- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
(#116) 8th: "Motorfék?"
Mert az vissza táplálja az üzemanyagot?
A régi porlasztós járművek még akkor is fogyasztják az üzemanyagot.
A motorfék leginkább a jármű lassításához jó. Ebben is a diesel jobb hatásfokú, de az sem alkalmas komolyabb fékezésre.(#117) Somatom: "Ez nem így van. Mivel még nem tudják, hogy hogyan is lesz a jövő, a szabványok változnak, amihez a hálózatnak is folyamatosan alkalmazkodnia kell."
Ezért nem kell neked aggódnod. Jelenleg 400 voltos hálózatot húznak a töltéshez. A töltést biztosító szolgáltató olyan kiszolgáló végpontot akaszt a vezeték végére, amit akar. Abból lehet 800V-os töltőt is üzemeltetni.
Ráadásul a töltőpontok szaporításához a hálózatot is bővíteni kell, ami lehetőséget biztosít a ma még speciális igények kielégítéséhez."Aki agglomerációból ingázik, az naponta tölt, generálja a dugót, parkol a városban, koptatja a gumikat, stb., stb."
Kevered a dolgokat.
Az egyik az, hogy olyan nagyságrendű és minőségű tömegközlekedés nincs a nagy városokban és környékükön, amivel ki lehetne váltani az szgk használatot.
A másik, hogy az elektromos autók kevesebbet szennyeznek, mint a robbanómotorosak, a felhasználásuk helyén.
Ha én tömegközlekedéssel járnék munkába, akkor az utazási idő hosszabb lenne, mint autóval. A havi költsége is magasabb lenne, mint a felhasznált üzemanyag költsége. Ezért 4 éve vettem egy új városi autót.
Vettem volna elektromosat, drágábban, de akkor még nem állt rendelkezésre elegendő töltőállomás. Hiába van 3 fázisú energia ellátásom. Az utcában tilos a parkolás. Mára sokat javult a helyzet, gondolkodás nélkül cserélem az autót elektromosra, jó ajánlat esetén.
Részese és elszenvedője vagyok a városi közlekedés problémáinak."Szóval, fenntartom, hogy én vagyok a zöldebb."
Mit lehet ezzel a kijelentéssel kezdeni. Addig, amíg valóban nem lehet 10 perc alatt feltölteni egy akkumulátort, nem lehet téged kötelezni elektromos autó használatára. Az, hogy te vagy a környezetkímélőbb, még akkor sem feltétlenül igaz, ha te választod meg a viszonyítási alapot.
Ha egy kamion mögé beállva tolod le a kb 1000 kilométert, akkor nem szóltam.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!