- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Wesder #84039 üzenetére
Tehát ha egy amúgy jó játékot nem duzzasztanak fel mesterségesen minimum 30 órás semi-open world játékká, akkor nem indokolt az AAA jelző és a teljes ár? Azért az szomorú világ lenne.
Főleg úgy, hogy még az ilyen rövid és kevés tartalommal rendelkező játékokat is a vásárlók alig több, mint fele játszotta végig (MM 54%, Ratchet 51%). És a játékidő növekedésével ez az arány egyre rosszabb lesz, erre egyedül a TLoU2 tudott rácáfolni.
Értem én, hogy az ember a pénzéért minél "többet" akar, és ebbe beletartozik a játékidő is, de ez inkább alkotói szabadságnak kell lennie, hogy az adott történethez és játékmenethez milyen hosszú játékot akar készíteni, és nem egy vásárlói igénynek. A játékidő alapból érdekes kérdés játékoknál, hiszen a filmekkel ellentétben nem a director határozza meg a pacinget, hanem maga a játékos. Így akár egy viszonylag hosszabb játékot is relatív gyorsan végig lehet játszani (saját példák: W3, Death Stranding: ~35 óra, Bloodborne, Demon Souls: 17 óra), mások pedig 100 órákat játszanak velük. És ez elég nagy szórás.
A másik kérdés pedig a tartalom. Azért a mai játékokban (a fent említettekben is) vannak gyűjthető és opcionális dolgok, new game+ és trófeák is. Így a játék okot ad rá és célt tűz ki a játékos elé, hogy tovább játsszon a játékkal. Így ha a játékos akar, akkor tud nem céltalanul időt eltölteni a játékban. És ennél fogva egy relatív rövid játékkal is lehet egész sok időt tölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Playstation 5 All Digital Edition 825GB, 12 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- XBOX ONE S 500GB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen