Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #21 üzenetére

    Bízzunk benne, hogy az Acer kiemelt szervize egy színvonalas és jól működő vállalkozás lesz. Én hiszek bennük, elvégre elég nagy igény volt rá itthon.

    hallador:
    Nem tudom milyen sufniGSM mentalitású helyeken dolgoztál, de biztos nem ott ahol én vásároltam. Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

    Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W
    Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

    turorudi:
    Biztos nagy balhét csináltam volna ebből, ez azért nem semmi. Ebből is látszik hogy nem csak Abszurdisztánban vannak furcsa dolgok.

    M107:
    Tipikus nyerészkedő, ÁFÁ-zós, sutyerákos hozzáállású cég, csak gratulálni tudok. Azóta is ott vásárolsz? :U
    Mondjuk ehhez is, de ezzel lementél a szintjükre:
    "Vérnyomás 220 bementem, ezzel nyitottam, a Jó kurv......kat, kérem az aznapi videófelvételeket és hívtam a fogyasztóvédelmet + a hatóságot és két független tanút is hoztam. és beperlem a céget az ő költéségén 400 millió Forintra+ az én költségemen az akkor megyei nyomtatott sajtóban megjelentetek egy írást a cég fogyasztóvédelmi hozzáállásáról."

    Egy ideje nincs fogyasztóvédelem, de mikor volt, akkor sem ért semmit. Békéltető testülethez lehet fordulni (ami sokszor szintén időpazarlás), továbbá ügyvédi felszólítással és/vagy perrel lehet, jobb belátásra bírni az ilyen gyökér cégeket. Valamint azzal hogy nem vásárolunk náluk.

    Chaser:
    Nem szabad hagyni magunkat, de parasztba se érdemes átmenni.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • balhmm

    tag

    válasz hallador #21 üzenetére

    Na, akkor én pár évvel kezdtem később (2001 óta saját céggel). És a legtöbbször pont ezekkel az áfázós, trükközős cégekkel van a gond, akik az árakat lenyomják, mert a sok csalással keresik meg a pénzt.. a mistrál talán a legtrógerebb volt mindegyik közül. Áfá, alkalmazottak bejelentésének elfelejtése és még sorolhatnám... a legtöbb árgépes mai cég pomt ezt csinálja csak már kicsit más módszerekkel.. mi inkább megválogatjuk a beszállítókat és így tuti, hogy mindent cserélnek is garban, ha baj van és nem kell az ügyfeleket átb@szni... viszont sajnos sokan csak az ár alapján döntenek, aztán sírnak, ha baj van.

    De a témához: az acer szerviz sokkal korrektebb, mint sok másik. Óriási mennyiségben adunk el laptopot, így szervizre is sokszor kerül sor, de a legkevsebb panasz nálunk az acer szervizére van. Mindegyik márka mellett vannak pro és kontra érvek.

Új hozzászólás Aktív témák