- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bitpork #59403 üzenetére
Ez egy PD passat előtápszivattyúja.
Ez a tankban van, és az a fekete massza az aminek nagyon nem kéne ott lennie
Ilyen nyúlos ragacsos valami szar volt a szűrőhöz tapadva, de nem tudom miből csapódhatott ki, nálam 1 éve van a kocsi, az előző gazdinál alakulhatott ki, esetleg valami olajat, adalékot töltött a gázolajhoz vagy passz.
Aztán a kocsi utóbbi időben elkezdett rángatni intenzív gyorsításkor, és ha magasabb fokozatban alulról lett megindítva.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Elnézést, hogy ilyennel hozakodok, de ha esetleg valaki most gondolkodik PD elem cserén, vagy valamely hozzátartozója, barátja, ismerőse keres 1.9 8V-be való (101LE/116LE) PD elemeket (038 130 073 F), akkor keressen meg van 4db felújított elemem, kifogástalan állapotban. Felújítás óta 20.000 km került az elemekbe, és csupán tuning miatt kerültek eladósorba, és használt szimplán kocsiból kibontott árban adom őket.
Még kocsiban vannak, ha kellene bárkinek bármilyen kép, adat róluk akkor most még pár napig tudok adni bármelyik mérőcsoport értékeiről képet.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
-
nagyúr
2000 körül kezd lenni "értelmes" turbó nyomás
Kettőstömeg attól hogy épp nagyobb fordulaton használod nem kéne hogy beszarjon. Bár nekem a tavaly februárban cserélt vatta új 22.000 km után megadta magát, és közben nem volt piszkálva.
De most mivel nagyobb elemek kerültek a kocsiba, meg felugrik rá a 2260VK, így már most amúgy is kevés lenne, ezért kap egy egytömegű erősített Audi S8 szerkezetet, kevlár tárcsával, lendkerékkel.Igazából arra kell figyelni, hogy ne úgy indulj el hogy állandóan kapar a kerék, és 1-2-be kerüld a rúgatást, akkor nem lesz gond. Turbónak amúgy sem tesz jót a városi tötyörgés, mert könnyen megragad a gemometria.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64543 üzenetére
99' 1.9 PD B5 Passat
F-es elemek helyett AL, 60-as nyitott rendszer a középdobig egy cut-out szeleppel, onnan hátra maradt gyári, 60-as IC csövezés + nagy IC, 2260VK @2.2 BAR, S8 erősített egytömegű lendkerék + szerkezet 240-es kevlár tárcsával, elől 312-es fékek, 40/60 ültetés.
Ez így valahol 240-260 között kell majd legyen, meg majd meglátom lehet kap egy micar tengelyt is.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64551 üzenetére
1756-ot már nehéz találni de nem lehetetlen. Facen most is volt eladó egyik ismerősömnek.
2056 még ritkább, főleg a VK, VZK még csak csak akad.
Amúgy PD esetén egy jó chippel, már egészen alulról megindítható, egy TDI azért más.Seat Ibiza 116 PD motorral (hivatalosan belepapírozva) GT20-al, F-es elemekkel 197 ló és füstmentes
Amúgy lemaradt hogy még kap egy DQS váltót is még nyár eleje körül.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz VR6-Fan #64566 üzenetére
Még bírja, és most már lassan ki lehet jelenteni hogy, talán jó vétel volt. Van 1-2 dolog amit javítani kell (antenna erősítő, gyerekzár mikrokapcsolója, olajszint érzékelő, meg a kesztyűtartó fülei töröttek de azt egy műanyagos 1-2-ért megcsinálja.)
Viszont 163 zerge ide vagy oda, nekem gyengének tűnik, de ő is mondta hogy a Golf más kategória volt
Csak az ajtókárpit van már meg? (meg mibe is való B5-B5.5?)
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Helyzetjelentés:
DQS váltó megvéve, S4 fék a héten kerül összerakásra, aztán jövő héten vagy utána megy fel mind a kettő a kocsira. Ha visszakaptam a fékeket a porfestésből mutatok képetÚj hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Nem3sys #70641 üzenetére
Azt hogy így te a messziből mit mondasz az nem érdekel
Nekem gyakorlatban az számít, hogy amikor elfogy a tankból a nafta és kigurulok ukrajnába megtankolni 290-300 forintért és utána számolgatok kicsit, akkor 0.2-0.4L-től többet még soha nem csalt.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Szerdán felszalad a 2260, még aznap vagy csütörtökön chip
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
-
nagyúr
Jelentem utolsó fázisba kerülta kocsi.
- 115 AJM motor
- AL elemek
- GTB2260VK
- Nagy IC + 60-as csövezés
- 60-as nyitott rendszer + cut-out
- 240 SMF
- 6gang DQS
- jelenleg gyári soft és gyári MAP szenzor, gyári nyomás (1.2 BAR)Jövő héten megkapja a chipet is, jelenleg cirka 150 LE lehet.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz freaghill #75456 üzenetére
Ha a felújítást is számolom, cirka 6-700.
Régóta, mert 1: nem szarom a pénzt, kettő 8-18-ig meló és nem nagyon van időm vele foglalkozni, többnyire hétvégén van idő bütykölgetni.(#75457) Shkiz0: Egyedül csinálod?
Amihez nincs cuccom (coolercsövezés, turbó csonk hegesztés stb) azt másra bízom, a többit haverokkal megoldjuk.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz Cheesy #75455 üzenetére
Motortérben nem nagyon látszik semmi mert takarja a burkolat.
A nagy fékeket szintén nem látni, és nem is foglalkoznak vele.
Amibe esetleg beleköthetnek, hogy nincs katalizátor, és van egy cut-out szelep alatta.
De a vizsgabiztos ismerős, és az alja meg lesz oldva.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Ki mit tippel honnan "szakad" az olaj?
Elsőnek úgy voltam főtengely szimering, vagy váltó, a kocsi alatt lévő csepegésből, de utána benéztem oldalra a motortakaró alá, aztán a képen látható látvány került elém. (egyik kép a vezető oldalról készült, a többi a turbó felőlin)
Szóval a fentieket kizárnám, ha csak nem írja valami felül a fizikát, és az olaj felfelé folyik
Tippem az lenne, hogy tandem alatt enged, esetleg szelepfedélnél, vagy még hengerfejtömítés lehetne, de nem melegszik, és az olaj sem folyt össze a vízzel, szóval egyelőre nagyobb megbontásig nem tudom biztosra mondani, de tandemre gondolok. Valakinek volt már hasonló?
Holnap lemosom alul felül a motort, és meglátjuk utána pár km múlva hol indul meg újra.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
válasz Mágus2 #76214 üzenetére
Mennyire esélyes hogy ott?
Az a baj, hogy nem látni be a motor mögé, csak annyit hogy onnan valahonnan a szelepfedél vagy a tandem alatt folyik az olaj, és biztosra csak akkor tudom megállapítani ha leveszem a fedelet Hétvégén lemostam, utána csaptam vele pár kört, nem láttam akkor folyást, ma reggel meg elfelejtettem megnézni, hogy látszik e megint a motor oldalán lefelé folyni.
Este munkából hazafelé majd rálesek.
Azért kérdem mennyire esélyes hogy onnan megy, mert ha esélyes akkor máris megrendelem a Victor Reinz-es tömítést, ne akkor keljen mikor szét van szedve.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Tetőkárpitot és oszloptakarókat tisztított már valaki?
Ki milyen módszert használt?Én arra gondoltam hogy a vizes szőnyegtisztítóval nekiesek azt kész. Ebbe a jó időben meg úgy is hamar megszárad.
Vagy azzal inkább nem kéne?Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Nem takarítottam még ezért kérdem.
Nem válik még sehol, kérdés hogy ha elkezdem a szőnyegtisztító géppel szívatni hogy fog viselkedni.
Lehet jobb lenne kézzel, meg valami szivaccsal szappanos vagy valami mosószeres vízzel átdörzsölni, majd ronggyal áttörölni, hogy a nagyját felszívja, aztán a többi meg majd a levegőn kiszárad.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen