- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem 1000-es Ecotec volt a maga brutál 54 lóerejével. Azzal is el lehetett bőven kolbászolni bárhol, bár tény, hogy ott a padlógáz nem csak egyfajta megnyugtató tartalékot jelentett, hogy ha nagyon hirtelen kell átférni valahol, akkor esetleg nagyritkán tényleg minden lovat befogjak, hanem a normál ügymenet része volt, hogy utazótempóig padlógázzal gyorsultam és hagytam leforogni 4-5000-főlé a motort, mielőtt elváltok. Mondjuk a duplája azért nem lett volna rossz, de ötször annyi már tök felesleges. Igazából a soklóerős autó azoknak a gyökereknek kell, akik úgy akarnak előzni, hogy előtte a seggedben voltak fél méterre, ezért csak az után kezdenek gyorsítani, hogy már sávot váltottak és hülyék ahhoz is, hogy előtte visszaváltsanak egy-két fokozatot. Úgy tényleg kell a végtelen lóerő.
Mondjuk egyszer én is majdnem vettem egy A8-at 6.0 W12-vel, de aztán rájöttem, hogy én semmilyen kormánynak nem akarok annyit adózni, amennyit egy ilyen után kell, de ezeknek főleg nem.[ Szerkesztve ]