- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A Skodám kéziváltós, tudja azt, hogy nemcsak egyesben, hanem kettesben, sőt hármasban is elforgatja az első kereket nagy gázadásra.
A 300 lóerő feletti Kia biztosan negyedikbe váltáskor is tudja ezt
Amúgy a Mazdának van 2000 köbcentis szívómotorja a 3/6 szériában. A kisebbik teljesítményű 120 lóerős, a nagyobbik pedig 165 lóerős. Gondolkodtam, hogy ilyet vegyek, de egy jobban felszerelt Mazda3 a 165 lóerős motorral 7,5 millió Ft lett volna
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Lord Myn
senior tag
Jó, persze, az meg egy Porsche 911 GT2 RS-hez képest gyenge... Ne írjál már hülyeségeket, a Kia Stinger már majdnem sportautó kategória, de legalábbis egy Dodge Charger-rel van partiban. Egy 150 lovas kis turbós benzines az igenis erősebbnek számít az átlag autók között (főleg Mo-n). Majd ha az emberek 80%-a 200LE fölötti autóval jár, akkor lesz igaz a kijelentésed.
"War does not determine who is right - only who is left."