Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zharkanyi

    tag

    válasz lugosi #2042 üzenetére

    Hát nem, hanem a cégé. Nem mondom, hogy egyedi az eset, mert akinek volt Suunto-ja az tudja, hogy milyen idegesítő az ilyen.

    Ugyanakkor ha egy kütyüs cég képtelen az egyik szoftverét (Express) 1 hónap alatt kijavítani, vagy legalább visszatenni az előző működő verziót, aztán az eszközeik használatát lehetővé tévő alap szoftverük áll le egy napja, akkor az nem sok jót jelent.

    Garminom van, nem is tervezek cserélni, de azért remélem lesz akkora a bukta a Garminnál, hogy megérezzék és változtassanak a hozzáállásukon. Nem tetszik ez a "mi vagyunk a piacvezetők, a többiek is bénák így nekünk még ez is belefér hozzáállás".

  • gulyasa

    őstag

    válasz lugosi #2042 üzenetére

    És hogy pontosítsuk a dolgot:
    Tegnap-tegnapelőtt valamikor ransomware támadás érte a Garmin szolgáltatásait (a szervereket) és most "tűzoltanak".

    Valójában minket, Garmin óra használókat csak annyiban zavarhat a dolog, hogy az órákat nem lehet szinkronizálni, vagyis pl. az azóta elvégzett és az órán elmentett tevékenységeket nem lehet feltölteni a Connect fiókba és így onnan sem küldődik tovább a "3rd party" tracker szolgáltatásokba (Strava, Endomondo, stb.)
    Viszont a legtöbb órából manuálisan ki lehet másolni magukat a FIT fájlokat az "ACTIVITY" mappából és azokat már fel lehet tölteni akárhová (vagy előtte átalakítani GPX-be, stb.)

    A nagyobb baj a flyGarmin szolgáltatás kiesése. A repülőfedélzeti Garmin navigációs eszközök adatbázisát (ha jól értelmeztem) minden felszállás előtt frissíteni kell (sok helyen légügyi hivatali/hatósági előírás az ilyen rendszer megléte és használata), csak ez most nem lehetséges...

    Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1

Új hozzászólás Aktív témák