- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
intelMMX
senior tag
Elkészült tegnap a kocsi végre.
Végig új a rendszer (a leömlő kivételével). Most már szép a hangja is. Meg jópár új gumi alkatrészt is kapott, azokkal sem lesz már gond.
Meglátszik hogy a "megszokott" minőségű utángyártott dob sajnos, de úgy is a funkció a fontos.A felette lévő rozsdafoltot ma vettem észre. Mennyire kellene miatta aggódnom?
(27 évesen persze ennyi az nem sokminden, de azért na ) -
intelMMX
senior tag
Esetleg valaki tudja, hogy az öreg 80 B3-on (3A) hol lehet légteleníteni a fűtéskört?
Termosztát se teljesen jó (az cserélve is lesz jövőhéten), de mikor álló helyzetben eléri a rendes üzemi hőfokot, fűtés akkor sem igen van.Illetve valami kép fellelhető valahol, hogy az óracsoporton a két nagy óra között milyen ikonok vannak középen? (Erősen valószínű, hogy ott egypár nem világít.)
Persze, a gugli a barátunk, de akárhogy is írtam be, használható információt nem sikerül soha kinyernem.
De audi 80 keresőszó alatt egy reanult laguna fűtésrendszerére könnyen rá lehet találni -
intelMMX
senior tag
Ma volt időm kicsit foglalkozni a kocsival. Álló helyzetben relatív hamar elérte az üzemi hőfokot (mondjuk annyira cudar hideg nem volt azért), a radiátorba vezető csövek (mind a nettó két darab) melegek voltak. A pilótafülkében is azért akkor fújta a langyosat. Mentem vele pár km-t, elég hamar vissza tud hűlni.
Jó minőségű, 87°C-on nyitó termosztáttal sokat javulna a helyzet nem? (Mert így a reggeli nagy hidegekben elég kellemetlen közlekedni vele) -
intelMMX
senior tag
-
intelMMX
senior tag
-
intelMMX
senior tag
válasz molnarpeter #147132 üzenetére
Jogerős ítélet
-
intelMMX
senior tag
Holnap bekerül a már sokat emlegetett fényszóró.
Legalább lesz(van) egy próbaüzeme a sok vegyszernek is. Nem horror a rozsda mennyisége, de a vak is látja, hogy törve volt az autó.Bajuszléct lehet találni újat, vagy inkább bontó üzemben gondolkozzak? (feltéve ha mégsem lehet megmenteni a gyárit)
-
intelMMX
senior tag
Bent vannak nagy nehezen azért. 1 órás szerelésből lett 7 órás...Alsó két fül állítható volt, ennek megfelelően be is kellett volna állítani elsőre.
Na meg aki spúr venni gyárit, az szopjon csak az utángyártottal
Mondjuk az sem segített, hogy anno törve volt és a rozsdával is előtte kezdenem kellett valamit...persze a motortérben is találtam a torony utánLegalább sikerült méret azonos emblémát szerezni
-
intelMMX
senior tag
Január 6-án megy a szappantartó vallatásra
Meglátjuk mit tud produkálni így közel a harmadik X-hez -
intelMMX
senior tag
Jobb oldalon beázik a kabinom. Még nem tudom hol, de a szőnyeg alatt kb tocsog a víz. Alja nem lyukas (még)
Most vettem ki az üléseket, most tűnt fel. (Mert utóbbiról a csúszkák szabadultak el...persze hogy nem volt rögzítve egyik sem, de legalább megvannak)
Egy dolgot megjavítok, helyette lesz 2 másik problémám Ami nem vicces annak tudatában, hogy műszakira megy január elején.
Túl szép is lett volna, ha csak az egy termosztáttal kellett volna foglalkozniAjtó felől semmi olyant nem láttam ami indokolná a beázást arról az irányból, inkább a radiátorra gondolnék, hogy inkontinenciával küszködhet
-
intelMMX
senior tag
válasz Mágus2 #148117 üzenetére
Vételkor volt furcsa dohos-kipufogógázos szag, de azt betudtam annak, hogy lógott minden kárpit és rohadt volt a kipufogó. Ezek kijavítása után inkább már csak olyan "régi bútor" szag volt (dohos szag, csak nagyon enyhe)
Úgy nem tűnt fel, hogy különösebben zsíros lenne a pára -
intelMMX
senior tag
válasz havri1 #148119 üzenetére
Az az alany.
Túl korán sötétedik, úgyhogy ma nem is értem a végére. Holnap korán kelek és kiszedek onnan mindent. aztán meglátjuk milyen a teknő alja. Szerintem az autó további sorsa is azon múlik mennyire rohad.
Ha nincs gond, akkor megy vizsgára aztán majd kap szép új fényt tavasszal (Motorikusan rendben van már)...ha meg drága az a gond, akkor szerintem egy jó ideig nem lesz semmiféle gépjárművem -
intelMMX
senior tag
válasz CharlieDrop #148137 üzenetére
Kösz
Sokkal könnyebb lenne, ha ez nyáron lenne -
intelMMX
senior tag
Most végeztem a kitakarítással.
Kicsit próbálgattam mi ereszthet. Lehet a szélvédőnél. Elég szarul van berakva.
Még azért megöntözöm az ajtót is. A radiátor talán nem enged -
intelMMX
senior tag
Elég jól elfáradtam ma a projektben
[kép]
Kipucoltam a kocsit meg a szőnyeget, valamint a zajszigetelés 60%-át (A 40%-a kuka...abból talán 20 még menthető)
Holnap kicsit kísérletezek, hogy hol is lehet a probléma, körbekenem szilikonnal kívül belül.
Aztán össze is kell még idén raknom, másodikán már fel kell készíteni a vizsgára. -
intelMMX
senior tag
válasz molnarpeter #148170 üzenetére
Csak ideiglenesen lesz tákolva, hogy ezt a pár napot kibírja.
Remélhetőleg lesz rendes fűtés is benne mire vizsgára megy.
-
intelMMX
senior tag
Ma visszaraktam mindent a kocsiba. Mondtak még egy ötletet, hogy nézzem meg a tetőablak vízelvezetőjét. Az pont az A oszlopban fut végig.
-
intelMMX
senior tag
Ma vittem a szappantartót felkészítetni a vallatásra. Természetesen csak a szokásos csodatételt kértem a szerelőtől lehetőleg az ingyennél is olcsóbban.
-
intelMMX
senior tag
Most már 2020ig van műszakim
Igaz annyiba került, hogy már szerintem egyenesen OT vizsgára vitték....pedig túl fiatal hozzá...27 lesz még "csak" -
intelMMX
senior tag
válasz FoLey-v #149092 üzenetére
Én a sajátomnak a 6. gazdája vagyok
Láttad is a kiindulási halmazállapotot...ahhoz képest már most patika
(Igaz a leves többe került, mint a hús, de ez van )Peti198506: Kapni mindenféle átalakítót.
Szerintem [ez] is olyan. (Legalább is gondolom RCD300 a gyári csati)[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
Na le lett vizsgáztatva a gép szépen...és most rossz
Eltömődött benzinszűrőtől kezdve a legdurvább befecskendezős problémáig bezárólag bármi baja lehet -
intelMMX
senior tag
-
intelMMX
senior tag
Van pár dinka kérdésem ismét
Lassan bejönnek a jó idők és ráveszem magam a rendes karbantartásra.
Az vezető oldali ajtóban nem jó a zárszerkezet. Az javítható, vagy mindenképp inkább cseréljem?
Aztán lesz rozsda írtás meg szélvédő csere.
Meg egy kis piackutatás...
Nyári gumit már úgy akarok venni, hogy jópofa felnik legyenek már hozzá.
A két kiszemelt:
és
Szerintetek melyik lenne a jobb? Vagy ha tudtok valami mást ajánlani, ami szerintetek jobb lenne. -
intelMMX
senior tag
válasz tigomigocika #150565 üzenetére
Szerintem a központi vezérlőegységével van gond. Én mindenképpen kimérném kap-e áramot
-
intelMMX
senior tag
Üdv! Kb másfél hete nem jelzi a vízhőfokot a műszeregységem. Jó minden amúgy. Termosztát vadi új és működik is, nem is forral. Csak már kicsit (nagyon) kezd zavarni a dolog. (Talán azóta csinálja, mióta pár szenzor cserélve lett)
Lehet meghalt a jeladó? Van 1-1 gomba egymással szemben. Felül van a két sarus. Megpróbáltam felcserélni a sarukat, semmi változás, az alsó gombára meg csak egyféleképpen megy fel a csatlakozó.
szerk: Az autó még mindig ugyanaz 80 B3 3A motorral
[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
Üdv ismét! Lassan bejönnek a jó idők és elkezdtem felújítani a kocsin a fontosabb dolgokat.
Viszont van egy dolog amit minél előbb megszeretnék oldani, mégpedig, hogy hidegen a motor nehezen indul és eléggé ugrál a fordulat is (kb harmadik indítózásra indul). Kb 5 perc járatás után helyre áll az univerzum rendje és okosan viselkedik a kocsi.
(A kocsi természetesen még mindig ugyanaz a 3A kódú 80 B3)
A fojtó szelepeket mindenképp megtisztítom, viszont utána néztem a K-jet témának is, egy videóban kicseréltek egy kis rézből készült egységet, mely a tankból jövő cső és maga a K-jet között van (A videóban "folyton elfelejtett K-jet szűrő"-ként jellemzik). Azt érdemes cserélni, illetve elvégezhető itthon is mindenféle veszély nélkül? Illetve még mit érdemes megnézni és mi az, amivel már ajánlott/erősen ajánlott szakembert felkeresni?Amúgy melegen tényleg jól megy, csak ugye a hidegindítás az, amivel mondhatni "kinevetnek" a parkolóban.
(Természetesen ha hidegen egyből indulni kell, akkor rendszerint megtorpan...kenguruzunk mondhatni) -
intelMMX
senior tag
Üdv!
Hol tudok venni kéder gumikat az ajtókhoz, illetve a tetőablakhoz? (80 B3 még mindig )
Illetve fűtőradiátorból a Behr jó választás? Valamint mit érdemes cserélni még a fűtésbox környékén?
Elég macerás és szeretném az egészet egybe letudni, hogy csak egyszer kelljen az egész kocsit szétborítaniMájusban tervezem a teli fényt és persze utána a teli polírt, hogy szép legyen a /nálam töltött/ első évfordulóján
-
intelMMX
senior tag
válasz ithomas #153089 üzenetére
Nekem egy kagylós felverődés volt (van) kb szemmagasságban, de valamiért vizsgán nem kötöttek bele. (Attól függetlenül cserélni kell az egészet )
Illetve van nekem is egy ugyanolyan repedés, ugyanúgy a visszapillantó mögött. Igaz én azt vizsga után szedtem össze valamikor a közelmúltban, viszont az már lehet bukó tétel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest