Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tothferke

    csendes újonc

    válasz kissady #551 üzenetére

    Sziasztok!

    Én tegnap ráírtam a TOMTOPra, h mizu! Ezt a választ kaptam ma reggel :

    "We are sincerely sorry to inform you because there was something wrong with the product of our supplier before, so you may not receive your order right on time as we original planned. Would you like to wait for some days? Our product will arrive at the warehouse within 5 business days. We will then arrange the shipment as soon as possible. And if you do not want to keep waiting, we can cancel your order and refund your money right away. "

    "Őszintén sajnáljuk, hogy tájékoztatjuk Önt, mert korábban volt valami baj a szállítónk termékével, így nem kaphatja meg a rendelését időben, ahogy az eredeti tervünkben szerepel. Szeretne néhány napot várni? Termékünk 5 munkanapon belül érkezik a raktárba. Miután a lehető leghamarabb elintézzük a szállítmányt. És ha nem akarja, hogy várakozzon, akkor törölheti a rendelését, és azonnal visszatérítheti a pénzét."

    Én várok még pár napot, de qrvára nem értem miért csinálják ezt. Ezt játszotta el a Banggood is!....aaahhhhrrrr

Új hozzászólás Aktív témák