- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz trialboj #168876 üzenetére
Ez a visszazárós funkció azért van, hogy ha véletlenül megnyomnád a távirányító gombját a zsebedben akkor ne maradhasson nyitva az autó. Amennyiben a nyitás nem szándékos.
Amennyiben a nyitás szándékos, akkor logikus módon ki is fogod nyitni az autó valamelyik ajtaját. Ez esetben már nem is fog visszazárni 30sec. múlva.
Kulccsal is tudod nyitni az autót, de ha nem nyílik ajtó időn belül, akkor ismét vissza fog zárni.
Nem olyan bonyolult ez.Hogy tudod elkerülni hogy kizárd magad? Egy nagyon egyszerű módszerrel: Az autó kulcsa két helyen lehet: a gyújtáskapcsolóban vagy a zsebedben, de ha te már nem vagy az autóban, akkor a zseb a legbiztosabb. Azt el kell felejteni hogy ide-oda leteszi az ember, mert abból bajok lesznek. Végig néztem már egy-két kulcsbezárást és mindig ilyen lehetetlen szitukra volt visszavezethető. Magamat még nem sikerült beszop@tnom, pedig öreg VW-m van és a zárproblémák nem ismeretlenek számomra sem. Egy rossz mikrokapcsoló miatt még a nyitott ajtó is visszazár, riasztó indul, etc, etc,
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz fecaga21 #168911 üzenetére
Az én személyes véleményem -és kérlek nehogy csak emiatt írd alá az adásvételit!!!- hogy nem rossz autók ezek amennyiben tudod, hogy mire kell/lehet/"szabad" használni. Értem ez alatt azt, hogy nem alkalmas arra, hogy napi több száz kilométert pályázzanak vele, esetlegesen telepakolva, utánfutót vontatva, etc. Városi közlekedésre, főúton közepes távokra biztosan alkalmas. Nem bonyolult technika, nem kifejezetten drága az alkatrész hozzá, vagy a rá való gumi, bontott alkatrészt is taláni hozzá ha szükséges lenne.
Viszont -szerintem- ennyi pénzért, az említett használatra van jobb alternatíva is. DE ha neked ez tetszik (megsúgom nekem is, akartam is venni) akkor nincs több kérdés. Ugye én nem tudom hogy "mire" használnád.(csak a tisztánlátás érdekében: NEM a linkelt darabról, hanem általánosan az Audi A3 8P Sportback 1,6 -ról gondolom a leírtakat!!)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz fecaga21 #168915 üzenetére
Azt nem állítom, hogy nincs néhány speckó alkatrész ami drágább lehet, ha van is az max. kasztni, lámpa meg hasonlók. A bódé alatt ugyan az mint a Golf V, Jetta, Leon 1P, Octavia 1Z, persze ugyanezen motorral szerelt variánsai.
"nem kell 2,5 V6" - az nincs is belőle, de 3,2 V6 benzin van...
Viszont -és most nem szeretnélek összezavarni- ha tényleg csak egyedül használnád, ilyen rövid távokra meg nagy motor sem kell, de maradnál VAG vonalon, lehet érdemesebb lenne elgondolkodni egy mérettel lejjebb. Gondolok itt a Polo/Ibiza/Fabia vonalra. Azonos pénzért lehet fiatalabbat és/vagy jobban felszereltet kapnál.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #169041 üzenetére
RS6 Limousine (YT Alert!)
Számomra kicsit "istenkáromlás" a sedan RS6, ettől függetlenül igen kemény munka lehet benne és szép is lett a végeredmény. (A videó német nyelvű, de a látottakból is érthető annak is aki nem érti.)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #169122 üzenetére
Én is 10ezrenként cserélek mindent és soha, még csak hasonló sem volt a levegőszűrő amit kidobtam. Annyi, hogy a gázolajszűrőt mindig tél előtt cserélem, így kevesebb az esélye a ledermedésnek a benne lévő víz miatt.
Jah, és a majd' 20éves rozsdaboglyába még mindig csak MANN szűrő kerül.Apropó, hátsó rugó, lengéscsillapító, csavarok, felütközésgátló, etc. kicserélve. Mivel nem tudtak Lesjöfors rugót beszerezni ezért Bilstein lett az is meg a gátló is. Reméljük megteszi. Azóta mentem vele ~500km-et, erre tegnap égve maradt az ABS és az ESP visszajelzője, fantasztikus...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #169303 üzenetére
Azt nem tudom megmondani hogy ezekből melyik jó, inkább egy kérdést tennék fel: Biztosan akarsz ezekkel a kétes minőségű és illeszkedésű utángyártottakkal foglalkozni?
Ezen árak töredékéért kapsz bontott, szín azonos tükröt, amit még fényeztetned sem kell és biztosan illeszkedni fog.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #169305 üzenetére
Nem tudom mennyire gagyik, de nem is szeretném megtudni. Ha nekem ilyen gondom lenne biztosan megvenném a bontottat. Nem fékbetét ez vagy futóműalkatrész vagy hasonló. Egy gyári, bontott, szín azonos és még a fényezés miatt sem kell fel-alá futkosnod. De persze te tudod.
szerk.: a mai világban nem kell érte még csak megmozdulnod sem, asszonyt bezavartam egy pofakönyv csoportba (nekem ugye nincs...) ahol ilyenekkel foglalkoznak, van normális bontós aki elküldi és még számlát is ad. Nem sok mindent vettem még, csak apróságokat, de azok rendben voltak.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #169307 üzenetére
Persze, ahogy neked a legjobb.
Mondjuk ha a külseje ép maradt a felfogatási pontokon is akkor azért beljebb vagy.Mágus2: Nekem is csillaggarázs van és ettől félek a legjobban. Így sem ér már sokat ez a klozet, de egy ilyen után erősen bukó a történet. Egyszer már rohantam vele a közeli mosó árnyékába jég miatt. Remélem a tieid megúszták!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Urak!
Jól tudom, hogy a Golf VI 1,4TSI-be kerülő 7sebességes DSG az száraz kuplungos, és nem ajánlott darab?
Valamint egy ilyen motor még ajánlható 250ezer futott kilométer környékén?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz aero. #169578 üzenetére
Köszi, erre gondoltam csak valahogy nem áll össze a kép. Vagy ez még csak kezdetleges megoldás lehet.
Azokban az autókban amelyekhez eddig szerencsém volt és volt bennük Coming Home/Leaving Home, azokban ez automatán működött. Persze ki/be lehetett kapcsolni a fedélzeti menüjéböl, de ha be volt akkor távkapcs.-nyomásra ment.
Viszont, lehet itt a dolog kulcsa, lehet hogy ilyen gomb csak azokban darabokban van, amelyekben nincs fedélzeti computer, ezáltal a menü sincs ahol ezt állítani lehet.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz newmoonlight #169629 üzenetére
Ezzel vagyunk így többen is. Marhára tetszenek, 2,5 TDI AEL, vagy ami nagyon finom lenne az egy 2,2 20V S6. Határozottan Avant "bódéban" mindkettő.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #170376 üzenetére
Na de Malac Úr! Ne kapd már fel azonnal a
moslékos vödrötvizet! Ott volt a szmájli is...Olvastam a bejegyzést, és természetesen mennék idén is (ha szabad). Még nem tudom 100%-ra mondani, ezért nem is írtam eddig, de úgy néz ki oké lesz a dolog.
szerk.: még szavaztam is anno a topicban.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Goblin12 #170422 üzenetére
Elég gyenge kép lett Azért sikerült kimazsolázni, hogy ez egy RNS-510 lesz, szóval esélyesen egy Golf 6 alapú Golf Plus-od van (az újabb).
Annyira nem vagyok képben róla, de szerintem ennek alapból kellene tudnia Bluetooth-ot. Vagy ha nem akkor van hozzá gyári is, bár az nem olcsó, elvileg Gatewayt kell cserélni és kódolni is kell.Talán ennél egyszerűbb a Dension megoldása. Ezek kompatibilisek a fejegységeddel. Jó cucc, magyar termék, van support, sokan használják a fórum tagjai közül is különböző autókban. Egy barátomnál is több éve megy. Olyat is hallottan hogy ha náluk vásárolod ingyen beszerelik (csak hallottam!!)
De ezen kívül persze van még hasonló cucc olcsóbban, főleg Kínából. Sajnos a support és a minőség olyan amilyen.szerk.: Amennyiben a Bluetooth a lényeg, akkor a linkelt cuccokból a LITE BT és a PRO BT játszik csak természetesen.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Primary92 #170485 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de biztos vagyok benne, hogy fenntartásban egy elég komoly ugrás van a két autó között. Kiváltképp a 3.0tdi esetén.
Csak egy példa: egy keresztmotoros Octavia vezérlésének cseréjéhez kb. csak a géptetőt kell kinyitni. Eközben a hosszmotoros V6 esetén le kell venni a komplett frontot és ki kell emelni a motort a váltóval együtt. A futómű is jóval bonyolultabb szerkezet pl. Emellett amíg az Octavia alkatrészeinek jelentős hányada megegyezik több más típuséval (Golf5, Leon, Toledo, A3), addig az Audi nagy részben "egyedi" a platform miatt. Ezáltal esélyesen drágábbak is lesznek még az utángyártott alkatrészek is.Persze a döntés a Tiéd!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #170491 üzenetére
Persze, van ott más is azon kívül, csak egy példa volt, mivel a fenntartási költség fontos szempont neki.
Viszont a Fórumtárs 2gurigáig keres ilyen autót, nos ott már lehetnek komoly futásteljesítmények (még ha az óra nem is biztos azt mutatja...), szóval a lánccsere is szükséges lehet akár.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Primary92 #170494 üzenetére
Mint ahogy az molnarpeter-nek is írtam, azt csak példaként hoztam fel, nem biztos hogy azonnal cserélni kell, de benne van a pakliban. Viszont Ő is írt néhány komolyabb hibaforrást. A lényeg hogy én alapvetően egy drágábban fenntartható típusnak gondolom, főleg az adott árkategóriában (és az ebből következtethető korban és futásteljesítményben).
2.0 pd-ről én nem tudok nyilatkozni. Sosem néztem utánuk komolyabban, nekem nagy eséllyel nem lesz olyan motorral szerelt autóm.
1,9 pd 105 lóval még talán-talán lesz, BXE de csak csapágycserével, dpf nélkül. De nem Octavia bódéban.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz rostiron #170855 üzenetére
Az online katalógusban nem is fogsz látni, hiányos és egyáltalán nem naprakész. Menj be személyesen ha van a közelben, be fogják tudni szerezni. Lehet rád fogják melegíteni a Febit és társait, de hidd el hogy a gyári kell neked.
Most megkerestem a számlákat, két éve ~5rongy volt literje (1l-es a kiszerelés) kedvezmény nélkül. Gyári cuccra amúgy sincs kedvezmény, de nem hinném hogy változott volna az ára.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz rostiron #170857 üzenetére
Szerintem azok is be tudják szerezni ha nagyon akarják, csak ugye a gyárin nem nagyon van haszon....
Amit még tudok ajánlani az ez (a listában az első cikk, a kép nélkül ami neked kell) a webshop. Itt olcsóbb is, már rendeltem néhány dolgot tőlük. Gyári cuccnál előre kell utalni az árat postaköltséggel, de nem kell izgulni miatta, nagyon korrektek.
Egyszer a tulaj személyesen hozta el nekem Budapestről Veszprémbe a rendelt cuccot, mivel nem érkezett meg időben. Mint kiderült nem is az ő hibájuk miatt. Extra, hogy az ember ráadásul villanyautóval jött, még meg is állhatott tölteni egy hosszabb időre a városban. Szinte nekem volt kellemetlen, alig győztem hálálkodni, és még egy jót beszélgettünk is a villanyos Ioniq-ról.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Bemutatták az új RS6-ot is.
Tegnap már láttam róla videót. Számomra megosztó, az első-oldalsó légbeömlők nem jönnek be, kicsit a Lexus LFA ugrik be ha meglátom. A hátsó lökhárító sem tetszik különösebben azzal a bumfordi betéttel, bár a C8 Avantnak úgy alapból sem lett túl szép a hátsó traktusa számomra.a cikkből pedig: "Már az előző generáció is azért kapott turbómotort az elődje V10-ese helyett..." Laikus ebből arra következtetne, hogy az előd elődjében szívó V10 volt. Pedig a turbófeltöltő megtalálható volt eddig minden RS6 motorterében.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #170948 üzenetére
Volt ilyen de nem RS-ben.
Az 5,2literes szívó volt S6 C6-ban és S8 D3-ban.
A Gallardoban és az R8-ban is ez a blokk van (bár az Audi tagadta), 525ps az R8-ban, A Lamboban pedig 560-640paciig terjedt a skála.szerk.: Huracán-ban is ez van.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bul07 #171224 üzenetére
Az utolsó adagolósok talán Leon/Toledo esetleg A3 8L bódéban vannak. Ezekben az esetekben ugye kombi nincs. 2002 második negyedévtől már Golf 4-be csak pd volt rendelhető. Octaviat is kb. ilyen évjáratig találsz adagolóst. Mágust kellene megkérdezni milyen évjárat volt az övé. Úgy tudom az utolsó adagolós motorkód az ASV. Nekem is az van Bora Variantban ami 2001 év végi. (van az a pénz... )
Szerintem valahol itt lehet az adagolós vége.Amennyiben tévednék nyugodtan javítsatok!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
T. Egybegyűltek!
Adott egy 1,9pd, (legyen mondjuk BXE) melyben 5W30-as olajat használtak, 15ezrenként cserélve. Jelenleg 160ezer km környéki a futásteljesítmény. Mágus szerint az 5W40 jobb ennek a motornak, a vezérműtengely "jobban szereti".
A kérdés: Okozhatott-e már kimutatható károkat ilyen csereperiódus mellett az adott olaj használata az említett futásteljesítmény esetében?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Miertvansote #171366 üzenetére
Én személy szerint az ATE-t tudom ajánlani. Saját autómon és egy jó barátom Passatjan is nagyon jól teljesít az említett gyártó tárcsa-betét párosa. Árban egy felsőbb kategória, bár még ezt is lehet überelni a PowerDisc-kel vagy a Ceramic betéttel.
Fékfolyadékot mindenképp cseréltetnék amennyiben két évnél régebben volt cserélve.Emellett persze biztosan vannak még normális márkák, Zimmermannt, TRW-t szokták itt még ajánlani.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz i-sti #171390 üzenetére
Most miért mondod?
Ezek akár még igazak is lehetnek. A "részecskeszűrő" meg a "kerámia féktárcsák", na itt már felmerülnek a kérdések.Asbee: Erre a felhasználásra tökéletes autó lehet, de szerintem még nézelődj egy kicsit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Methionyl #171535 üzenetére
Szia!
Az biztos, hogy egy turbómotorról beszélünk, konkrétan egy 1.2TSI-ről.
Azt írtad, hogy CJZD a motorkódod, viszont ez a motor 81kW/110Ps teljesítményű. A 66kW-os a CJZC kódú.Mire kell figyelni? Hidegen nem talpalni. Hosszabb, nagyobb motorterheléssel járó menet után hagyni kell visszahűlni, néhány perc járatással pl.
A rendszeres (15ezer/1év) olaj és szűrőcsere minőségi anyagokkal pedig erősen ajánlott.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Methionyl #171537 üzenetére
Ebből táplálkoztam. A német wikipedia általában megbízható.
A Polo 6r faceliftjében is megtalálható ez a motor. A szócikk szerint itt is 110 lovas a CJZD, és persze van CJZC 90pacival. Ez ugye a bódé alatt ugyan az az autó mint a Fabiad. Két helyen csak nem írták el...Szerintem hasonlítsd össze az autón lévő matricákat, vagy a szervizkönyvben lévő matricát a forgalmiddal. Lehet valaki elírt valamit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz szabonagyur #171553 üzenetére
3 milliós 7-es Golf...
Az épkézlábnak tűnő 6-osok is 2,5fölött vannak. A 3milliós 7-est el sem merem képzelni milyen lehet.Viszont ha már amúgy is bejön a sedan bódé, akkor érdemes megnézni a 6-os Jettat. 2,5-3 között már látni néhány jobban kinézőt, 2014 környéki évjárattal, normálisan felszerelve. A Toledonál szerintem sokkal komolyabb autó.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Diablo IV
- TCL LCD és LED TV-k
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs