Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    Jó hír, sokakat visszatartott az Acer termékek vásárlásától hogy Brnóba küldik ha gond van. Remélem színvonalasabb lesz mint a hazai szervizek nagy része. ;)

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz csako #3 üzenetére

    Sejtettem, de AxBattler példája is jól mutatja hogy sokan miért kerülték az Acer gépeket, illetve többeket miért beszéltek le róluk. Itt a fórumon is többször volt említve a hazai szerviz hiánya, mint negatívum.

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz Chaser #5 üzenetére

    Én se szeretem a beküldős szervizelést, de nem mindenki tudja személyesen bevinni a terméket. Abban az esetben a beküldéssel sincs gond, ha saját garanciafutár szolgálatot üzemeltetnek, vagy normális szerződést kötnek egy futárszolgálattal, és mindent körültekintően dokumentálnak.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz pendre54 #15 üzenetére

    Ez mondjuk jó kérdés, de nem írták sehol hogy csak notebook szerviz.

    (#9) Chaser:
    Ha garanciafutár szolgáltatást üzemeltetnek, vagy feláras szerződést kötnek a futárcéggel, megoldható hogy az adott terméket speciálisan dokumentálják és csomagolják. Kérdés Magyarországon ezt meglépik-e.
    Annyira nem bonyolult, ezzel a metodikával mindenki jól járna.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #21 üzenetére

    Bízzunk benne, hogy az Acer kiemelt szervize egy színvonalas és jól működő vállalkozás lesz. Én hiszek bennük, elvégre elég nagy igény volt rá itthon.

    hallador:
    Nem tudom milyen sufniGSM mentalitású helyeken dolgoztál, de biztos nem ott ahol én vásároltam. Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

    Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W
    Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

    turorudi:
    Biztos nagy balhét csináltam volna ebből, ez azért nem semmi. Ebből is látszik hogy nem csak Abszurdisztánban vannak furcsa dolgok.

    M107:
    Tipikus nyerészkedő, ÁFÁ-zós, sutyerákos hozzáállású cég, csak gratulálni tudok. Azóta is ott vásárolsz? :U
    Mondjuk ehhez is, de ezzel lementél a szintjükre:
    "Vérnyomás 220 bementem, ezzel nyitottam, a Jó kurv......kat, kérem az aznapi videófelvételeket és hívtam a fogyasztóvédelmet + a hatóságot és két független tanút is hoztam. és beperlem a céget az ő költéségén 400 millió Forintra+ az én költségemen az akkor megyei nyomtatott sajtóban megjelentetek egy írást a cég fogyasztóvédelmi hozzáállásáról."

    Egy ideje nincs fogyasztóvédelem, de mikor volt, akkor sem ért semmit. Békéltető testülethez lehet fordulni (ami sokszor szintén időpazarlás), továbbá ügyvédi felszólítással és/vagy perrel lehet, jobb belátásra bírni az ilyen gyökér cégeket. Valamint azzal hogy nem vásárolunk náluk.

    Chaser:
    Nem szabad hagyni magunkat, de parasztba se érdemes átmenni.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #33 üzenetére

    Mit értesz vitás ügy alatt? Csak pár változatos eset különböző boltokból:
    -elpukkant a minőségi márkás táp (iPon)
    -a VGA hol megy hol nem (Aqua)
    -alaplapcsere notebookban két alkalommal (Samsung szerviz)
    -a táblagép nem tölt (edigital)

    Megnéztem az edigitalnál konkrétan:
    -az első, futárcég panasz
    -a második is
    -a harmadik feltételezés, tipikus rosszindulatú kuponos vevő (gy.k. olcsójános)
    -utána újra egy olcsójános, valami gagyi dzsunkánlakó által épített magnóval, 1 csillag, pedig happy-end a story.

    Bocs ha ezekre nem adok, és nem olvasom tovább, a személyes tapasztalatom más. Egy hónapja vittem vissza kb 8 nap után egy terméket azzal hogy elállok a vásárlástól. Kb 3 percembe került, visszakaptam a lóvét.

    Abban egyetértek hogy a kommunikáció fontos és Magyarországon sokszor nem megfelelő. Mondjuk ezen nem lepődök meg, a társadalom is egy nagy 0 általában, és az ilyen ügyeknél a vásárlók is megérnek egy misét. Sokszor nem az ügyintéző kezdi a gusztustalan stílust, hanem a panaszos nem tud emberként viselkedni. Ezzel kapcsolatban kiemelném hogy az említett cégeknél egyszer sem beszéltek velem "minősíthetetlen hangnemben" sem szóban, sem írásban.
    Mondjuk én tudok köszönni, ismerem az illemet, és jól kommunikálok.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák