- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Készül a Galaxy S24 FE
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
Hirdetés
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
Itthon 1 darab sincs,mobilen kb. 20 darab.
Valszeg a fogyasztas es a teljesitmeny aranya messze elmarad az uj autoketol,csereben 5-600 ezer kilometert birni szoktak ezek a motorok komolyabb problema nelkul.
Gyari fogyasztas varosban 11.1L,ezt 15-20 evesen mar nem nagyon fogja hozni.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
veterán
amúgy dolgozom azon, hogy meglegyen az 1000 km... két tankolásból.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Burt1793
veterán
Ez melyik település?
Budapesten nem sokszor lehet ilyen élménye az embernek normálisan gyorsítva. 2.0 tdi golf-fal is egész szépen kell gyorsítani ahhoz, hogy így elhúzzon az ember (2200-ig ki kell forgatni az 1-est, 2-est ), mondjuk kézi váltóval, de ezzel nincs bajom, gyorsan megy a váltás.
Nem hiszem, hogy sport módban max teljesítmény fölé forgatná a motort a váltó, mert annak nincs értelme. A váltósegéd nekem 3800-4000 környékén padlónál is írja, hogy tegyem a következőt.Nekem inkább az a bajom, hogy a sok kis automataváltós, erősebb autós mami, papi egyenesben nem hagy elmenni, amikor szeretnék, aztán meg tötyögnek, ehhez sajnos kevés a 150 ló (itt most nem is állórajtról beszélek), na felénk (Budapest) ilyen a forgalom. Elég sokan elmebajosak. Én meg motorhoz szoktam, szóval nem megyek lassan kocsival se, de nem hülyéskedek, csak megyek.
-
veterán
-
Upo
addikt
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Szoszo94 #296 üzenetére
Nem azért vezetnek nyugisan, mert a tökös dunántúli legényekkel ellentétben beszari alakok, hanem mert tudnak valamit, amit te nem. Annak ellenére, hogy az Alföld egy marha nagy síkság, az úthálózata igen veszélyes, Hajdúszoboszló környéke is tele van rossz minőségű "halálutakkal". S a rossz minőség alatt nem feltétlen arra kell gondolni, hogy kátyús (valami új-keletű sajtós félremagyarázás, hogy ez növelné a baleseti kockázatot), hanem arra, hogy a nyomvonal két, nyílegyenesen összeköthető település között is furcsán kanyarog, az éjszaka közepén a semmiből bukkannak elő kivilágítatlan bringások, vagy hogy a román kamionosok gyakran alszanak el a volán mögött.
Oké, túlzás lenne azt állítani, hogy ezek csak az Alföldön előforduló jelenségek, mert abszolút értelemben csak kicsivel több baleset történik arrafelé, de relatív viszonylatban a Kisalföld úthálózata egy mérnöki remekmű, amin sokkal megbocsátóbban lehet nyomni padlógázt, míg a vad Alföldön akarva-akaratlanul annyival nagyobb óvatosság nevelődik bele a közlekedőkbe, hogy ilyen jelentős különbségként éld meg az arrafelé autózást. -
hdman
őstag
-
Burt1793
veterán
-
veterán
-
Depression
veterán
Az én kocsimra az van írva középen, hogy 2900, hátulra meg hogy biturbo. Volt, hogy csodájára jártak. Amikor meg kérdezik, hogy mennyit megy, megmondom, hogy 140-nél még nem mentem többet. Soha! Ez igaz is.
Persze, a 2900 az a csomagtartó térfogata literben
80 literes tankomba sikerült már 84,5 litert tankolnom. 1000 km nekem nem kérdés, kollégámnak meg 800 is húzós.
Most hétvégén 250km-en keresztül igyekeztem nagyon nyomni neki. Nekem 6.8-as átlagot sikerült elérnem. Neki városon belül is 9l felett van.
Pályán 140-nél(óra szerint) van kb. ekkora fogyasztása.[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
-
Doze
aktív tag
Ha tankolni akartok akkor malac passat tura tankal, fujatva 130 liter... csak ukrajnába nem szabad menni mert visszafelé apró darabokra bontják a verdát
-
Szoszo94
őstag
válasz Feketelaszlo #307 üzenetére
Egyáltalán nem a tökösségről, illetve hovatartozásról van szó.
Verőfényes napsütésben teljesen egyenes útra vonatkozott amit írtam, tapasztalatból. Nem az a bajom, ha valaki gyorsan/lassan hajt, csak ha el akar menni a másik, legalább ne akadályozzuk benne. Ha oka van annak, hogy lassan megy valaki, akkor miért lenne azzal probléma? Azt nem szeretem, mikor tényleg ok nélkül feltartják az embert.Doze: az én B4-esem ukrán csempészautó volt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Utka
tag
Üdv!
Még mindíg Roci.... (De már szedek rá gyogyószert )
Cervanes is 'C' -vel írta. Ezért értetlenkedtem.Öregecske Suzuki Swiftet hajkurászok Pécsett. Számtalanszor van, hogy zőldnél "állva hagyom" a sort. Pedig se nem verseny,se nem hüccs!, se semmi. Rengetegen a zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni (nem, nem a Mecsek oldalában. Sík terepen. ), sebességet keresni. Az automatánál meg csak átlépsz a gázra és kész. (Én meg nem használok kéziféket és már sárgánál - vagy kicsit előbb - bepakolom sebességbe. Zöldnél meg csak el kell indulni.Ja! 50-55 -nél én is visszaveszek. Persze ezt a külső sávban. Aztán pár aszfalthuszár megelőz, én meg elcsorgok mellettük a következő lámpánál.... )
Donki Hóte, erre nem is gondoltam.
Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
-
Utka
tag
Üdv!
Őőőőő, annak a Passatnak nem 65 literes a tankja?
A tiéd milyen kivitel?
Kombi? Ugye ezn nem kocka, hanem trapéz a ködlámpa? Motor?
Sok éven keresztül hajtottam egy '82 -es Passatot.Kombi, Benzin 5 henger,2 L1,9 L automatást.
Országúti fogyi: 6,6 L.
De szerettem!. Kisebb helyen fordultam vele, mint most a Swift.A benzinkutas szokás szerint megkérdezte: Tele lesz?
Mondtam, hogy "MEG NE PRÓBÁLD!"Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
-
Degeczi
nagyúr
"zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni"
Én úgy látom, nem annyira kéziféket használnak, inkább azzal van gond, h sebességbe is csak akkor rakja a többség, amikor már az előtte álló autó megindul - noha mögötte állva ő is ugyanolyan jól látja a lámpát (és már a sárgát látva is fölkészülhetne, hiszen annak a jelzésnek pont ez lenne a célja).
Utána nem érdekel, milyen tempóban gyorsít, de induljon már el időben! Másfélszer annyi autó átférne egy zöld fázison...
-
plömplöm
őstag
válasz Donki Hóte #310 üzenetére
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
veterán
-
plömplöm
őstag
válasz Donki Hóte #323 üzenetére
értem, és ettől kizárt, hogy többet lehessen beletölteni a névleges 50 liternél? :|
"The Duster only has a 50 litre tank. How exactly has it taken in 61.73 litres?"
"Fuel tank capacity of Spark is 35 ltrs but actually its 46-47ltrs tank."
"Vento spec says fuel tank capacity of 55 ltrs but there is always some space left for Air intake , which gets reduced with an extra 6 to 8 ltrs of Diesel which means Fuel tank total capacity is appx 62/63 ltrs."
és én is tankoltam már az egyik autóm névlegesen 50 literes tartályába több mint 60 litert úgy, hogy még tartalékot sem jelzett előtte, azaz volt benne több, mint 5 liter.
teccikérteni?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
hdman
őstag
válasz Donki Hóte #310 üzenetére
Akkor a sok katalógus meg gyári prospektus biztos hülye arról még nem hallottál, hogy ha a levegőztetőt (szuszogót) is telenyomod akkor nyersz plusz pár litert? A hivatalos mennyiség 50 liter, de ezen jó lenne, ha már túllépnél.
Közben már látom, hogy ezt a témát már megszakértettétek
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
viktorhu
veterán
válasz noPublicFG #71 üzenetére
ÖMV-nél Magyarországon (a nyugati részén) is osztrák benzint kapsz, az osztrák BP-nél meg magyart.
-
veterán
Igen, megszakértették a témát egy 10 éves, 2 generációval öregebb autóról szóló cikk alapján, és annak a "szakértőnek" is elmondtam már, hogy az új Octaviában se kallantyú, se pöcök, se szuszogó, se tolattyú, se húzattyú, se több literes tágulási tartály sincs
De mindig jön egy újabb önjelölt zseni, aki özönvíz előtti információk alapján osztja az észt
Elhiszem, hogy a katalógus szerint 50 literes a tartály, de nem én vagyok az egyetlen, aki rendszeresen többet tankol, mint 50 liter (és mint mondom, úgy, hogy az Octavia3 modellben nincs kívülről elérhető kapcsolója a tágulási tartálynak, az valóban arra a célra szolgál, hogy zárt tartály esetén a meleg miatt táguló üzemanyag oda mehessen).
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
hdman
őstag
válasz Donki Hóte #328 üzenetére
Akkor azt hiszem ezt megbeszéltük. Én is tankoltam már többet,mint 50liter, de az egész ott kezdődött, hogy írtam hogy 50 liter erre Te hogy 52, aztán megint én hogy 50. A lényegen nem változtat
Sopron city :)
-
Kis butusok - én 103 literig biztos jó vagyok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
macilaci78
nagyúr
Én egy 1,3-as Lada Samarával mentem két, egymást követő tankolás közt 1.150 km-t, igaz, nálam volt 4 liter tartalék üzemanyag. Kb 3 km-rel a kút előtt állt meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz macilaci78 #332 üzenetére
Ebből 500 km dombnak lefele üresben, leállított motornál volt?
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
hunluki
senior tag
Korrekt adatok, jó írás volt, köszönjük!
Én a saját kis adataimmal járulnék hozzá a közöshöz, ugyanis múlt héten jártam meg barátnőmmel kocsival bulgária sunny beachet oda vissza és direkt szándékomban volt vezetni a fogyasztást.
A gépállat egy 1.6-os G Astra, méghozzá az ecotec motoros amiről tudni illik hogy hajlamos majszolni az olajat, bár én szerencsés vagyok (nullkilóméteresen került még a családba az autó és vigyáztunk rá mint szemünk fényére, most hazafele jövet lépte át a 160k km-t), jól karban van tartva, nincs kitiporva a bele, stb szép állapotban van, így olyan 4-5k kilométerenként eszik meg egy doboz olajat pluszba.
Ahol lehetett ott végig pályán mentem (M5 --> A1 --> A4), illetve az ezeket összekötő utakon. Pályán 120-as tempót próbáltam tartani, ilyenkor olyan 3-3,2k között mozog a fordulatszámmérő, kb itt van a sweetspot a sok éves tapasztalat szerint, ez alatt nem eszik sokkal kevesebbet, viszont 140-től brutálmód megszomjazik, gondolom itt csap be a légellenállás komolyabban.
Tele tankkal (45L) indultunk ketten megpakolva, légkondi kb végig ment, összesen 4 alkalommal tankoltam de sose hagytam negyed tank alá esni, egyrészt mert nem tesz jót neki (páran már kifejtették itt is), másrészt meg akarna a halál a világ végén két benzinkút között a pályán kellemetlen helyzetbe kerülni.
Na most a nyers adatok:
Megtett táv: 2536 km
Ehhez elnyelt benzin: 162 lEbből jön egy 6,4-es átlag, de nem teljesen pontos mert mikor hazaértem még kb negyed tank alatt volt picivel a mutató, szóval picit lehet lefelé kerekíteni.
Nem nagy durr, tök átlagosnak érzem, igyekeztem városban és országúton is a megengedett maximummal haladni ahogy a forgalom engedte, viszont a pályán odacelluxoztam a fordulatszámmérőt 3200 környékére ami a fent említett 120-125-130 körüli tempóra.
Nyilván dízelekkel lehet sokkal jobbakat is menni, de nekem a következő már elektronokat fog enni nem kőolajszármazékot Addig a pár évig meg még kihúzom ezzel.
PS: itt ha nem is maximálisan, de igyekeztem az alacsony fogyasztásra törekedni a kényelmes vállalható lendület/tempó mellett. Ami fura volt hogy még így is kényelmesen mentem el autók mellett, kint sokan alig mennek 100 körüli tempót pályán. Gondolom ott is a fogyasztás minimalizálása a cél.
-
Kleroo
veterán
Az remek fogyi sztem, hisz az 1.6ban erő is van.
Egy doboz olaj egy agyonsimogatott péládnyhoz? Holyshit. Akkor mennyit eszik egy lerúgott?
Remélem 1 doboz=1 literA légellenállás@fogyi egyébként kb 70től fölfelé erősödik( exponenciálisan nő kb, ...) hisz max fokozatban ekkor már van elégéséges fordulat, és a légellenállás még kicsi. 110 fölött viszont már rohamosan nő ahogy egyre inkább forog is mellé a motor. A klasszikus légellenállás beli fal inkább 170 környékén van, ott kezd el kidomborodni ha egy autó lgellenállása rossz. 1-2 korrekt oldalon pl a legtöbb autó gyorsulása 170ig egyenletesen jó, és utána lassul. Illetve sok terepjárónak is 170 a vége, még combos motorral is.
A 90-100 körül tötyögő tömeget nem értem. Szerintem értelmetlen autót tartaniuk, ha már ennyire, 1-2 decin is spórolni kell. Hisz egy autó teljes körű karbantartása, fenntartása, stb összességében horror összeg. Ez a kicsi már nem oszt, nem szoroz, de legalább bármiféle élvezetet is lenulláz. Sőt, sokszor balesetveszélyes is görcsösen ragaszkodni. Példa: ha nekem olyan kedvem van, hogy chill, stb és 100al cruise-olok pályán, de előzni kell, és sokan jönnek, akkár jobb láb kinyújt, 150 el kihúzom, előzés done, aztán kigurulok visszalassulva. job done. De a fogyasztáshoz ragaszkodók nyilván nem gyorsítanak hisz sok benya. kihúzzák a 150es kígyó közepébe 100al, 40-50mp alatt előznek, aztán visszasorolnak. és lehetőleg inkább kisorolás közben gyorsítanak egy kicsit.(közben nyugtatják magukat h jaj hát hova siet a többi, feltartani szabad kresz szerint, joga van hozzá, bla-bla). Na ez balesetveszélyes és szemét dolog. (de ha azt feltételezem h 130al mennek a belsőben, eléjük is giga parasztság 100al behúzni és végigtötyögni. Szerintem)
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Dagidög
senior tag
Pont most ültem friss autóba, kíváncsi voltam mennyit megy, így érdekes volt olvasni a cikket. A végső eredmény már valóban szép.
Ma tankoltam 52l-t a Volkswagen Golf 4 1.9TDI-be közel 1100 km után. Teljesen vegyes használat, a vezetési stílust is még külön módokon próbálgattam vele.
A kimagaslóan jó fogyasztáshoz hol érhető el használható irodalom? Gondolok itt főleg a váltó kezelésére, általános használatra, stb. -
Kleroo
veterán
A legnagyobb gázzal gyorsíts fel ami még hasznos, hamar felváltogatva gyorsan, majd csak tartani a megszerzett tempót. Valamint kellemes követési távolságot tartani, ezáltal nem kell nonstop fékezni az előttünk lévő bizonytalansága miatt, illetve ha a lámpák váltását ismerjük, lehet nagyon okosan közlekedni. Példa: x helyen zöldre válta a lámpa. felgyorsítok a megengedett 40re. mindenki elzúz mellettem 60-70el, és satzunak a nagyon közeli újabb lámpánál. ami pont úgy vált zöldre h én 40el szépen átcsorgok, és utána kcisit énis jobban szúrom neki, mert utána már a lámpák is kaidják. midneközben tömérdek benyát megspóroltam pl ahoz képest aki szétforgatva eléri a 70et, satu 0-ra, majd újabb nagy gáz 70re.
Szóval! Mi is a hasznos legnagyobb gáz? ezt érezni kell kicsit. Minden autónál van egy pont, aminél jobban lenyomva a epdált sok midnen nem történik, csak jobban morog, hangosabb, stb. Ez előtt a pont előtt kell megállni, és egy kellemes fordualtszámtartományban tartani, ahol már van nyoamték, nem fáj a kettőstömegűnek, de nem nagyon forgatjuk ki. ez nálam kb 1500-2100 között van tehát 2100 környékén váltok, bepottyan 1500-ra, újból 2100, stb és aztán 50-60as táblánál tartom 5.ben a tempót, 70esnél pedig 6.-ban. Lámpákat ha ismerem akkor ügyelek a tempóra mint amit fentebb írtam. Ez talán a legfontosabb trükk, soakn úgy gondolják a finom gyorsítás spróol. Nem, pont hogy nagyon rossz elnyújtani a gyorsítást. nagy gáz ami hasznos, pikkpakk pakolgatni a fokozatokat, és sebességtartás minél ügyesebben.
Nekem ezzel a recepttel, úgy hogy amúgy nem görcsölök a fogyira,nem számolgatom a filléreket utanként, stb; csak megszoktam ezt az alap stílust, és azért 1-2 alkalmmal kinyújtoztatom a lábam, olyan fogyiadatok jönnek ki, hogy nem nagyon hiszik el.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
hunluki
senior tag
+sok, lényegében a lendület megtartása a lényeg, mozgó testtel ugyanis könnyebb sebességet nyerni mint egy állóval, ebből kifolyólag kevesebb teljesítmény kell hozzá --> kevesebb a fogyasztás.
Ezen felül igazából attól függ mennyire nyomod neki, nyilván minél kevésbé nehéz a lábad, annál kevésbé lesz szomjas a gép. Én gyorsítatni is finomabban szoktam, de ahogy írtad is itt is van egy pont amikor eléred az "optimális" nyomatékot ami alatt csak köhög a motor és kínzod őt is meg magadat is az élménnyel.
Plusz ha sokat mész városban lassan akkor hajlamos "elkoszolódni" az egész kipufogórendszer, ilyenkor érdemes "kikormolni", pl pályán kicsit meghúzatni neki magasabb fordulaton, egy-egy ilyen takarítás után nagyon meg tud lódulni, én van hogy rá sem ismerek
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz macilaci78 #337 üzenetére
Jaa.. így kicsit másabb már a fekvése a dolognak
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Faterkam
addikt
Bezzeg az en 1,6-os easy tronic-os H Astram 12l.t csocsal a varosba!😀
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
ez kiváló, pontos, precíz recept arra, hogyan tedd tönkre az autót minél rövidebb távolságon.
emellett ezt a felváltogatást sem értem, nincs abban annyi fokozat, hogy folyton kapcsolgasson az ember. nekem 1-ben 70-nél, 2-ben 110-nél, 3-ban 180-nál szabályoz le. városban nyomok egy kövérebbet 1-ben, beteszem 3-ba oszt jónapot, nem vagyok én cukrász, hogy folyton habverőnek nézzem a váltót
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kleroo
veterán
Nem.
Egyébként senki se mondta, hogy a felváltogatás azt jelenit, hogy feltételnül végig kell zongorázni az összes fokozatot.
Javaslom 1esből 5.-be húzd akkor mégtöbbet spórolsz.btw nyilván nekem sem kőbevésett. Sűrű az 1-3, de inkább a 2-5: egyes megmoccint, 2esben fegyorsít, 5ben oson a többiekkel 60al.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
SaNyEe
aktív tag
A kulcs az egeszhez a megszerzett lendulet minel jobb kiaknazasa. a gyakorlati reszt mar leirtak. Kimeli a feket is.
Bambano: most tdi motorrol van szo, ne a szivo benyasodbol indulj ki. Amit klero leirt teljesen helytallo. Mondjuk az en valtom hosszu annyira, h 1-3 fokozatok kozott 2600 korul erdemes elvaltanom felfele, hogy ne turbolyukba (tudod az a lyuk, ami lyuk ) essen a kov fokozatban a motor.
Amugy ha mar recepteknel tartunk tok jol leirod a barmilyen motor gyilkolasanak modszeret. Biztos szar a 2. gang, hogy uvegelned kell a vasat. Hideg motorral, hogy viseli?-- end of transmission --
-
#22718208
törölt tag
5.5 PD TDI passat 399ezer km.
Ha meg akarnám ölni ,akkor talán elmenne 50 lityivel egy ezrest.De nem akarom ,így inkább egyen picit többet , az neki is jó , meg én is haladok.
-
-
-
rup1u5
nagyúr
1000km egy tankkal?
Valahogy így?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
SaNyEe
aktív tag
Latom nem erted, hogy a hozaszolasod mely reszere reflektaltam. Sebaj, segitek
Szoval egyesben jol meghuzatod 3500-ig (38kmh) aztan beszurod haromba, (mert nem vagy te cukrasz), akkor az altalad megadott adatok alapjan 1361rpm-re esik a motorfordulat. (feltetelezve 6500-as max. fordulatot)
De a tdi-s emberke gyilkolja a motorjat, amit ugyamugy 2000rpm-el alacsonyabb tartomanyra hangolnak, mint egy szivobenzinest.Most akko mivan?
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Aliexpress tapasztalatok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen monitort vegyek?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...