- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Új HMD modell bukant fel
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz Joachim21 #537 üzenetére
Miért pont 500km-t? Miért nem 800-at, vagy 1200-at?
Amúgy akkor tűnik életképesnek a hidrogén, ha csak a hatótáv részét nézed, és figyelmen kívül hagyom mennyivel komplikáltabb a hajtáslánc, mennyivel megdrágítja az autót, mennyire nehéz hidrogént tárolni és szállítani, mennyire környezetszennyező előállítani jelenleg és mennyire alacsony a well-to-wheel hatásfoka ahhoz képest, hogy a felhasznált áramot akár egyből be is tölthetnénk egy autóba például.
-
dabadab
titán
válasz Joachim21 #537 üzenetére
A hidrogén életképesebb megoldásnak tűnik mint az elektromos
Ezt soha nem értettem, hogy mitől lenne életképesebb.
A hidrogén beiktatása rengeteg veszteséget okoz az energiaátvitelben, macerás a kezelése, szökik... nem nagyon látom, hogy mi lenne benne az a nagy trúváj.DRM is theft
-
Rolly
veterán
válasz Joachim21 #537 üzenetére
hidrogén esetén ugyanannyi energiából fele harmada hatótávot lehet megtenni ahhoz képest mintha elektromos autóba töltenénk.
persze majd amikor a megújulók nyáron felesleges áramot termelnének akkor jó lesz a hidrogén - és a mesterséges üzemanyagok -, mert így az olcsó energiát el tudjuk rakni télre vagy más felhasználásra...
de autóban mikor az új elektromos autók 18 perc alatt töltenek 10-80 között és 80-100 kWh-s akkukkal érkeznek ami autópályán (megfelelő sedan kasztniban) cirka 300-400 km-t jelent már nem para szerintem a "lassú" töltés. Akinek meg nem ez kell annak elég a 50 körüli akku ami lassabb töltést tud és ott a 10-80 mondjuk 26 perc (e208 és az összes PSA autó) amivel 120-150 km hatótávot kapunk pluszba 26 perc alatt.
2-3 hete egyik ismerős lement a horvát tengerpartra 4 töltéssel ez 2 óra töltési idő volt ha mi diesellel megyünk akkor 3x szoktunk megállni ami kb 1 óra szóval évi 1-2 alkalommal átlag felhasználónak már a kis e208 tudása se jelentős kompromisszum. Aki meg 1000-2000km-eket megy egy nap annak jó ideig marad a diesel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- PlayStation 5
- Gyúrósok ide!
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Proxmox VE
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen