Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #131586 üzenetére
...egy ellenőrzést megér, szedjék szét és nézzék meg, ha gáz akkor ki kell javíttatni. Ezt még ajánlanám neked. Ide csak a rövid tengelyt kell elvinni, két napra vállalják és 35eHUF!
https://www.autoalkatresz.hu/prokmajer_kftaudi_vw_bontott_alkatresz-6371/cegadatok
Beszéltem velük, korrektnek tűnik a társaság, nagyon készségesek voltak.Joe
-
simonjoe
senior tag
Mágiiiiiiiiiii!!!!
Vazzzeee, reggel beült a szerelő a kocsiba és pöcre indult!!!!!!!!! Most akkor mi a fax van??
Így rohadtul nem merek elindulni vele sehova, rosszabb mint egy csökönyös szamár, lerághatom a tíz körmöm, h mikor és hol fog ott hagyni a "nem akarok indulni" viselkedésével. Most elmegyek, pályázom vele egész délelőtt, oszt meglátom, de szerintem csak a gázolajat fogom fölöslegesen égetni.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #131631 üzenetére
Szép estét!!
No, elsőre le kell szögeznem, h nem mostam a motorteret!
Annyi igaz, h a kocsi bal oldalán egy pici darab ki van törve abból a műanyagból ami végigfut a szélvédő alatt, ezt nem olyan régen vettem észre, és azon a részen az átlagnál többet pacsálatam, mert ott végig fut valami csatorna szerű és meg szokott állni benne a hab.
Mentem vele cc. 500km-t sok-sok leállással és indítással. Makulátlan a gépsárkány. Leállás után hallani, h dolgozik az EGR! Nem nézték meg az üza szűrőt, azt mondják, h stabil a nyomás.
Én az este annyira el voltam tönnyenve, h már az utód típust kerestem, de ma amikor ismét beültem a paszulyba, körbe ért a szám és "adja el a tököm"-el nyugtáztam, h szeretem!!!
do3om : Nem így próbálkozott, nem kapta el, csak forgott az önindító, de olyan könnyedséggel, h azt hittem, semmit sem hajt, sima elektromotor zaj volt és semmi más.
Mindenkinek főleg Máginak köszönöm az együttérzést, és ötleteket.
Jó kis csapat jött itt össze!
Arra vagyok kíváncsi már csak, h mennyi ideig fogom használni hiba nélkül?Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Danex #131991 üzenetére
..én mindegyik új autómnál kicseréltettem a váltóból is és a motorból is az olajat 1000km után, amit rögtön a vásárlás után bele is nyomtam, így két nap múlva már vittem is vissza az autót, nem 1x néztek hülyének a szervizekben, de a lelki nyugalmamnak kellett. Azt gondolom kárt nem okozol vele. Volt egy Mitsubishi-m abból amikor leengedték az olajat 1000km után olyan volt mint a víz.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni? Nagy szükségem lenne a gyári navi (RNS-510) "robbantott" rajzára. Valaki tud valami forrást??
THX!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #132018 üzenetére
Hát idáig nem sok sikerrel. A 7végén szétszedtem mert ki kellett cserélnem a ventit benne, Q....va zajos volt már. Egyúttal az ODD-t is szétszedtem, mert a lencsét így 1xűbb tisztítani. Sajnos a lemez betöltő nyílás egy külön egység amit le sem kellett volna szednem, de megtettem, kiesett belőle egy pici rugó, az megvan, de a helyét a rohadt életben sem találom. Az ETKA-ban sem lelek semmit róla. Nos, ezért nyomozok ezerrel, a meghajtót így vissza sem tettem, annyira nem is gond, de így semmi térkép vagy FW install nuku. No,. meg nekem a V13 East a meghajtóban van, mert az új 14-es van a HDD-n. Most benne vagyok nyakig, valszeg a HDD-t is kidobom és cserélek egy SSD-re.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #132028 üzenetére
jól tudom, h a "csehek" gyártják?? Mert akkor egész csehül állok
bitpork : igyexem, de lassan fogy a türelmem, semmi eredmény. Valszeg elfogok caplatni valami szervizbe és némi aprópénzért összerakatom, ha egyáltalán találok ilyet. Miért van olyan érzésem, h kicsit sokba fog kerülni nekem ez a lencse tisztítás??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #132048 üzenetére
1x fagyot le, a két térkép váltása közben, ami igazából nem is nagyon zavart, de mivel ilyen faxul oldották meg a két régió térképeit, és nekem szükségem van mindkettőre, igaz sűrűbben használom a nyugati oldalt, és az azért van fent a HDD-n. 1ébként meg a lassan írt Verbatim OD-eket jobban szereti mint pl. a Madonna koncert DVD-jét. A fene sem érti. Találtam cégeket is akik javítanak és árulnak is új ODD-ket. Utánpótlás van, így kétségbeesés nincs, csak pénz legyen rá.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Ma az ügyetlenségem miatt lefulladt a CC a seggem alatt. Nagyon megijedtem, mert nem lehetett rögtön indítani, kb. egy perc után tudtam csak, hiába nyomkodtam bele az indító bigyót nem csinált semmit. Majd indult. Elég ciki volt. Később egy elhagyatott részen akarattal fullasztottam le, a procedúra ismét ugyan az volt mint az első esetben. Szerintetek ez így normális???
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz atos19881101 #132472 üzenetére
Sziasztok!
Segítséget kérnék, tegnap vettem észre, h az alsó burkolat ami az alváz két szélén végigfut az autó alatt, megsérül a jobb oldalon. Nemtom beazonosítani, tudna valaki ebben segíteni. 2008-as CC CBAB-s.
THX!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #132476 üzenetére
....sajnos megsérült, egy Q...va buckához odab@...tam pénteken. Abban viszont igazad van, mert valami furcsát találtam, pontosabban nem találtam a két hátsó emelő oldalon. Most, h írod, így már világos. Lehet ezt külön vásárolni?? A másik kérdésem pedig az, h a jobb oldali ajtóban lévő ablaklehúzó gomb paneljának eleje felemelkedik. nincs a helyén. Minden erőlködés nélkül ki lehet venni, azt látom, h azon a végén van egy csap szerű, ami illeszkedik egy szögletes lyukba. Oda valami fém kapocs kellene és az fogná meg a panelt? A vezető oldalit nem tudtam kiszedni, féltem, h eltöröm, sem a hátsók egyikét sem. Azok valszeg rendelkezhetnek ezekkel a fém záró bigyókkal?
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #132670 üzenetére
Ki kell, h ábrándítsalak benneteket minden üza Battáról és Szlovákiából jön, az adalék jön az OMW-hez Schwechat-ból. Megszűnt az Osztrák szállítás már jó rég óta. Az meg a kutason múlik, h fejtés után az előírt mennyiséget beleteszi-e az adalékot, vagy jó pénzért tovább adja, esetleg Ő és holdudvara használja! Ez sajnos mindegyik kútra igaz. Szörnyű dolgokat tudnék elmondani, és nem mesélni! A nejem négy évig volt benzinkúton üzletvezető helyettes.Persze mondjátok azt, h vannak ellenőrzések. Vannak, átveszik a vastag borítékot és tovább állnak, ez igaz a hitelesítőktől, az adott brand vezetőire is. Gondolkodjatok el egy kicsit, h nem furcsa az, h márkán belül vannak minőségi, sőt mennyiségi eltérések? Nem akarok politizálni, mert az nem az én asztalom, de itthon mindenki meg akar gyorsan gazdagodni, ez a kutakon is érezhető.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz MunezXBK #132681 üzenetére
Köszönöm a kiigazítást, jogos!!
Én csak írtam és írtam.kk831228:
Igen, de ez teljesen egyértelmű, hisz, sem az OMV, sem a SHELL nem adja ki a "titkos" receptjeiket és szállítások is nagyobb odafigyelést igényelnének. Még a MOL-üza is "nyeresen" kerül ki a kutakhoz. Ezek nem nagy mennyiségek, 15-30e literekhez töltenek 3-5 litereket. Ami javítja az üza oktán és cetán számát, színét és egyéb kémiai tulajdonságait.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Van két garnitúra csavarkészletem, egy kevésbé kúpos és egy jobban kúpos, üreges fejű, és "teli" fejű. Melyik csavar melyik felnibe való??
THX!
Joe
-
simonjoe
senior tag
...nyugtassatok meg, h nincs nagy baj.
Tegnap hazafelé szépen lassan nyugodtan gurultam már itt a városban, olyan 40km/h sebességgel. Beálltam a garázs elé és valami eszméletlen hang jött a kocsiból. Gyorsan kiugrottam, de "csak" mindkét hűtő előtti ventilátor pörgött ezerrel, szerintem max perdületen. Beálltam, kinyitottam a gépháztetőt, a zaj elviselhetetlen kategóriát súrolt. Leállítottam, de továbbra is pörgött még cc. másfél percig. Érthetetlen, mert hajtva nem volt, klíma sem üzemelt, a víz stabil 90, a külső hőmérséklet 9°C volt.
Kezdek félni ettől a kocsitól.Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz golfvariant #132906 üzenetére
...és miért nincs?? Én mindig olyan márkaszervizeket választottam a garanciás kocsijaimhoz, ahol ott lehetek, a szervizelés közben és a folyadékokat én vihetem. Annyi volt az olajjal a megkötés, h a gyári előírásnak megfelelő besorolásút öntenek csak bele, akár a váltóba, úgy a motorba is. A márka nem volt kikötés. No meg persze nem nagyon örülnek ennek, de kapják be! Az én kocsimról szól a történet, nem kevésbé pedig a kasszánál én nyitom ki a buxtárcát. Szóval csak keményen!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz JHONNY 79 #132916 üzenetére
Kormányművet nem, de legközelebb komplett kormány csere lesz. Személyesen voltam már náluk. Profi, összeszokott csapat. Nekem ez jött le, szóval szívesen bízom rájuk a kocsit, nagyon otthon vannak ebben. Gondolom ez sem okoz nekik problémát, persze ezt csak én gondolom, 1eztess velük, azt érzem, h megoldják neked.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
Urak!
Mennyi időnként kell olajat cserélni a CBAB-motorkódhoz tartozó manuális váltóban??
THX!
Joe
-
simonjoe
senior tag
nooo Fidzsúúúk!!
Akkor a manuális 6gangos paszuly váltóba mennyi időnként cseréljek oilt???
Joe
-
simonjoe
senior tag
mea culpa, vagy mi a f@..sz Bocsánat, tényleg nem szoktam frissíteni, csak nyomom.
Még jó, h Ti észnél vagytok, KÖSZÖNÖÖÖÖÖÖM!!!Remélem azért még időnként írhatok ide!?
Joe
-
simonjoe
senior tag
Szép estét!
Ma Tatabányáról hazafelé bejelzett a keréknyomás szenzor. Megálltam egy parkolóba, szemre semmi különbség, megmértem mind a négy kereket, a jobb hátsó 5 századdal volt kevesebb a többinél. Ennyire pontosan jelezné?
No, de nem is ez a lényeg, amit észrevettem, h a két hátsó féktárcsák annyira forróak voltak, míg az elsők alig langyosak. Ez normális jelenség?? B6 Passat CC még mindig.Joe
-
simonjoe
senior tag
Olvasva titeket az olajról folytatott vitátokat, erősen gondolkodóba estem. Vajon miből szűritek le, h "csakacastrol" vagy csak a "tökömtudja" olaj. Hamarabb lesz koszosabb a lábszőnyeg az anyós ülés előtt az egyiktől? Vagy hangosabb az ablaktörlő lapát a másiktól? Az itt lévők nagy többsége 10K-s olajcserét preferálja, én nem hiszem, h releváns különbségeket vélnétek felfedezni különböző márkás, (és itt nem a vehető számba TESCO-s low cost-os olaj!!) olaj és olaj között. Szóval, hogy is van ez??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz csiga8 #133301 üzenetére
..nagy tisztelettel köszönöm a bővebb instrukciót, ebből a kifejtésből sem lettem azért okosabb. Magam is mérnökember vagyok tudom mit jelentenek a papírra vetett számok, statisztikák, és azt is, h sok fontos dolog alapját képzik mindezek összessége. DE! A gyakorlat sokszor átírja a sémát. Én pontosan azért dobtam be ezt a témát, nem közhely és csontként, mert itt komoly vezetési tapasztalattal és autóhasználattal rendelkező fórumlakó osztja meg megélt tapasztalatait. Tehát az alap kérdés továbbra is az, h az általatok felvázolt standard 10k-s olajcsere periódus alatt ki milyen pozitív (a favorizált olaj márka miatt) tapasztalatra tett szert. Avagy negatív a "rosszabb" netán hamisított olaj miatt. Én a napokban láttam szétszedve a motorblokk alját, amikor az olajszivattyú hajtása módosításra került. Azt tapasztaltam, h semmilyen kosz szmötyi lerakódás nem volt benne, amit a szerelők meg is jegyeztek. Tiszta fémes felület a rajta cseppekben aranyló olajjal. Sajnálom, h nem készítettem képet róla. Azt mondát, ez betudható a Castrol olajnak és a 10k-s periódusnak. No, meg az is hozzátartozik, h a kocsi bár 9. évébe lépett az össz. valós km állása 120k.
Annak ellenére, h idáig minden kocsimba Mobil1-et toltam, a látottak meggyőztek arról, h nem váltok olajat, pedig az utolsó percben is a cserén gondolkodtam.
focvis: Én is nagyon hajlok a 15k-s cserére, már csak azért is mert egy hónapja cseréltük az olajat és közel négyezret mentünk már azóta. Az előző gazdája nem sokat ment a kocsival, majd mi bepótoljuk.
Kiskokó: Láttad már "élőben" az új Insigniát??? Meglepődnék ha igen, és így nyilatkoznál ennek ellenére róla!Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz harm123456 #133474 üzenetére
....itt keress:
http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #133627 üzenetére
...hát én papírVW-es vagyok! Ma odab@....tam neki, engem meg kivert a víz, sajnáltam is, meg volt bennem valami megmagyarázhatatlan félelem is, h gyilkolom a kicsikét. Az első alkalommal 3800 körül úgy megtorpant egy pillanatra, mintha kihúzták volna a konnektorból. A második és harmadik (mert nem volt több csak három! ) már "csont" nélküli volt. Remélem, h hasznos vót ez az inzultus. Majd pár havonta megismétlem.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Jó reggelt!!
Igen, a bringa közelített egy jobb használt VW árához, 13-ban 2,8 mill volt, sajna ma már messze nem ér ennyit. Ha, van kérdés szívesen csevegek róla priviben.Más, tegnap ismét regenerált a CC. Két héttel ezelőtt is csinálta (nem sűrű ez egy kicsit?) Most nem állítottam le, a garázsba történő beállás előtt kezdte én meg szépen kivártam.
A fordulat nem nagyon emelkedett meg, mert éppen az ezres alatt volt. Amit viszont megfigyeltem, h rohadt büdös lett és nagy forróság a garázsban. (többet nem állok be, amíg ezt csinálja) A kipufogóm is annyira forró lett, h megfogni alig bírtam. Közel fél óráig nyomta a paszuly, én ezt is sokallom. Szerintetek?
Azt is kérdezném, h mi a jele annak, ha befejezte? Mert én akkor állítottam le amikor coolerek elcsendesedtek, viszont a fordulat még nem állt vissza alapjáratra, a hőtermelés is megállt már akkor.Mindenkinek kellemes bolondozást a mai napra!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Ma vettem észre, h az analóg km-óra értéke nem egyezik a központi kijelző értékével, nem sok cc. 2-3km/h val.
Lehet ezt a VCDS-es "összehozni"? Engem speciel nagyon zavar.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz sirszevenap #133850 üzenetére
Én azt nemtom megmondani, de az tuti, h amíg lehet kapni büdös dízelt azt veszek. Mi tényleg sokat autózunk, ez a hobbink, járjuk Európát keresztül-kasul. Igaz mostanság a munkánk miatt ez kicsit vissza esett. Az előző dízelbe 7év alatt ment 300k. A mostani CC-be egy hónap alatt tettünk 6k-t, úgy, h mint írtam, nem vagyunk nagyon aktívak. De!, nyomatékban, dinamikában én nem találtam még azonos cc-is, brenyás kocsit. Régebben míg bringáztam, és nem volt vonóhorgos szállítóm, négy bicó a tetőn, négy kan a kocsiban és a hozzájuk tartozó csomagok szintén a kocsiban, és soha semmilyen emelkedőn nem volt gondom. Tempomattal a megfogott sebességgel toltuk, és a fogyasztás sem volt vészes. Ellenben a barátom nagyobb LE-s brenyás nem egyszer fosta össze magát emelkedőkön. Pl. az érdin egyszer 3bringa/3faxi, és 140-ről visszaesett a speed 128-ra! Érted? Szóval nekem nem kell benzines. Tegnap Békéscsabán voltunk 500km-t mentünk, vegyesbe, pálya 140, lakott területen a szabályok betartásával, kívül kicsit bátrabban 90-120 között, és 4,4-el értem haza. Nem lódítok, tényleg ennyi volt, na ez a nem mindegy!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen