Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrterminator
aktív tag
Madwe jól leírta a lényeget a Drifthez.
Személyesen ami nekem sokat segített: Az, hogy sima Time Triálban egyedül sokat köröztem egy erősebb (pl) mercivel. Mivel ugyanaz a fizika, ezért ott gyakoroltam, folyamatosan megszakítás nélkül lehet próbálkozni, nincs fusztrálció, hogy pár kanyar lehetőségem van csak és gyorsulási zóna se kavar be. (Eleinte nem is szerttem a driftet) Mikor már 15-20kört mentem egyhuzamba, elkezdtem rámenni a driftelésre, hogy kicsit feldobjam a körözgetésemet és a kanyarokat úgy bevenni. Ezt eljátszottam jó párszor aztán csak vettem észre, hogy megy és azok után a driftes tour küldik is lementek hamar/könnyebben.Rem másnak is segítettem
szerk: még annyi, hogy kanyar előtte megfelelő sebességre lelassítasz, ne csapódj keresztbe a falnak, az optimális sebesség fontos. (ha nem a legfontosabb itt) Azután a kanyar előtt kevés kanyarodás közbe egy pici kézi és elengedni utána kanyarodást (kormányt/gombát) ekkor szépen bedobja fenekét, azután padló gáz és ellenkormány. A autó kanyar előtti "behintáztatásával" is lehet próbálkozni, de idáig a kanyarok kis %-nál tudtam sikert elérni vele, ez lehet a kontroller miatt van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen