- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz BUZZLGHTYR #145573 üzenetére
ezt pont pár napja beszéltük ki .. ásványvíz + mészkő
Ha nem előre bekevertet veszel, akkor 50% fagyálló + 50% desztillált víz. Csövet alul megbontod, kifolyik, csövet összedug, feltölt. Ha nem magától légtelenítős akkor még azt is meg kell tenni.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Kanyarban elszállt a fékem :/ A4-en cserélem az összes csövet. Az a kérdés hogy a tehénen is le kéne-e. Most 11 éves. Febi bilstein fék csövek jók?
-
#89874944
törölt tag
Két rohadék még nem akar kijönni
A másik oldal kijött könnyen.
Nem égett meg:
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
A pozitív értékek mit jelentenek az injektor korrekciónál? Negatív az a tű kopás... de a pozitív? Az is hiba? Vhol azt írták akkor kormol
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145720 üzenetére
Ezeket nem tudom padra rakni, mert nem az enyémek Fél éve lettek berakva ismerősöm gépébe, felújított injektorok, 6ezret futottak csak. Azt vártam volna, hogy mínusz 1-2 ms lesz az összes. Ehhez képest ez a plusz 10 ms elég furcsa. Ezek alapján nem győzött meg, hogy érdemes felújítottat venni.
-
#89874944
törölt tag
Kijött a maradék két injektor is Holnap reggel már padon lesznek.
Liqui Moly 3381 injektor és izzítógyertya zsír
Beru
Beru izzító gyertya zsír is jó injektorokhoz? A liqui Moly-t nem lehet itthon kapni sehol.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145784 üzenetére
Ez is a rozsda miatt nem jött ki Nem bízok már a gyári ajánlásokban... miután beraknak egy szűkítőt a lefolyóba, hogy szétrohadjon az ECU... tervezett elavulás. Vagy inkább szándékos károkozás. A futóművet is szárazon kell összerakni szerintük, aztán összerohad az egész Érdekes, mióta zsírral rakom össze, évek után is kézzel könnyen kihúzható. Gyári ajánlás szerint a féknyereg csúszkát se szabad zsírozni... az is szétrohad, megszorul.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Bevizsgálták az injektorokat. Azt mondták jó mind. Csak a max terhelésen nem hoznak annyit, mint kéne. Azt mondta a mester, hogy mehetne mind vissza. Számít ez teljesítményben vmit, hogy 50 ml helyett csak 42ml-t tud?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Doki16 #145870 üzenetére
A korom az csökkenhet, regenerálásnál kiég. Pont ennél az égetésnél keletkezik a hamu. A hamut nem lehet kiégetni, de külön tisztítással eltávolítható.
50 ezret futott autókban a korom és a hamu menyisége megegyezik a DPF-ben. 250 ezernél többet futott autókban már 80% a hamu. Szóval a DPF tisztításoknál lényegében hamut távolítanak el, nem kormot.
Általában 1000 mérföld 1 ml-rel növeli a hamut, HA jó a motor olaj ! A hamu nagyrésze a motorolaj miatt lesz.
Mágus: lemaradtak a nullák
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145905 üzenetére
nah előbányáztam a logomat
nekem június 3 óta 590 ml Oil Ash van, az elvileg maximum 460 ml helyett De azóta is szépen regenerál, nyomáskülönbség 7 mbar, a korom nulla gramm, nincs se DPF lámpa, se gyengülés, se hibakód. Lehet, hogy már tisztíttatták a szűrőt? Kell nullázni VCDS-ben tisztítás után?
júni 3:
júni 4:
júni 7:
okt 21:
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Milyen hasznos és érdekes szakmai beszélgetés zajlik... lelövöm a poént (habár már megtettem korábban), ebben a notiban le van tiltva a wifi és nem is lesz engedélyezve egyáltalán. Csak ezért nem fogom VMware-ben futtatni a VCDS-t aztán átmásolgatni a képeket, hogy feltölthessem, vagy pendrival baszakodni, mikor a telóval egy kattintással fent vannak a képek.
Saint_: jahh most jó lenne egy castrol vs minden vita
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #146029 üzenetére
motor-váltótartó indulásnál adna hangot meg a váltót kiszedné a kezedből. Búgás lehet csapágy is
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Új injektor berakásakor mire kell figyelni? VCDS-el be kell kapcsolni a nagynyomású pumpát hogy feltöltse?
Illetve az injektorok felkódolása csak ennyi? [link]
Engine, adaptation és beírom a 71-76 csatornákhoz az injektor tetején lévő kódot?[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146106 üzenetére
[link] ő az?
Nem-UDS:
Engine - Basic Settings - Group 35 - ON-OFF gombbal kapcsolja be a pumpát - Pump ON 30mp-ig fog menni. Utána megint ON-OFF ... legalább 6-szor. (3 percig)UDS:
Engine - Basic Settings - Drop menü: Transfer Fuel pump (FP) test - GO (vagy magától elindul). Itt is 3 percig menjen. STOP.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
3.0 tdi-n ez a helyes számozás? Etkában nem találtam meg.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146189 üzenetére
Berakta a szerelő az injektorokat, a 2-es és a 4-es henger korrekciója ugyanúgy rossz.
1,36 és -1,55. Azt mondja vagy hengerfejes, vagy a gyűrűk Ez lehet az oka?Azt mondja a számozás nem egymás után van a hengersoron, hanem felváltva:
5 - 6
3 - 4
1 - 2
--------
--kocsi eleje---és így kódolta fel.
Ahelyett hogy így csinálta volna:
3 - 6
2 - 5
1 - 4
---- kocsi eleje -----Honnan lehet szerezni egy papírt, vagy dokumentumot ahol le van írva hitelesen, hogy melyik henger hányas?
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #146225 üzenetére
keresem azóta is, de sehol nincs
Felújítottak. Amúgy olyan, mintha ki se lett volna cserélve. Szinte ugyanazok az értékek minden hengerben. Sőt, még rosszabbak.... vagy fel se tudta rendesen kódolni? Lehet rossz volt a gépe. Delphivel vagy mivel csinálta. A csere biztos megtörtént, mert a régieket elhoztam...
Jah, és azóta kerregő hang van, ha a gázra lépek :/ Alapjáraton nem. Mintha vmi műanyag darab beleérne és ütögetné a szíjat, ütemesen, fordulatszámtól függően. Álló helyzetben is. A csattogást kerregésre váltotta, remek...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
meglett.... van egy elég jó leírás a 3.0 tdi-ről: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
felkódoltam (a mester végül nem kódolta fel, vagy vmi mást állított át)
alig akart indulni. 10 mp-t inditozott. Az összes henger értéke katasztrófa. 1-2 kozott. És fehéren füstöl mint az állat
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146252 üzenetére
nem. Végignéztem, láttam hogy a régi injektornak az értékei vannak benne ezért nem mentettem le. Azok úgyis rosszak az új inkektprhoz. Nem gondoltam h egy rossz, más injektorhoz való érték bármikor kellhet egy elvileg új injektorhoz Azt mondták menjek vele, utána lehet jó lesz
. Menjek? Elronthatok vele vmit ha megyek vele? Beáll a motor?[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146256 üzenetére
mentem vele. 90fokon is nagyon szarok az értékek. Viszont most nem füstöl. 15 perce járatom alapjáratom de semmi. Amikor hideg volt, egy perc után ömlött a füst. Ezeken a felújítottakon le van kaparva a kód, egy papirlapra írták rá amin rajta vannak a bevizsgálas eredmenyek is. Az lehet hogy a pék össze keverte :/ pedig mondtam neki hogy figyeljen. és rairattam a kodokat a injektor lemezekre.
szerk: most kezdrtt füstölni 20 perc és ömlik
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146259 üzenetére
Nem tudom biztosra, hogy tegnap füstölt-e. A mester nem mondta hogy füstöl.
A mester végülis nem kódolta fel. Amikor megnyitottam a vcds-ben akkor a régi injektoraim kódja volt ott (amik most egy zacskóban vannak)
A mesternek megmondtam hogy írja rá az új injektorokra a kódjaikat, amik a papírlapon voltak.
Ezt rá is írta minden injektor tetejére, a leszorító lemezre.
Én ezalapján kódoltam fel. Szóval a kódolásnak jónak kell lennie. A mester vagy összecserélt két-három injektort, vagy becsöpögnek. Én úgy tudom, ha a kódolás rossz is, akkor is 10 másodpercen belül korrigálja a vezérlő. Itt van egy videó: [link] Ebben direkt más kódot írnak az injektorhoz, egyből nagyon rossz az érték, de pár másodperc alatt korrigálja magát. Ha nincs gond az injektorokkal, akkor szerintem az én értékeimnek is javulniuk kéne. De ezek nem javulnak egyáltalán. Illetve meleg motornál nem füstölt 15 percig, csak 20 perc után kezdett el. Ez is inkább becsöpögésre utal, nem?
Felcserélek két értéket, hátha...[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Jobb híján cserélgettem a felkódolt értékeket, ahogy jobb jött ki. Végére ezt sikerült kihozni:
-0,33 0,89 -0,24
-0,42 0,14 0,09Jobbak lettek az értékek, a mester valószínűleg felcserélte őket.
A gond az, hogy így is füstöl. Tehát a füst nem a kódolás miatt van. Hidegen egyből jön a fehér füst. Ha megyek vele nem füstöl. Ha mentem vele, bemelegedett és utána alapjáraton járatom 20 percig nem füstöl, de 20 perc után ömlik belőle. Ezt mi okozhatja még, ha nem az injektor becsöpögése?Gondoltam hengerfejes. De az nem lehet, mert akkor gázadásra mégjobban füstölne, és akkor is füstölne ha megyek vele, hiszen 4-5ezres fordulaton mégnagyobb nyomás lenne a rendszerben. De ez menet közben egyáltalán nem füstöl. Na meg ha meleg, egy ideig akkor se füstöl. Az olajbetöltő sapka tiszta, semmi krémes vacak nincs rajta. A nivópálca szintén tiszta. Vizet nem eszi. Innentől a hengerfej szerintem kizárva.
Másik a turbó. Ilyen füst mennyiségnél már visítania kéne mint az állat, szerintem. És ha ennyire ki lenne a turbó, akkor nem menne ilyen jól. Másrészt a turbó inkább olajat szokott eregetni, az meg kék. Olajat szintén nem eszi. Esetleg még turbó halálnál lehetne fekete füst. De az sincs.
Azt hiszem mindent kizártam. Ezek a "felújított" injektorok becsöpögnek.
Jah igen, ma hajnalban is megakadt az első indításra. Ugyanúgy mint tegnap. A nap többi indításánál nem akad meg. Úgy tudom ez is a becsöpögés miatt van, mert a dugattyú nem tudja összenyomni a gázolajat.
Javítsatok ki ha vmit nem jól gondolok. Vagy ha még lenne más ötlet..[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Elden Ring
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs