Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz Chaser #5 üzenetére

    Én se szeretem a beküldős szervizelést, de nem mindenki tudja személyesen bevinni a terméket. Abban az esetben a beküldéssel sincs gond, ha saját garanciafutár szolgálatot üzemeltetnek, vagy normális szerződést kötnek egy futárszolgálattal, és mindent körültekintően dokumentálnak.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #9 üzenetére

    Hát azért ez nem így van a valóságban:

    nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni

    Mert a valóságban pont letojja a fejed a magyar kereskedő, mert kb ami neki nem érdeke, azzal nem fog foglalkozni. Megvette a terméket, senkit nem érdekel. A kereskedő a büdös életben nem fogja ezt csinálni, mert ebből egy fillér haszna nincs, Magyarországon nem létezik az erkölcsi haszon fogalma...

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #13 üzenetére

    Ez pedig pont így szokott lenni. Nem attól függ, hogy engem elhajt vagy mást, hanem attól, hogy a magyar jogszabályok szart sem érnek, a fogyasztóvédelem a mesében létezik, nem Magyarországon. Amiről Te beszélsz, max a Medimarkt, vagy a Besbuy esetében van így (Véletlenül egyik sem magyar), de a király utcai suftni tuning notebook boltból úgy hajtanak ki, mint román pásztor a juhokat a Kárpátokban, és nem csak onnan.

    És akkor ez egy elég jó, és tényleg becsületes bolt: [link]

    de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

    Te láttál már olyat, hogy Kelet-Közép Európában, akár Magyarországon valaki felelősséget vállalt volna bármiért is? Most tegyük is félre a miben hiszek, és hogyan kellene működni...

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #17 üzenetére

    mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd

    Én ezzel ott tartok, hogy csak akkor veszek Magyarországon valamit, ha nagyon nem tudom megoldani Ausztriában, Németországban vagy GB-ben. Nem hiszek ebben amit mondasz, ha egy kereskedőnél az kell, hogy veled jóval kezd, akkor az már régen rossz, és nem tudja mi a dolga... Nekem erről ez a véleményem.

    A másik probléma ezzel amit mondasz, hogy amikor eladja a terméket 100 kereskedőből 110 nem azt mondja, hogy ide is visszahozhatja, hanem azt, hogy a szerviz a garancijegyen található = Pont nem akar veled foglalkozni.

    Az hogy visszamegyek hepciáskodni meg olyan mint a magyar narancs a Tanúból, van de minek?

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Chaser #27 üzenetére

    úgy is volt, gvh-mál feljelentettem ket, szerencsére nem csak én, rá 1-2 évre volt cikk, 10 c 20m ft-ra bírságolták őket, ami nekik apró, de azért túl kellemes nem lehetett, és azóta nem volt ilyen beetető hirdetés

    És akkor tulajdonképpen miért is jártál jól ezzel? Vagy én nem látom a megoldást? (Ja hogy kb szart sem ér MO-on a fogyasztóvédelem azt már 20 éve tudom, ezen felül? )

    az h jogszabályban előírt kötelezettségei vannak már nem kívánságműsor,

    :D és komolyan a garis ügyek valamennyi részét úgy kellene intézni, hogy fenyegetőnek a felek, hogy nekem van igazam, ja nem nekem, ha beperellek, vagy nem, ne vicceljél már, ez rég egy nemzetközi vicc, ha így működik.
    Nem azzal van a baj, hogy Te majd aztán jól megmondod, hanem az, hogy így kell eljárni, hogy érvényesítsd a jogaidat. Ez nem kereskedelem, meg fogyasztóvédelem, hanem egy bohózata egy jobban működő rendszernek.

    (#26) M107

    Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy ez így működik. Mekkora hulladék egy hozzáállás már egy bármilyen kereskedelmi tevékenységet folytató cégtől, hogy így lehet velük beszélni. Na erről beszéltem Magyarország egy nemzetközi vicc kereskedelmi szempontból. Tele bohóccal, akik ott próbálnak lehúzni ahol tudnak... Komolytalan, és ma sem nagyon van ez másképp, ahogyan hallom.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • turorudi

    aktív tag

    válasz Chaser #27 üzenetére

    Telekomos szerződéshosszabbítás keretében lehetett viszonylag jó áron venni, ott nem volt hová visszavinni. Először kivittem a fenébe oda, ahol azt hiszem most a szervizt is rátelepítik a képviseletre és kiröhögtek, hogy ott nincs leadás, vigyem vissza és hívjam a call centert. Tehát nem volt másik járható út.

  • VágniValó

    addikt

    válasz Chaser #39 üzenetére

    Elfelejtettem megírni, de amúgy bevették gond nélkül. Átfutási idő "jó 30 nap".

    "Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

Új hozzászólás Aktív témák