- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Lord Myn #144 üzenetére
"Egy 150 lovas kis turbós benzines az igenis erősebbnek számít az átlag autók között (főleg Mo-n).": ez maximum csak annyit jelent, hogy a többi még gyengébb.
A downsize-olt kisköbcentis turbós benzineseknél a turbólyuk, a környezetvédelmi norma meg a többi hülyeség miatt elég gyengének érződik. főleg, ha túlsúlyos kasztniba teszik bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Lord Myn #150 üzenetére
ezen álmok teljesülését sem én nem tapasztaltam, sem az autógyárak, kezdik is elfelejteni a túlságosan downsize-olt motorokat.
a motor késedelme, aminek csak egyik része a turbólyuk (ami nem tűnt el, minél kisebb motorból minél nagyobb teljesítményt akarnak kisajtolni, annál nagyobb.), a másik része a környezetvédelmi töketlenkedés. ez utóbbin szinte minden mostani autó elvérzik, és minden mostani átlagautó elvérzik.
az sem igaz, hogy a nagyturbós kisköbcentis benzines autók kevesebbet fogyasztanak. főleg, ha nem a gyári hazugságot nézed, hanem a valós fogyasztást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Lord Myn #152 üzenetére
te ezt tapasztaltad, én meg nem.
minél több teljesítményt akarnak turbóval kisajtolni egy kisköbcentis motorból, annál nagyobb lesz a turbólyuk, és annál rosszabb lesz a dinamika. mert lehet, hogy amikor végre megindul, akkor jól megy (szerintem nem), de mire megindul, befonom a hajam. és ebben a hibában jelentős részt vállal a vezérlés programozása, amit jobban érdekel a károsanyag kibocsátás, mint a dinamika.az átlag utcai autók közül dinamika szempontjából a sok köbcentis, szívó, kéziváltós, régi környezetvédelmi normás autók a legjobbak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5