Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz A`rpi #104861 üzenetére

    Eredmény: a hivatalos remoteplay kliens teljes egészében gpu-n dekódol. Procit szinte nem is használ. A nem hivatalos szinte teljes egészében fordítva.
    Számokban. Egy 4.4GHz-en futó i5, és egy GTX1060 társaságában a hivatalos kliens 3% procit eszik csúcsban, jellemzően inkább 1-et. GPU-tól sem kér sokat érthető módon, de kell neki egy olyan, amin tud dekódolni. A nem hivatalos ezzel szemben 20% körüli procival fut szinte végig, a gpu-tól meg szinte semmit nem kér, csak az ablakfrissítéshez. A sávszélesség mindkét esetben azonosra húztam (15Mb/s). Az alany egy ps4 pro volt, a stream 1080p@60fps.
    Mindezzel együtt a nem hivatalos képe lényegesen kiegyensúlyozottabb, a hivatalos app rengeteg framet dob el úgy, hogy azonos routeren lóg a gép és a ps4. Ami még fura, hogy lanon sokkal nagyobb a latency mint interneten keresztül, itt valszeg MTU beállítás lesz a ludas.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák