak a panaszkonyvet ( : aztan szepen beleirtam ezt is, azota erdekes mod kinn van, sehol nem jelentettem be, eleg volt h a ficko feje vorosodik
    Az emlitett pelda is mutatja, ha valaki hatarozott, jogszabalyokat ismeri, akkor maskepp mennek a dolgok, legtobb kereskedo a birkakra epit, es sajnos vannak szep szammal

    Egy regi eset, euronics, par dolgot vettunk anyummal, tobbek kozott egy kavefozot, menne ki, becsipog, visszajon, megy, csipog, kezdtek gyulni az eladok, megint kimegy, megint csipog, kb mar rohogtek, aztan megneztek a kavefozot, benne hagyzltak a lopaserzekwlot...siettunk, mentunk
    Masnap visszamentem, kertem a panaszkonyvet, egybol be lett igerve 20% kedvezmeny, ingyen kiszallitas, nem publikus akciok, termeszetesen nem hatott meg, mehettem volna tovabb is ha az idotajt jobban raerek, sztem azota nem derulnek akkorakat az eladok ( :

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #33 üzenetére

    Mit értesz vitás ügy alatt? Csak pár változatos eset különböző boltokból:
    -elpukkant a minőségi márkás táp (iPon)
    -a VGA hol megy hol nem (Aqua)
    -alaplapcsere notebookban két alkalommal (Samsung szerviz)
    -a táblagép nem tölt (edigital)

    Megnéztem az edigitalnál konkrétan:
    -az első, futárcég panasz
    -a második is
    -a harmadik feltételezés, tipikus rosszindulatú kuponos vevő (gy.k. olcsójános)
    -utána újra egy olcsójános, valami gagyi dzsunkánlakó által épített magnóval, 1 csillag, pedig happy-end a story.

    Bocs ha ezekre nem adok, és nem olvasom tovább, a személyes tapasztalatom más. Egy hónapja vittem vissza kb 8 nap után egy terméket azzal hogy elállok a vásárlástól. Kb 3 percembe került, visszakaptam a lóvét.

    Abban egyetértek hogy a kommunikáció fontos és Magyarországon sokszor nem megfelelő. Mondjuk ezen nem lepődök meg, a társadalom is egy nagy 0 általában, és az ilyen ügyeknél a vásárlók is megérnek egy misét. Sokszor nem az ügyintéző kezdi a gusztustalan stílust, hanem a panaszos nem tud emberként viselkedni. Ezzel kapcsolatban kiemelném hogy az említett cégeknél egyszer sem beszéltek velem "minősíthetetlen hangnemben" sem szóban, sem írásban.
    Mondjuk én tudok köszönni, ismerem az illemet, és jól kommunikálok.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • sowi

    őstag

    válasz hallador #40 üzenetére

    Biztos felkészültek, de nem véletlen hozták a problémás eseteket hozzánk és nem brnoba... :)
    Érik már a dobbantás, szóval különösebben nem bukunk le, csak azt nem tudom ki fog utána szervizelni...

    [ Szerkesztve ]

    Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

  • balhmm

    tag

    válasz hallador #21 üzenetére

    Na, akkor én pár évvel kezdtem később (2001 óta saját céggel). És a legtöbbször pont ezekkel az áfázós, trükközős cégekkel van a gond, akik az árakat lenyomják, mert a sok csalással keresik meg a pénzt.. a mistrál talán a legtrógerebb volt mindegyik közül. Áfá, alkalmazottak bejelentésének elfelejtése és még sorolhatnám... a legtöbb árgépes mai cég pomt ezt csinálja csak már kicsit más módszerekkel.. mi inkább megválogatjuk a beszállítókat és így tuti, hogy mindent cserélnek is garban, ha baj van és nem kell az ügyfeleket átb@szni... viszont sajnos sokan csak az ár alapján döntenek, aztán sírnak, ha baj van.

    De a témához: az acer szerviz sokkal korrektebb, mint sok másik. Óriási mennyiségben adunk el laptopot, így szervizre is sokszor kerül sor, de a legkevsebb panasz nálunk az acer szervizére van. Mindegyik márka mellett vannak pro és kontra érvek.

Új hozzászólás Aktív témák