- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Ég és föld, plusz hülye a tesztelő is, nem is kicsit... Kb ugyanaz a szint, mint mikor direkt úgy indulsz el a 400km-es útra otthonról, hogy már világít a tankolj már vazeg lámpa, de úgy döntesz, hogy majd az autópályán tankolsz, aztán úgy szorítod a segged, hogy a zabszem nem fér bele, hogy elérd még a kutat, ne kelljen pályán tolni...
Ezen felül: klíma is, fűtés is, meg ezeken felül alapból is sokkal, de sokkal hatékonyabb a tesla, mint a leaf. Tegyük még ehhez hozzá, hogy a teslával használhatod a superchargert IS, meg a bármi mást is, a leaf-el viszont csak a bármi mást, plusz a tesla még sokkal gyorsabban is tölt, és kijön az, hogy köze nincs egymáshoz a két autónak, de olyan szinten, hogy már az összehasonlítás is fájdalmas. A leaf a teslahoz képest az az autó, ami sokat eszik, kicsi a "tankja", de legalább még "tankolni" is lassabb vele.
Egyszerűen (bár Magyarországon árban ugyanott vannak) nem is lehet a két autót egy lapon említeni. Míg a leafet szerintem is városon kívül erősen kompromisszumos használni, a teslara ez csak akkor igaz, ha feltétlen egy seggel akarod lenyomni azt a 300km-t. Mindenki máshogy vezet és utazik, de én azért két óránként egy 15-20 percre akkor is megállok, ha egyedül megyek. Két óra alatt mentél (legyünk optimisták) 250km-t, ebből pesszimistán számolva a 20p-es szünet alatt 140 már vissza is jött.Angliában a két autó ára között £5-10.000 különbség van, ami kb reális mindkettő részére (leaf: £30500, model 3 sr+: £40.990), mire a leafet model3 szintre hozod (bőrkárpit, stb) már jóval kisebb a difi, de akkor is.
Ez 2-4 millió forint különbség. Magyarországon a tamogatás 15 milliós felső határa miatt annyira olcsó a model3, hogy konkrétan majdnem 2 millióval olcsóbb újonnan, mint Angliában vagy Németországban. Nem lepődnék meg, ha a reexport miatt vezetné a magyar eladási listákat ilyen áron a model3.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin