Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2459 üzenetére

    Nem normális, persze náluk a nem normális a normális, mert tudnának gyorsabban is válaszolni, ha akarnának, de ugye nagy kényelmesen ráérnek. Nekem és ismerősömnek is volt amikor több hónap után válaszoltak, holott 30 nap a válaszadási idő, szóval ennyit erről a "korrekt" cégről és az ügyfelekhez való hozzáállásukról, a saját szabályukat nem tudják betartani, csak akkor azt tudnám, hogy minek hoznak ilyen szabályokat.
    Egyébként mindent az ügyfélszolgálati címre írj, onnan majd ők intézik házon belül, illetve hetente rájuk írhatsz ugyan abban a levélben, hogy jó lenne ha már válaszolnának rá, persze kifogásuk mindig lesz, hogy hol ezért, hol azért nem válaszoltak időben.
    Ha meg szar a szolgáltatás is, akkor jelentsd telefonon is az e-mail mellett, az a biztos, de telefonon mindenféleképpen jelezd és kérj kivizsgálást is, mert az e-mailre meg ki tudja hogy mikor válaszolnak, azt ha akkor már jó mikor ők utólag kivizsgálják és akkor küldenek ki valakit ellenőrizni, akkor ki kell perkálni ilyen meg olyan díjat, szóval vigyázni kell velük.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2461 üzenetére

    Végül is ha vársz és nem válaszolnak, akkor panaszt tehetsz az NMHH-nál, illetve a fogyasztóvédelemnél is és akkor akár kötbér meg minden díjfizetési kötelezettség nélkül fel tudsz mondani.
    Egyébként ahol van normális VDSL, ott a Telekom a jobb, bár azért őket se kell dícsérni, mert az ügyfélszolgálat egyszerűen hasznavehetetlen, a szar IPTV pedig minősíthetetlen, plusz eszi a sávszélt is.
    A másik meg, hogy ahogy a többi szolgáltatónál is, úgy a PR-nél is elég sok a hozzá nem értés, a szerelő is kimegy és gyakorlatilag azt se tudja, hogy mit kell csinálni, mindent csatlakozó meg kábelcserével akarnak megoldani, pár napig jó, aztán megint egy kalap szar az egész és jöhetnek ki megint, sajnos ha normális szolgáltatást akarsz ebben az idióta országban, akkor neked is értened kell hozzá egy kicsit és irányítani őket, hogy mit hogy kéne csinálni, meg mi is a probléma, bár nem akarom őket bántani, de némelyik szerelőnek a cég vezetésével együtt sincs annyi esze, mint egy marék szárított lepkének, persze ugye a hülye kormányunk preferálja, sőt díjazza is a hülyeséget az országban, így nem kell csodálkozni az eredményen.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2463 üzenetére

    Na igen, vannak kivételek, itt is vagy két normális van, akik előtt le a kalappal, de a többi ... amúgy látod, legalább tudták mi a baj, mert ha TC-s modemed van, akkor az a probléma az internettel, valószínűleg ha le lenne cserélve Cisco modemre, akkor nem lenne annyi probléma, de ugye tényleg mi az már, hogy azért hogy normálisan működjön a szar szolgáltatásuk még külön plusz díjat kelljen fizetni, szóval az ilyeneket nyugodtna fel lehet jegyezni és panaszként megírni nekik is, meg az illetékes hatóságnak is.

    Itt meg max. 30-at bír rendesen a vonal úgy, hogy bondingban, vagyis két vonal teljesítményét adják össze, azt akkor még erre akarnak nekem rásózni 2 IPTV-t, szóval én a Telekomot elküldtem melegebb éghajlatra, 2017-ben ne ilyen szarral szúrják már ki a szemem, főleg hogy ahol meg optikájuk van, ott már szarrá fejlesztik hálózatot a 2 gigás meg egyéb csomag miatt, itt meg rendesen nem tudnak 30 megát adni, azt akkor azt is olyan áron adják már mint a gigás netet, tiszta idióták.

    Egyébként ADSL, vagy VDSL volt neked? Mert ha 15 megás ADSL volt, akkor olyan 25-30 megát bír a vonal VDSL-n, bondinggal, vagyis két vonallal meg akár 50-et is ki lehet hozni belőle, persze ezt csak úgy mondom, ha mindenféleképpen váltanál vissza Telekomra, hogy azért van megoldás a normális internetre, kérdés hogy ők meg akarják-e oldani, hogy neked normális neted legyen.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2465 üzenetére

    Pedig bírja az, csak eszük nem volt hozzá, hogy átrakjanak VDSL-re (ami már azért pár éve van), amivel vagy 30 kihozható lenne jó vonali adatok mellett, bondinggal pedig akár az 50 Mbit/s is meg lehetne, csak néha lusták azzal foglalkozni, hogy egy előfizetőhöz két vonalat kihúzzanak.
    Sajnos ha csak PR és Telekom van egy helyen, akkor mindkettő elég nagy szívás, mert mindkettő egy eléggé dilettáns bagázs így két szar közül az épp hogy jobbat kell választani, ami pedig az idő elteltével változik, mert hol egyik hagyja szétrohadni a hálózatát, hol másik, illetve hol egyik fejleszt, hol másik, de ettől függetlenül mindkettő egy ótvar cég, de a T-be azt utálom, hogy mekkora egy cég azt ahhoz képest milyen idióta is, ilyet nem engedhetne meg magának egy nagy német telekommunikációs cég leányvállalata.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2467 üzenetére

    Volt pofája még ezután egy 61 ezer forintos kötbért kiszámolni? Az igen, csak azt tudnám, hogy mi a fasz alapján számolt ki ennyit, főleg úgy, hogy a szolgáltatásuk egy kalap szart nem ér, hacsak esetleg nem úgy számolta ki, hogy ők fizetnek annyit, mert abban az esetben rendben lenne, persze sajnos ez nem így van és ugye nem elég, hogy eléggé el van baszva ez a kötbér számolás, még a levélre se válaszoltak időben, szóval bőven átlépték a szabály és a törvénysértés határát és erre nincs mentség, egyébként meg nem tudom mi a faszt dumálnak karácsonyról, ezeknek az idiótáknak tavasszal, nyáron és ősszel is karácsony van ezek szerint, mert akkor is általában túllépik a 30 napos válaszidőt, szóval nem tudom mi a faszról pofáznak, a másik meg hogy nincs olyan kurva nagy ügyfélbázisuk és talán ha 100 ember veszi a fáradtságot és ír nekik, hogy egy lószar amit adnak, akkor szerintem sokat mondok és ezt a 100 levelet is 10-15 nap alatt fel lehet dolgozni max. 2-3 ügyintézővel, ha jól van leszervezve a dolog és van elég ügyintéző, ha meg nem így van az nem az ügyfél, hanem a kapzsi és idióta vezetés hibája, vagyis megint ott tartunk, hogy náluk van a baj.
    Mellesleg ha olyan jó a szolgáltatásuk mint ahogy mondják, akkor megint nem kellene olyan nagy levélmennyiséget megválaszolni, de ezek szerint ők is igazolják, hogy a szolgáltatásuk gyakorlatilag egyenlő a nullával, amiért elég sokan írnak is nekik, hacsak nem olyan elégedettek az előfizetők, hogy karácsonyi köszöntőt írnak nekik, bár az elég durva lenne, mindenesetre ha tényleg leváltod őket, akkor muszáj a fogyasztóvédelmet, vagy az nmhh-t basztatni ezzel kapcsolatban, bár először a helyedben kiharcolnám azt a hatóságoknál, hogy ingyen és zokszó nélkül hozzák rendbe helyileg a hálózatot (végezzenek jelszint mérést, illetve szintezést, nézzék át az erősítőket, illetve a csatlakozásokat és szükség esetén a cseréket is végezzék el) és egy normális Cisco-s kábelmodemet vigyenek ki és teljesen ingyen cseréljék le, aztán ha ezután is problémák lennének, akkor hozzá kellene tenni, hogy kötbér nélkül le tudd mondani és váltani T-re, persze ez az én elképzelésem az alapján, miszerint a másik szolgáltató háza táján se mennek túl jól a dolgok (mármint a csak 15 megás max. net és akkor már csak 30-as csomagra tudsz előfizetni 1 Mbit/s garantálttal, ami pofátlanság és mi a faszért fizetnél 30-ért ha csak 15, vagy még annyi se jön, persze ez is a hozzá nem értésük miatt), persze ha ott is tudsz hadakozni a rózsaszín hülyékkel, akkor ki lehet harcolni egy normális szolgáltatást, csak ahhoz az szükséges, hogy központilag és helyileg is ne egy hülyét fogj ki, aki nincs tisztában a VDSL, a bonding, meg hasonló szavak fogalmával, mert abban az esetben náluk se jársz jobban, viszont ha ezekkel a fogalmakkal tisztában vannak az illetők, akkor már simán menne egy 30-as VDSL, vagy bondinggal egy 50-es is, bár ha rábasszák neked az IPTV-t, akkor vagy 5-8 Mbit/s-t tévénként leszámolhatsz róla SD esetében, hacsak nem sikerül kiharcolni a SAT TV-t, lényeg hogy nem lesz könnyű a dolog, sok sikert hozzá.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz PunkZoli #2481 üzenetére

    Az aki sajnos rászorul ezekre az idiótákra, mert nincsenek más szolgáltatók, akik versenyképes csomagokkal és árakkal szolgálnának.
    A telekom is csak a DSLAM közelében tud versenyképes szolgáltatást nyújtani, máshol nem, ezeknél meg úgy semmi olyan választási lehetőség nincs.

    Másik:
    Internet is csak két lehetőség van, mármint választható csomag, a 60-as és a 120-as, persze mindez úgy, hogy a garantáltra hajaznak, vagyis 20 és 40-es csomagok válaszhatók ... azt ha valakinek nem kell ilyen net? Miért nem tudnak normális csomagajánlatot összeállítani, mint pl. a 30, 60, 90, 120, 150, a 30-ast azért, mert ha valakinek nem kell nagyobb, akkor a faszér fizessen elő nagyobbra drágábban, a 90 megás net meg azért lenne jó, mert mi van ha az illető nem akarja lecserélni a 100 megás routerét több tízezer forintért, mert beelégszik a 100 megáig adható legnagyobb csomaggal, a 150-es csomagot meg azért, mert többet úgy se nagyon tudnak adni stabilan, főleg nem ilyen szar túlterhelt hálózaton 8/4-es modemeken, Halásztelken is adnak 240-es netet 12 megás feltöltéssel, röhej ... értelmesebb szolgáltatók 20 megát adnak legalább ehhez a csomaghoz.
    Kicsit vicces, hogy ilyen dolgokra egyáltalán nincs esze ennek a szolgáltatónak, meg úgy igazából semmire se, amit csinálnak az meg már kimeríti a pofátlanság és az idiótaság fogalmát.

  • Gorneck

    titán

    válasz PunkZoli #2481 üzenetére

    Mennyi időre mondtak ennyit?

    Holnap bemegyek Én is hozzájuk... :)

    Gorneck#1239

  • Gorneck

    titán

    válasz PunkZoli #2484 üzenetére

    Majdnem 1 év...kíváncsi leszek mit mondanak majd nekem...nálam csak pár hónapról van szó...

    Gorneck#1239

  • Gorneck

    titán

    válasz PunkZoli #2486 üzenetére

    2017.09.11-n meghozott életem egyik legrosszabb döntése után most 80k-t kéne fizetnem, ha meg akarom szüntetni a szolgáltatást.
    De ilyen kötbér mellett egyelőre nem akarom...

    Gorneck#1239

  • Fücsök007

    őstag

    válasz PunkZoli #2503 üzenetére

    Személy szerint a netes rendszerüket nem próbáltam ki, mivel csak TV van tőlük, de sajnos sok helyen túl nagy szegmensek vannak, és túlterhelt a hálózat. FTTH rendszeren nem lehetne ezt eljátszani, (mármint a PR-féle 100-200 háztartás jut 1 szegmensre!!!) :W viszont a települések kb. negyede marad HFC-n. :(
    Viszonyításképpen 16 esetleg 32 felé osztanak FTTH-n, de nem 200 felé! :(((

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz PunkZoli #2533 üzenetére

    Szép! :C Hozzád hasonlóan az összes előfizetőnek el kéne vinni még az ilyen késedelmes válaszadási ügyeket is NMHH-hoz, hátha akkor összekapnák magukat kicsit. (Nekem is volt pár köröm a PR miatt az NMHH-nál, szintén késedelmes válaszadás, valamint az internetsemlegesség megsértése miatt -korlátozták a torrent sebességét-). Miután a hivatal seggbe rúgta őket, egyből készségesebbek voltak. :D

    Egyébként a PR-t szakmán belülről, szakmai/üzleti oldalról is ismerem, ugyanolyan csürhe innen nézve is, mint előfizetőként az megmutatkozik. Na de nem írok többet, még a végén beperelnek, a kritikát (hiába jogos) ugyanis nagyon nem bírják :D.

Új hozzászólás Aktív témák