- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
A`rpi
addikt
válasz Dreimus #96543 üzenetére
Magának az FPS dropnak mi lehet az oka?
CPU limit, GPU limit, RAM limit.
Ezek hogyan ismerhetőek fel?
Emeled az adott komponens órajelét és extra teljesítményt tapasztalsz.
Cseréled az adott komponenst más erősebb komponensre.
Hogyan lehetséges eltérő felépítésű hardveren ugyan azt a szoftvert futtatni?
Nos erre szolgálnak az "alapszoftverek" BIOS > Operációs rendszer > API-k.
CPU nyers ereje minden olyan alkalmazásban meg fog mutatkozni ahol CPU limit a az FPS drop oka.
GPU órajel tekintetében szintén ugyan ez a helyzet, tehát a magasabb órajelből fog profitálni minden szoftver.
RAM szintén zenész...
Az APU elkészítésekor szempont volt meglévő régi PS4 tovább skálázhatósága.
Feltételezhetően, ezt megoldották hardveresen.
A további extra nyers erő kihasználásáról pedig egy újabb API gondoskodik ami lényegesen nagyobb hatásfokkal tud üzemelni holmi SLI, vagy CF rendszereknél.
[ Szerkesztve ]