- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- DIGI Mobil
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
V Rising teszt
gp Két évvel ezelőtt nem várt sikert hozott a Stunlock stúdió számára a V Rising, és most minden földi jóval teletömve kiléptek a korai hozzáférés árnyékából is. Nézzük, mit is hoznak a teljes pompájú véres kalandok!
-
Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
ma Rajtuk megnézhetjük a telefont magát és megismerhetünk pár funkciót is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #3349 üzenetére
-
holodp
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #3336 üzenetére
A pályán levők használhatják a vonalon túli területeket is, viszont a játék tényleg vágásnak veszi valamiért, már a rajtnál is. Elég szívás.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Fehér vonal szabály , személyesen a ringről, pályabíróktól!
[link]Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
holodp
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #3353 üzenetére
De a rajtnál ugye nem él ez a szabály?
Visszanéztem most pár startot az elmúlt évekből, mindenhol átlépik a vonalat. (már a rajtnál)
És egyébként a keresztvonalig tart ez a tiltás?[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Hartge (rendkívül gyors pályabemutató videója) Hungaroring
Szerk:
Rajtnál nem persze. Egy Hungaroring pályabíró szava gondolom ér valamit. Ezt fogjuk követni.(Át lehet lépni, de négy kerékkel nem) Ez szerepel a videóban is. Nem a vonal átlépésén van a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #3355 üzenetére
Ez jo
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
holodp
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #3355 üzenetére
Tényleg nem kötekedésből kérdezgetek, meg hiszek is a pályabíróknak, csak szeretném tudni pontosan, hogy mi is van.
Idei verseny videója 37.54-től mindketten a négy kerékkel bőven a vonalon túl vannak. Büntetés tudtommal nem volt.[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Mikor indul a mai futam?
üdv
-
Allbundy
tag
A szabály az, hogy két kerékkel a fehér vonalon belül kell haladni.
Az általad említett résznél olyan vonalat lépnek át, ami a pályán közlekedőknek "nincs". Rájuk a pálya szélén lévő vonal a mérvadó. Amit átléptek az gyakorlatilag egy másik út, a boxból kijövők útja, rájuk vonatkozik.
(És bár igaz hogy a pálya felöl át lehet lépni a boxkijárat vonalát, ha ott jön ki valaki, akkor nem! Akkor a vonalon belül neki van elsőbbsége.)
Ellenben az Alesiben rendszeresen elhagyják a pályát, pld 39:11 nél Muller. Ezért önmagában nem büntetnek, csak ha ezzel előz vagy előnyt szerez, illetve ha rendszeresen kiszélesíti vagy levágja a pályát.Corolnel-42:36 szabályos.
-
Allbundy
tag
válasz Motion_Blur #3360 üzenetére
Azért itt Barichelonak menekülni kellett Én ezért Schumit legalább a szezonra eltiltottam volna
-
holodp
aktív tag
válasz Allbundy #3361 üzenetére
Ezt mondtam én is.
A vonal csak a boxból kijövőkre vonatkozik, a pályán közlekedőkre nem, azok használhatják szabadon.Nagyon szuper versenyek voltak, köszönöm mindenkinek! Remélem, nem voltam szabálytalan a második futam első néhány körében...
Gergő, elég sokáig tartottam fel neked a többieket? -
HartgeH3-2.8
addikt
Grat mindenkinek!
Óvások ide (plussz) facebook oldalra nyilvánosan. Ha nem reagálok vagy nem néztem meg akkor zargatni.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #3365 üzenetére
Nagyon jo futam volt de kell az ovas mar tenyleg mert lattam sokan irtak , hogy voltak atrocitasok hatul...
Muszaly vmi felsz es hogy legyen buntetes mint nalam Svk-on mikor Mate kiforgatott meg ha nem is szandekos. Ha vki elrontja a versenyem akkor a masiket is buntetni kell.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
holodp
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #3365 üzenetére
Hartge, írtam privátban is, de ide is leírom:
Szívesen leírom a replayekből a főbb, érdekes történéseket időrendi sorrendben, jelölve a történés idejét, az érintett sofőröket, esetleg kameranézet ajánlást, hogy könnyebb legyen közvetíteni a futamokat. Ha gondolod, megcsinálom, és elküldöm neked listában, doc formátumban. -
Kommy
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #3365 üzenetére
Ezek nem is óvások igazából csak néhány lökés. inkább az érdekelne, hogy az adott helyzetben ki a "hibás"
Race1:
496 SAFRANEK25
730 GYAVANYUL
752 SAFRANEK25Race2
175 KOMMYKT, én löktem
200 ALLBUNDY
249 KOMMYKT, én löktemMeg kérném a szokásos mappát (c:/Users/neve/Dokuments/Simbin/Race07 install2/ UserData/Log_Deidcated)
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Köszi nagyon rendes tőled, mi is gondoltunk erre (de) sajnos abba futottam bele, hogy állandoan azt a qva papírt néztem hogy le ne késsek , hogy na ekkor meg ekkor jön valami hogy végül belekavarodtam
Tehát randomba tolom az egészet, és rögtönözök. Persze ez sem tökéletes, de e mellett döntöttem
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
holodp
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #3371 üzenetére
Oké, akkor tárgytalan.
Hát gondolom nem egyszerű szakma a kommentátor, meg a rendező is egyszerre. -
Kommy
veterán
Első futamon hogyan rajtoltál ilyen jól vagy 4-5 pozíciót fogtál rögtön. Amikor mellém vagy egy picit már előttem is voltál akkor engedett visszaváltani.
-
hermanyi
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #3355 üzenetére
akkor felhomályositalak .
idézet : " IV. FEJEZET: A VEZETÉSI MAGATARTÁS SZABÁLYAI A VERSENY-PÁLYÁKON
1. A JELZÉSEK FIGYELEMBE VÉTELE
A nemzetközi sportkódex H függelékében szereplő előírásokat jelen vezetési magatartási kódex részének kell
tekinteni. Valamennyi versenyzőnek ehhez kell tartania magát.
2. ELŐZÉS, A VERSENYAUTÓ IRÁNYTÁSA, A PÁLYA HATÁRAI
a. Az az autó, amely egyedül van a pályán, annak teljes szélességét igénybe veheti, azonban attól
kezdve, hogy egy olyan másik jármű utoléri, amely őt lekörözni szándékozik, a versenyzőnek
lehetővé kell tennie a másik jármű részére az előzést az első lehetséges alkalommal.
Amennyiben úgy látszik, hogy a leelőzni kívánt jármű vezetője visszapillantó tükrét nem használja
teljes mértékben, úgy a pályabíróknak a lengetett kék zászló használatával őt értesíteni kell arról,
hogy egy másik jármű előzni akarja.
Azt a versenyzőt, aki a kék zászlójelzést nem veszi figyelembe, a Felügyelő Testület felé jelenteni
kell.
b. Az előzés jobbról, vagy balról is történhet, a pillanatnyi lehetőségek szerint. Mindazonáltal másik
versenyzőt akadályozó manőverek, mint például idő előtti, hirtelen irányváltoztatások, egynél több
irányváltoztatás, a járművek szándékos beszorítása a kanyar külső, vagy belső ívén, minden egyéb
abnormális irányváltoztatás szigorúan tilos. A fenti események bármelyikében vétkesnek látszó
versenyzőket a Felügyelő Testületnek jelenteni kell.
c. A pilótáknak a pályán kell haladniuk minden esetben. A félreértés elkerülése végett:
- A fehér vonalak amellyek meghatározzák a pálya szegélyét, a pálya részének tekintendők, de a
kerékvető kövek már nem
- Akkor ítélik úgy, hogy a versenyző elhagyta a pályát, ha az autója egyik része sem érintkezik a
pályával.
Amennyiben az autó elhagyja a pályát bármilyen okból, és nem meríti ki a 2 (d) pontot, akkor a
versenyző visszatérhet, mindazonáltal ezt a manővert csak biztonságosan teheti és úgy, hogy ezzel
nem szerez semmilyen előnyt.
d. d) Súlyos vezetéstechnikai hibák ismétlődése, vagy a jármű feletti uralom nyilvánvaló hiánya esetén
(például a pálya elhagyása) ezt jelenteni kell a felügyelőknek, akik az illető versenyzőt a kizárásig
büntethetik.
e. Nem engedélyezett egy versenyautót indokolatlanul lassan, vagy kiszámíthatatlanul vezetni, vagy
olyan módon, hogy az veszélyt jelentsen a többi versenyzőre. "
Vastag betűvel kiemelve a lényeg . azt a csinos nénit aki neked azt mondta amit mondott azt lehet küldeni továbtanulásra .
És mint a videódból kiderült arcod az van csodálkozom ,hogy elfértél az 1 es kanyarban .
Jah és ,hogy ezt honnan veszem ez a : FIA Nemzetközi Sportkódex L függelékeAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
GyávaNyúl
csendes tag
Hello
Bencétől elnézést szeretnék kérni mert az 1.futamon a második csatában azt hiszem túlléptem a sportszerüség határát.
Sajnos arról az oldalról támadt ahol nem látni a tükröt.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Kíváncsiságból kérdezném hogy mi volt a pole idő a ma esti futamon?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SamuraiKenji
aktív tag
-
Kommy
veterán
Aki volt már valamelyik versenyen és még nem regisztrált az SLS.KOMMYKT.COM oldalon az tegye megy legyen szíves, az eredmények miatt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz SamuraiKenji #3377 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz hermanyi #3374 üzenetére
Köszönöm a választ. Volt mellette egy másik pályabíró is aki nem mondta, hogy hülyeség ez az elmélet. Én sem mondom, hogy ez fix , csak egy véleményt kérdeztem a helyszínen.
Gondoltam én naív a pályán dolgozó munkások bírok, tudják mi a módi és értenek hozzá.
Ezek szerint nem.
Kellett volna egy videót csinálnom a beszélgetésről, de igazából asszem az is mindegy lenne ebben az esetben, mert csak az én "arcom" jött át.Arcom: Nyilván viccnek szántam a videót, hisz az egész pálya bejárástól kezdve, poénosra "próbáltam" venni. Ha ez nem jött át sajnálom.
Azt hiszed te szartad a spanyol viaszt barátom? Gyere és élőben magyarázzál nekem mondjuk helyben rendben? Ne interneten osszad nekem az észt facebook oldalon meg itt a topikban.
Szólni fogok egy moderátornak, hogy távolítson el téged ebből a topikból.
Most , hogy végre lenyugodtak a dolgok, miért kell egyből megint támadni ?! Miért kell megint a feszültséget, egy "ártatlan" videóból szítani? Kimentem , megkérdeztem, csináltam egy videót, SZABAD ORSZÁG, szabad jogom ezt megtenni. Neked is szabad jogod véleményt formálni csak baszottul nem vagyok rád kíváncsi.
Élőben megbeszéljük barátom. Írtam neked privátot.
Remélem nem vagy hang ember. Lehetséges a "beszélgetés" után neked lesz kevesebb az arcod.[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Kommy
veterán
válasz SamuraiKenji #3379 üzenetére
Igen jó lenne.
3381: OKé akkor nem foglalkozok vele, ha biztos vagy benne, hogy nem jössz későbbi futamon. Szerencsére törölni nem is kell mert figyelmen kívül hagyja a program ha valaki nincs regisztrálva az eredményekből.
[ Szerkesztve ]
-
hermanyi
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #3381 üzenetére
Reagáltam PM re.
A videód tetszett és elég poénos is volt le a kalappal ,ami nem tetszett az az amit mondtál ,hogy már megint neked volt igazad mint mindig. Ez kissé ,hogy is mondjam de biztos tudod .[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz hermanyi #3384 üzenetére
Nem "nagy" arcnak akart lecsengeni, hanem poénnak még egyszer mondom.
Az lesz a vége, hogy tényleg fogom az egészet és kidobom a kukába. Nekem erre nincs türelmem, kapacitásom, így is a szervezésre, tesztelésre elég sok idő elmegy és még úgy sem az igazi. Több kellene.
Arról nem is beszélve, hogy saját magam szégyenítem le, mivel nem tudok egyszerűen már a fórumozás szabályain és keretein belül maradni annyira nagy mértékű lett a személyeskedés.
-------> Arcom. Ugyan már mi a fene köze van ehhez bárkinek és milyen jogon minősít le engem bárki interneten keresztül. Fogalmam sincs hány éve vagyok PH tag, mennyi topikot néztem már meg vagy szóltam hozzá, de ilyen mértékű személyeskedésbe és offense-be még nem volt részem.
Amikor ezt kitaláltam, elindítottam, a WTCC és a sport iránti érdeklődésből, hát álmomban nem gondoltam volna ezeket a dolgokat.
Szomorú ez egyébként.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
negro
őstag
válasz Motion_Blur #3376 üzenetére
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
safranek25
csendes tag
-
Kommy
veterán
válasz safranek25 #3389 üzenetére
Írtam is , hogy igazából nem óvás csak érdekelnek, hogy ezekben az esetekben ez versenybaleset vagy mi. Látod éni magamat is beírtam amikor meglöktem valakit, én az egészet szórakozásnak ( a két lökés után kaptam is egy defektet, meg nekimentem a falnak, meg is kaptam a büntetést) fogom fel.
752-est elnéztem volna de mindegy is nem az óvás a lényeg, csak szeretnék ezekből tanulni. elvégre sokat nem szimulátoroztam még.
-
Z0C!
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #3385 üzenetére
az a baj barátom, hogy sok rajtad a teher, akkor miért nem engeded, hogy segítsen az ember?
Krisz írt privátot neked, hogy MI ( azaz Ő meg én, meg azt hiszem Kenji (bocs, ha nem így írod a neved) összehoznánk a dolgokat. Valós szimulációt akarsz, egy olyan társasággal elfogadtatni, ami igazából csak egy baráti társaság volt, akik hétvégente mónikashó helyett a kormányt urambocsá a billentyűzetet választották.
Olyan, hogy mindenkinek kedvezz, sajnos nincs. Család/barát/barátnő/feleség/kölök...nagyon sok napom elment a szervezéssel, de rájöttem, hogy 2 lépéssel magam előtt kell járni, és nem lesz vita, nem lesz baj.
Van némi tapasztalatom liga vezetésben, szívesen adok tanácsokat. Nem, nem nagyképűségből beszélek.
Össze vissza hozol szabályokat, elgondolsz valamit az úgy lesz. Aztán csodálkozol, hogy személyeskedés lesz belőle.
Vagy legyen segítség, vagy nem. 1x ez, 1x az. Legyen fixen megszabva, bár a fair részét neked kell hozni a társasággal szemben.
Csak gondolj bele. egy low TC vagy egy ABS a bömösnek, a Te hondádat amin csak kuplung van vacsorára megeszi, legyen bármilyen pálya...aztán csodálkozol majd, hogy egy "gyengébb" pilóta ha nem is kört ad, de 5mp-t rádver.Nem vagyok pro, soha nem éreztem magam annak, bár lassan 7éve megy a szim. Soha nem használtam segítséget.
(hétfőn kamionversenyem lesz, holnap Clió. Szerinted mennyi a különbség a 2 között, úgy hogy holnap 100kört kell mennem Varanoba, majd hétfőn kamionnal 50-t brazíliába...kicsit meg kell szokni)Legyen egy ütemterv, legyen egy vázlat az időpontokról, hogy XY tervezni tudjon, ne hasraütés szerüen változtasd (szavaztasd) a dolgot. Legyen fix tárhely, legyen egy letőtöm gomb ahol minden aktuális dolog meglegyen. Hetente ne változtass semmit. Keress 3-5 olyan személyt aki a soron következő pályát teszteli...
Látod, hogy szinte tele a rajtrács, érdemes lenne szervert bérelni. Nem neked, hanem a társaságnak. Biztos van itt olyan srác, aki nem sóher, és nem sajnál 1-2.000ft-ot beleinvesztálni a szerverbe. Mondjuk 2-3 sör helyett, ami ugye 1 hétvége alatt akár egy péntek este alatt elmegy.
A fórum, és a facebook nem alkalmas egy társaság irányítására. Kellene egy saját fórum, ahol topik van az aktuális futam óvására, büntetések kihírdetésére. Tacepaót is érdemes lenne csinálni, biztos van itt PS zseni. (Tacepaó = verseny plakát, amit pl a játékosok emailcímére a verseny előtt 1 nappal elküldhetsz infóként)
Facebook csoport Norbi fan klub? Én is szeretem, baromi jó fej, meg jó pilóta, de a PH Wtcc társaságról szól vagy a "liga" életéről?ezeket nem bántásként írom, tudom, egy kis senki vagyok, aki csak ide bekukkantott. Csak szeretnék segíteni, hogy ez a társaság ne hulljon szét.
Nem kell megsértődnöd, nem kell mindent a kukába dobni. Kapsz az élettől pár pofont, nem kell ott maradni, hanem fel kell állni és csinálni.
Döntsd el mit szeretnél, egy hétvégi társaságot, akikkel krúzolsz a pályán vagy kicsit komolyabban szimulátorozol.
sok jó pilóta van itt, van aki tehetség, van aki kicsit gyengébb, segíts neki. Nem kell setup, a Te setupod, vagy az Ő setupja nem jó neked. Más a vezetési stílus. Helyette adj instrukciót neki, keressetek féktávot, gyakorold vele az íven autózást. nagy meló, de korrekt játékosokat akarsz vagy publik szerót, ahol az értelmi fogyatékos veled szembe jön?nem kérek erre a levélre választ, ez csak így most jött, szívből. Sok jó arc van itt, megértem, hogy kicsit felspanoltad magad, keress 3-4 arcot, aki leveszi a terhet a válladról, mert ha így haladsz csak 1dül fogsz körözgetni a pályán...
Peace!----- www.zoci.gumroad.com -----
-
safranek25
csendes tag
Szever terén be tudok segiteni vállalom a havi dijat amit lehetne bérelni.Tudok hivatalos szervert bérelni,már várják a válaszom.A segitségröl meg annyit szivesen besegitek bár mibe,pontosan ezek a dolgok kellenek hozzá hogy jo társaság legyünk.Tudok segiteni plussz autokat berakni/megvan a progi rá/lehet SSL is hogy nyilvános live timing legyen.Mire van a ts?Ezeket a dolgokat ott kellene megbeszélni,ésmeghalgatni ki miben tudna segiteni.Nem ártana valami gyülést összehozni azokkal akik segiteni szeretnének.
UI:Sok igaszság van abban amit ZOC irt le.[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
válasz safranek25 #3393 üzenetére
Sls-t csinálom, live timing van csak mivel nincs fix szerver így nem sok értelme van. Fess szerveréről van visszajelző is, még slovakiaringről.
Amúgy mennyi egy ilyen szerver bérlése?
[ Szerkesztve ]
-
Z0C!
őstag
Látod Hartge, csak infót írtam, és már szerver, már Ts, már SLS.
Vannak itt jófej emberek, akik értenek valamihez. Üljünk / üljetek össze, és máris sokkal könnyebb a dolog----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Z0C!
őstag
válasz safranek25 #3397 üzenetére
ha a szeró 3500ft/hó.
12hónapra 42000ft. Ez kb 15főre 2.800ft.
ami szerintem 1 évre simán vállalható.srácok, hülyeségeket beszéltem?..
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Kommy
veterán
Egyáltalán nem ráadásul a költség még ennél is kevesebb,ha meglenne a full létszám állandóra akkor az pont 1750 lenne tehét fél havi ha 24 versenyző lenne.
Amúgy énis szívesen segítek nem véletlenül kezdtem el foglalkozni az sls-el mert nagyon jó adatokat lehet belőle szerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
- Zotac RTX 3060 12GB GDDR6 GAMING Twin Edge Eladó! 83.000.-
- Zbook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest