Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3nsitivity

    addikt

    válasz Koda #1 #58 üzenetére

    " IT enterprise IT & engineer Business to business területen melózok"
    Akkor tisztában vagy vele, hogy ennek csak a nevében van benne az IT. :)
    Én meg IT mérnök vagyok és szoftverfejlesztőként melózok :)

    " iOS-ben nem is érdemes berázogatni az alkalmazásokat "

    Nem hát.. Mivel egyszerre csak egy fut, nincs schedule a CPU-n ami osztaná így a "háttérben" futó appok csak memória területet foglalnak az aktuális regisztereik állapotával.

    " Nem is beszélve a "kedves" memory leak jelenségről "

    Ez egy "betegség" ami már 5.1.1-en javítva is van és alatt se volt. Ha felhoznánk az iOS 7 és 8 összes hibáját reggelig írnék.

    " a kamera tényleg jó, mint ahogy korrábban említetted is, de nem mondanám, hogy jobb mint az i6 plus-é "
    pedig jobb ez minden téren látszik.

    " De mindig jókat derülők mikor eszember jut mennyien sziták itt a forúmom, hogy az iPhonok kamerája kidudorodik, mint egy pattanás. "

    Senki nem mondta, hogy az S6-on ez szép lenne. Sőt szerintem förtelmes.

    A gyártók basszák el az Androidot szöveggel viszont nagyon is egyet értek.
    Épp ezért utálom ha valaki egy lagos TW után szarozza az androidot.

    " A rendszerek közötti átjárass is nagyon kényelemes az iCloud lehetőségeit kihasználva. "

    Hasonló megoldás van biztosítva a Google felhőjén keresztül is.

    "Nem is beszélve az audio path többszörös ms csuszásával doridon."

    Ez kérlek szépen utoljára ICS-en volt hiba.

    " Egy szó, mint 100 jó a droid is nagyon és az iOS is, kérdés az, hogy ki milyen felhasználó, mert 1.0-ás átlagfelhasználónak, nem ajánlgatnék nexus az is biztos, mint ahogy éjt-nappallá tevően softvert mokolgató embernek sem iOS-es készüléket. "

    Nem kell itt szoftvert mókolni ahhoz ,hogy jobban otthon érezd magad Droidon mint iOS-en.